منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

کارگاه شیشه سازی

کارگاه شیشه سازی

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی Arabic

کارگاه شیشه سازی

کارگاه شیشه سازی از بخش های متعددی تشکیل می‌شود. از جمله این قسمت ها می‌ توان به کوره ، کمپرسور و … اشاره کرد. کارگاه شیشه سازی معمولا دارای سقف‌ ها و پنجره‌ های بلند است که باعث خروج هوای گرم ناشی از کارکردن کوره‌ ها می‌شود. از اینرو هوای داخل کارگاه را متعادل و قابل تحمل نگه می‌ دارد.

بخش های کارگاه شیشه سازی

در هر کارگاه شیشه سازی برای استفاده از چند نوع شیشه بارنگ‌های متفاوت چند کوره اصلی وجود دارد. این کوره ها از مهمترین تجهیزات و ضروریات کارگاه شیشه سازی به حساب می‌آید. از این کوره ها برای ذوب مواد اولیه تحت حرارت ۱۴۸۰ درجه سانتیگراد استفاده می شود.

پس از تکمیل شیشه فرم می‌گیرد. و آن را در گرمخانه تحت حرارت ۸۰۰ درجه سانتیگراد قرار می‌دهند. گرمخانه کوره ای مخصوص تاباندن است که باعث می‌شود شیشه به تدریج سرد شده و دچار تنش نشود. از این رو خطر شکستن آن از بین می‌ رود. در کارگاه شیشه سازی گرمخانه، در گوشه ای از کارگاه قرار دارد و از ۳ تا ۴ اتاقک تشکیل شده است.

کارگاه شیشه سازی

در قدیم برای ساخت شیشه در کارگاه شیشه سازی از دم استادکار استفاده می‌ شد. اما امروزه به دلیل ظرفیت بالای تولید از فشار هوای کمپرسور استفاده می‌ شود.

"کارگاه شیشه سازی

در کارگاه شیشه‌سازی وجود یک دستگاه ژنراتور برق الزامی است زیرا درصورت قطع برق دستگاه پمپاژ سوخت از کار می‌افتد. در نتیجه باعث خراب شدن و سفت شدن بار درون کوره می شود.

انواع کارگاه شیشه‌ سازی

در حال حاضر کارگاه شیشه‌ سازی عمدتا در پنج شاخه اصلی فعالیت دارد :

1- ساختمان سازی.

کارگاه شیشه سازی

2- صنایع مواد غذایی .

3- صنایع خودرو سازی.

4- صنایع دارو سازی و آزمایشگاه های طبی و دانشگاهی.

5- تهیه لوازم خانگی.

"<yoastmark

در خط تولید مهجام گلس، محصولی مدرن و فوق‌العاده تولید می‌شود. که شما می توانید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت  اینه مورد نظر خود را به اسان ترین روش ممکن بر روی دیوار منزلتان نصب کنید. اینه اسان نصب یکی از پرطرفدار ترین محصولات مهجام گلس است. که با بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز می‌سازند . برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

مراجع:

سایت alamy

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *