منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

شماره های تماس با مهجام شیشه

شماره تماس با کارخانه

آدرس پستی مهجام شیشه

تهران -رباط کریم - شهرک صنعتی نصیر آباد - خیابان سرو 24- پلاک 5(قطعه 216)

سخن آیینه و شیشه مهجام

مرکز فروش آینه تزئینی

در تهران مرکز فروش آینه تزئینی کم نیست. مکان هایی که می توانید از آن دیدن نمایید و آینه مورد نظر خود را تهیه نمایید.

می توانید برای خرید محصول جدید مهجام گلس، آینه آسان نصب، از خاص ترین و جذاب ترین آینه ها، که روند تولید و نصبی متفاوت دارند، در اینجا کلیک کنید.

برای خرید آینه و شمعدان، خیابان مخبرالدوله‌ تهران انتخاب های زیادی را در اختیار شما قرار می‌ دهد. آینه و شمعدان های بسیار در طرح‌ ها و  رنگ ها و جنس‌ های گوناگون در دسترس می باشد.

بازار تهران یکی دیگر از جاهایی است که می‌توانید به راحتی در آن آینه و شمعدان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

عتیقه‌‌فروشی‌های بالای شهر هم آینه و شمعدان‌هایی دارند. اما همانطور که طرح‌ها متنوع تر می شود، قیمت‌های‌شان نیز به شدت بالا می رود. اگر وسع مالی دارید می توانید برای خرید از این آنتیک ‌‌فروشی ‌ها دیدن کنید و آینه موردنظر خود را تهیه نمایید. نمونه این آنتیک فروشی‌ ها در راسته خیابان شریعتی زیاد می باشد و کافی است سری به این خیابان بزنید تا انواع آینه و شمعدان را در آن ببینید.

(بیشتر…)

کانال نمونه کار کارخانه تولیدی آینه دکوراتیو

از زمانی که بخش  چت انلاین روی سایت مهجام شیشه راه اندازی شد، رفتار کاربران و نیازمندی های شما را بهتر دیدیم. یکی از پر کاربردترین سوالاتی که داشتید، نمونه کار و قیمت ها بود. به همین منظور تصمیم گرفتیم روی این پست کانال نمونه کار کارخانه تولیدی آینه دکوراتیو روی شبکه های اجتماعی مختلف را قرار دهیم.
مهجام شیشه یکی از مراکز فروش آینه دکوراتیور است که کارخانه آن در تهران مستقر است. البته نمایندگی های مهجام شیشه در شهرستان ها نیز سفارش می‌گیرد و خدمات نصب را نیز انجام می‌دهد.

با توجه به دنیای مدرن امروز، اولویت دفترچه های کاتالوگ کاغذی کمتر حس می‌شود. امروزه نیاز به کاتالوگ های دیجیتال می‌باشد که هر کس در گوشی تلفن همراه خود بتواند به آسانی به آن دسترسی داشته باشد.

تصاویری از نمونه کارهای نصب شده و واقعی، که روی کانال تلگرام آینه دکوراتیو قرار می‌دهیم و یا توییت در مورد آینه دکوراتیو و یا تصاویر و ویدئوهای مراحل نصب آینه در اینستاگرام گذاشته می‌شود و هر کس می‌تواند با گوشی خود آنها را ببیند و ذخیره کند و با دوستان خود به اشتراک بگذراد.

(بیشتر…)

مشاهده عناوین بیشتر