منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه بک لایت ساده

آینه بک لایت ساده

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آینه بک لایت ساده

آینه نور دار ساده ، مهجام گلس، محصول جدیدی است که بسیار در نوع خود خاص و جذاب می باشد. که آینه بک لایت، به آینه هایی گفته می شود که در دیزایین خود، از نورپردازی هایی به صورت مخفی استفاده کرده است.

این آینه ها به دلیل طرح جدید خود و کمی ناشناخته بودن، بسیار خاص بوده و می توانند با حضور در هر مکانی، نگاه ها را به خودشان جلب کند. این آینه ها به دلیل قابلیت های متفاوت خود در دسته های مختلفی قرار گرفته اند که امروز، قصد داریم تا در مورد آینه های بک لایت ساده صحبت کنیم.

اول از همه، اگر دوست دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد آینه بک لایت و چگونگی کارکرد و لوازم قابل نصب بر روی آن، مطلع شوید، حتما به پست “آینه بک لایت چیست ؟” ، مراجعه فرمایید.

آینه بک لایت ساده

 

این آینه ها ، جزء زیباترین و به صرفه ترین آینه ها می باشد. این آینه به دلیل داشتن افزونه های کمتر و تمرکز بیشتر بر نورپردازی، مناسب ترین گزینه می باشد. مخصوصا برای کسانی که نمی خواهند خیلی هزینه کنند. آینه های بک لایت ساده، دارای نورپردازی مخفی در کنار یا بر روی سطح کار می باشند. می توان گفت که مدل ساده این آینه ها، سریع ترین زمان ساخت و تحویل را دارا و ریسک پدید آمدن هرگونه مشکل برای افزونه های موجود در آینه را کمتر می کند. البته فراموش نکنید که زیبایی این دست آینه ها با قابلیت ها و افزونه های بیشتر را نمی توانید در آینه نور دار ساده پیدا کنید.

 

آینه نور دار ساده

در کل، این آینه ها، از ایده های نو می باشند که جدیدا بسیار بر روی کار آمده و در حال پیدا کردن طرفداران خود هستند. این آینه ها به دلیل زیبایی و جلوه خود، می توانند از گزینه های مناسب در دیزایین اتاق ها و حتی حال و پذیرایی باشند. البته فراموش نکنید که این آینه ها، تنها قابلیت نصب بر روی دیوار را ندارند بلکه می توانند به صورت های مختلف مانند آینه قدی، آینه آرایشی و در اندازه ها و طرح های دلخواه، نیز تولید و استفاده شوند. اگر دوست دارید در مورد آینه قدی بک لایت مهجام مطلع شوید، حتما سری به پست “آینه بک لایت قدی” یرنید.

 

در یک توضیح کوتاه از لوازم استفاده شده در آینه بک لایت باید گفت:

 

ورقه

ورقه هایی که در این آینه استفاده میشود، عموما از جنس pvc است. که به بهترین شکل در پشت آینه، قرار دارد.

 

آینه

آینه هایی که در این محصول ها استفاده میشوند، به زیباترین شکل، برش و تراش خوردند و کاملا صاف و صیغلی می باشند.

 

ال ای دی

ال ای دی هایی که در این آینه ها استفاده می‌شود مخصوص است. که خود باعث کم مصرف بودن و عمر طولانی می شود. که این دو عامل دلیل آسودگی خیال تان از هزینه های برق و یا خرید دوباره سیستم نورپردازی، می شود.

 

برد

برد های که استفاده می‌شود. در این آینه ها، کاملا تست می‌شود. و مورد تایید تیم مهجام می باشند.

در کل،این دست آینه های ساده، بهترین گزینه برای خرج کمتر و استفاده بیشتر می باشند. فراموش نکنید که زندگی ما بسیار کوتاه است و کم. پس بیاییم و کمی همین مسیر کوتاه را، روشن و پر نور کنیم.

آینه بک لایت روشویی

آینه نور دار قدی

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *