منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه بک لایت قدی

آینه نوردار

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت قدی یکی از محبوب ترین اینه های دکوراتیو به شمار می آید. این نوع اینه انواع مختلفی دارند و در زمینه اینه های دکوراتیو مخاطبین بسیار زیادی دارد. ابعاد آینه بک لایت قدی به اندازه ی یک انسان بالغ است که تمام قد یک فرد را در برمی گیرد.

اینه بک لایت قدی یکی از شیک ترین ، مدرن ترین و محبوب ترین اینه های دکوراتیو است . اینه های بک لایت ابتدا در المان تولید شد و مورد توجه خیلی از مردم و طراحان  قرار گرفت.

این نوع اینه ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند از جمله :

1. اینه

2. ورق های pvc

3. نورپردازی مخفی ( (LED

4. برد های الکتریکی

آینه بک لایت

این اینه شیک و لاکچری مورد استقبال خیلی از دکور کار ها و مردم بوده است .این اینه ها به اینه های نورمخفی و یا اینه های نوردار نیز معروف هستند.

این محصول منحصربفرد با نور هایی که در پشت و کنار خود دارد این امکان را می دهد تا در تاریکی نیز از این اینه بتوانید استفاده کنید. اینه بک لایت با نوری که دارد میتواند تصویر شفاف و واضحی را نشان دهد و برای عکس برداری و سالن ها نیز مناسب است .

 

آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت قدی

مورد استفاده در همه جا

امروزه آینه بک لایت قدی در اکثر اپارتمان ها و ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرند که تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون داخلی ساختمان می گذارد.

 

این محصول در سالن های ارایشی، تالار ها ، سرویس بهداشتی و حمام و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرند به خصوص در سالن های ارایشی و مزون ها که سالن جلوه ی دیگری می دهد و می توان از شفافیت ان استفاده کرد .

اینه به کار رفته در اینه های بک لایت قدی از اینه های بسیار با کیفیت و درجه یک است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. مواد اولیه به کار رفته در این محصول باعث شفافیت و کیفیت بالای این محصول شده است که در برابر ضربه مقاوم است.

آینه به کار رفته در این محصول کاملا  شفاف و بدون موج می باشد و به دلیل استفاده از آینه با کیفیت و درجه یک، امکان واکنش اندود آینه با محیط های مرطوب وجود ندارد و در نتیجه آینه دچار آسیب و خوردگی جیوه نخواهد شد.

آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت قدی

 

ضد بخار

یکی از مهم ترین ویژگی  آینه بک لایت که ان را از دیگر اینه ها خاص تر کرده است خاصیت ضد بخار بودن آن است.خصوصا به دلیل استفاده از آینه در محیط های دارای رطوبت و بخار مانند حمام و سرویس بهداشتی امکان دیدن تصویر در آینه بخار گرفته سخت است. برای این منظور اینه بک لایت مجهز به سیستم ضد بخار است. به این صورت که با ایجاد گرما در آینه سبب هم دما شدن آینه با محیط  و مانع از بخار گرفتن آینه می شود.

مصرف کم

مصرف برق اینه بک لایت 12 وات است که به اندازه ی یک لامپ کم مصرف است. با استفاده از این محصول در استفاده از برق نیز سودمند باشید. به علاوه اینکه برق 12 وات حتی در صورتی که دچار اتصال شود، کاملا بی خطر است و برق گرفتی ندارد. بنابراین هنگام خرید آینه های بک لایت توجه داشته باشید که آینه هایی را انتخاب کنید که با برق 12 وات کار می کنند.

مهجام گلس با توجه ویژه ای که برای سلامتی مشتری قائل است، تمامی آینه های بک لایت خود را 12وات تولید می کند.

 

نصب آسان

اینه بک لایت را می توانید خیلی راحت در منزل و یا محل کارتان نصب کنید و در مکان های دلخواه تان جا به جا کنید.

آینه بک لایت مجهز به تاچ یا دکمه لمسی است. دو نوع تاچ لمسی روی آینه وجود دارد:

1.آینه تک تاچی که قابلیت خاموش و روشن شدن نور را دارد. مزیت دکمه تاچ این است که نیازی به کلید برق مجزا برای روشن و خاموش کردن نیست.

2. آینه دو تاچی که علاوه بر قابلیت آینه تک تاچی برای فعال کردن سیستم ضد بخار استفاده می شود.

آینه قدی نوری

اینه قدی نوری را می توانید در مکان هایی مانند ارایشگاه ها و سالن های زیبایی خود قرار دهید و به محل کار و یا منزلتان جلوه ای زیبا و شیک دهید.

آینه هوشمند آرایشگاه

استفاده از اینه های هوشمند و نوردار در ارایشگاه و محل کارتان به جای استفاده از اینه های عادی میتواند شفافیت و کیفیت بیشتری به سالن و کار شما عزیزان دهد. پس با استفاده از این اینه هوشمند تصویری شفاف و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهید.

در کنار آینه بک لایت، می خواهم به شما آینه آسان نصب را معرفی کنم. آینه آسان نصب به آینه ای گفته می شود که بدون نصاب، نصب می شود. این آینه جذاب، با تمام لوازم نصب برای شما ارسال می شود. با مراجعه به آینه آسان نصب فرفره، با یکی از مدل های این دسته، آشنا شوید.

آینه قدی چیست؟

آینه بک لایت چیست؟

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *