منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از جمله سوالاتی که ممکن است هنگام خرید آینه برای همه ما پیش بیاید این است که “در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟” آینه‌های گوناگونی در بازار موجود است، اما نحوه تشخیص آینه با کیفیت از سایر آینه ها به چه صورت است؟ در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ سوالاتی را که برای خرید یک آینه با کیفیت دارید را پیدا کنید.

اینه اسان نصب یکی از پرکاربرد‌ترین نوع آینه های دکوراتیو است که همه استاندارد‌های آینه را در خود جای داده است و به دلیل نصب راحت و طراحی خارق‌العاده می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای آینه دکوراتیو باشد.

تفاوت کیفیت آینه‌ها

مهم ترین و اصلی‌ترین نکته در تفاوت آینه‌ها کیفیت است. آینه نیز مانند سایر محصولات در بازار هم به صورت تقلبی و هم به صورت اصل موجود است. همین امر دلیلی بر متفاوت بودن قیمت ها در بازار می باشد.
فردی که تخصصی در تشخیص کیفیت آینه ندارد در نگاه اول تفاوتی را بین آینه اصل با آینه تقلبی متوجه نمی‌شود. اما به مرور زمان و با قرار دادن آینه در شرایط و فضاهای مختلف، متوجه تغییرات در جیوه پشت آینه خواهد شد. از بین رفتن جیوه باعث ایجاد ظاهر نامناسب در آینه می شود که این امر نشانه‌ای از آینه های تقلبی است.

خاصیت آینه با استفاده از پوشش جیوه بر روی سطح شیشه ایجاد می‌گردد، این در حالی است که بسیاری از آینه های تقلبی موجود در بازار از آلومینیوم به جای پوشش جیوه استفاده می‌کنند. آینه هایی که به این روش ساخته می‌شوند به مراتب قیمت پایین‌تری به نسبت جیوه در بازار دارند و همچنین از کیفیت پایینی برخوردار هستند و عمر مصرف آنها کوتاه است.

در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در انتها توجه به نکات زیر نیز خالی از لطف نیست

آینه های بزرگ معمولا برای مکان‌هایی همچون دکوراسیون های ورودی ساختمان ها مناسب است زیرا به نور پردازی فضا کمک شایانی می‌کند. پس بهتر است هنگام خرید آینه برای ورودی ساختمان به این نکته توجه داشته باشید.

در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همچنین به خاطر داشته باشید که در هنگام خرید آینه برای سالن های پذیرایی و اتاق های نشیمن از آینه‌هایی استفاده کنید که دکوراتیوتر و نیز کوچکتر و پر از تزئینات هستند.

در دکوراسیون های اتاق های خواب و نیز کمد دیواری از آینه‌هایی با عرض کمتر استفاده می‌شود که معمولا تمام‌قد هستند تا فضای موجود در اتاق را بزرگتر نشان دهد.

برای انتخاب آینه حمام و سرویس بهداشتی سعی کنید از آینه هایی با سایز کوچکتر استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید آینه می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

راهنمای خرید انواع آینه

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *