منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

قاب آینه پلی استر

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

قاب آینه پلی استر

اگر می‌خواهید فضایی متفاوت در محیط زندگی خود داشته باشید، یکی از بهترین روش ها استفاده از قاب‌های آینه، مخصوصا قاب آینه پلی استر در منزل است.

البته، زمانی که صحبت از محصولی خاص می شود، باید دنبال ایده های خاص گشت. شما می توانید به جدیدترین محصول مهجام، آینه آسان نصب مراجعه کنید. می توانید با مقایسه این محصول، از هر لحاظی، کاملا به تفاوت ها، ایمان بیاورید. یکی از مدل های آینه های آسان نصب.

این کار را با آویزان کردن آن‌ها روی دیوارهای خانه خود و یا قرار دادن روی میزهای نشیمن انجام بدهید.

قاب آینه پلی استر

قاب آینه پلی استر

امروزه قاب‌های زیادی در بازار موجود هستند. این قاب ها که با اشکال متفاوت و در اندازه های گوناگون می باشد از جنس رزین پلی‌استر است که می توان از خصوصیات آن به‌ سختی، ماندگاری و قابل شستشو بودن این قاب ها اشاره کرد. طراحی و رنگ آمیزی این قاب ها به کمک دست انجام‌ می شود. پلی استر از ماده ای با عنوان رزین پلی استر در ترکیب با حجم دهنده هایی مانند پودر تالک، مل، پودر چوب و … ساخته می شود.

چگونگی ایجاد زرین پلی استر

رزین‌های پلی استر غیر اشباع بطور گسترده در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. زنجیر اصلی پلیمری این رزین دارای اتصالات استری است که از واکنش تراکمی یک ترکیب الکلی چند عاملی و یک اسید چند عاملی مانند گلیکول و اسید فوماریک به وجود می آید.

قاب آینه پلی استر

قاب آینه پلی استر

بنابراین با طراحی فرمول و کنترل اسیدهای اشباع و غیر اشباع کاتالیستها دما و زمان واکنش مجموعه کاملی از رزین‌ها را می‌توان تولید کرد که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. فایبرگلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری می باشد که از پشم شیشه به عنوان ماده ی تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می کند.

ورق های فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌ اند. کامپوزیت ها یا قطعات فایبرگلاس دارای رتبه اول گسترش کاربرد در صنایع مختلف هستند.

وزن سبک، استحکام بالا ، دوام قابل توجه مقاومت در برابر خوردگی، پایداری نسبی در برابر اشعهUV مقاومت شیمیائی و سرعت و سهولت تولید از ویژگی های ساخته‌ها و تولیدات فایبرگلاسی می باشند. قطعات فایبرگلاس در هر شکل کیفیت سطحی و طرحی می تواند تولید شود. همانطور که گفته شد از ویژگی های اصلی فایبر گلاس سبک بودن و مستحکم بودن و سهولت ساخت آن است که باعث تولید انواع قطعات از جنس فایبرگلاس می شود.

قبل از رنگ شدن کارها به صورت کامل سمباده و به صورت صنعتی فانتا کروم آبکاری و… می گردد.

قاب آینه پلی استر

قاب آینه پلی استر

رزین پلی استر در قاب آینه ، تولید سنگ مصنوعی و کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین درجه برای کارکردن با مواد پلی استر حرارت ۲۰ درجه می باشد. پلی استر مایع اگر درطول روز بیش تر از پنج کیلوگرم مصرف شود بدلیل آن که بوی تند و زننده ای دارد باید در مکانی این کار انجام گردد که دارای تهویه مناسبی است.

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *