دریافت نمایندگی آینه دکوراتیو و آسان نصب | مهجام شیشه

مهجام شیشه از بین نجارها، تولید کنندگان سرویس خواب و مبلمان خانگی، طراحان، دکور کارها و سایر مشاغل مرتبطاقدام به همکاری کرده است. برند مهجام شیشه تولید کننده انواع شیشه و آینه های دکوراتیو می باشد. برند مهجام شیشه علاوه بر فروش عمده، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش طرح های تک و اختصاصی می نماید. راه اندازی سفارش گیری اینترنتی، همزمان با رونق بازار آینه های دکوراتیو باعث شده است که سفارش ها به همکاران واگذار شود. بدیهی است که شرط واگذاری سفارشات به همکاران تامین آن از برند مهجام شیشه می باشد. در نقشه زیر برخی از نمایندگان مهم مهجام شیشه را در کشور ایران ملاحظه می فرمایید. نمایندگی های آینه دکوراتیو

دریافت نمایندگی تایل های آینه ای برای کشور ایران و کشورهای همسایه فعال می باشد.

رونمایی از محصولات جدید

از جدید ترین و متنوع ترین محصولاتی که توسط مجموعه مهجام شیشه طراحی و تولید شده است آینه های آسان نصب است. آینه آسان نصب شامل آینه های برش خورده پازلی آماده و آینه های بک لایت می باشد.این محصولات در رنگ ها وطرح های متنوع و به صورت پیش تولید آماده ارائه به همکاران فعال در زمینه دکوراسیون داخلی، دکورکاران و تولید کنندگان مصنوعات چوبی می باشد. مهم ترین ویژگی این محصولات دارا بودن ابزار مورد نیاز جهت نصب و سهولت در نصب است و به همین منظور دغدغه نصب و مشکلات رفت و آمد به محل نصب توسط شما همکار محترم مرتفع شده است. آینه های آسان نصب به صورت پک شده و آماده قابل ارائه در هر تعدادی به همکاران فعال در زمینه دکوراسیون می باشد.

آینه آسان نصب

آینه آسان نصب قلب

آینه آسان نصب ناهید

شرایط لازم جهت درخواست همکاری

  • ثبت نام و وارد کردن اطلاعات در قسمت درخواست همکاری در سایت که در ذیل این مطلب توضیح داده شده است.
  • خرید حداقل تعداد 5 محصول از آینه های آسان نصب در بازه زمانی یک ماهه.

نحوه دریافت نمایندگی تایل و آینه دکوراتیو

برای درخواست همکاری در زمینه آینه دکوراتیو و آینه آسان نصب می توانید از یکی از روش های زیر استفاده بفرمایید:

شماره همراه خود را جهت همکاری با مهجام شیشه وارد کنید. این فرم تنها برای نجارها، دکور کارها، اخذ نمایندگی و مشاغل مرتبط است.



ارسال درخواست همکاری

درباره مهجام شیشه

برند مهجام شیشه (مه جام شیشه) با بیش از 10 سال سابقه تولید کننده آینه های دکوراتیو و تایل های آینه ای می باشد. مهجام شیشه در حال حاضر در اکثر نقاط کشور دارای نمایندگی می باشد. با توجه به حجم سفارشات مهجام شیشه به دنبال جذب همکار در تمامی استان ها می باشد. علاوه براین دکور کارها و صنایع دکوری نیز می توانند طرح های اختصاصی خود را برای ما ارسال نمایند تا با همکاری واحد طراحی مستقر در کارخانه اقدام به تولید طرح ها نمایند.

در حاضر مشتریان عمده ما نجارها، دکور کارها و تولید کنندگان لوازم دکوراتیو می باشند. به طور کلی هر شخصی که نیاز به آینه یا تایل های دکوراتیو داشته باشد، می تواند از خدمات مهجام شیشه استفاده نماید. امتیاز ویژه مهجام شیشه تولید طرح های اختصاصی می باشد که به کمک تیم طراحی حرفه ای و با سابقه میسر شده است.


‌چرا نمایندگی مهجام شیشه را انتخاب کنیم؟

همکاری با مه جام شیشه و به طوری کلی همکاری با ما دارای مزیت هایی است که تعدادی از آنها در این متن بیان شده است. نخست اینکه اکثر طرح های اختصاصی و سفارشی مشتریان توسط ما قابل تولید است. این مزیت به همراه برش های دقیق و با کیفیت باعث رضایت مشتری و همکاران ما می شود.(محصولات سفارشی)دوم اینکه تمامی محصولات تولید شده مهجام شیشه چه به صورت سفارشی و چه آماده (آینه آسان نصب) دارای نقشه و راهنمای نصب هستند که به مدت 5 سال در آرشیو طراحی بایگانی می شود تا هر زمان مشتریان و همکاران عزیزنیاز به یک یا چند قطعه از محصول خریداری شده را دشته باشند با ذکر مدل و رنگ آینه اقدام به بازتولید و تحویل محصول نمایند و سوم اینکه مهجام شیشه همیشه همراه شماست و حتی در ایام نوروز هم برای کسانی که قصد خرید آینه دارند فروش نوروزی داشته و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

مهم ترین مزیت همکاری با مجموعه ما تخفیفاتی است که توسط مجموعه مهجام شیشه به مشتریان شما ارائه می شود. به این ترتیب مشتریان تمایل بیشتری برای خرید از نمایندگی شما را داشته و در نتیجه شما نیز از این امر منتفع خواهید شد .البته این تخفیفات منوط به خرید حداقل 5 محصول توسط همکاران عزیز می باشد.تخفیفات به این صورت است که QR Code( کد پاسخ سریع که یک نوع بارکد دو بعدی است که می تواند با استفاده از گوشی های هوشمند و دستگاه های اختصاصی خواندن کد QR خوانده شود که به طور مستقیم به متن، ایمیل، وب سایت، شماره تلفن و... لینک می شود. شما حتی ممکن است با اسکن یک کد QR به سایت مربوطه متصل شوید) روی محصولات خریداری شده چسبانده شده و مشتریان شما با خرید محصول و در دست داشتن QR کد میتوانند وارد سایت ما شده و با اسکن کد، تخفیف نقدی خود را دریافت کنند.

راه های ارتباطی متنوع، وب سایت هوشمند و حرفه ای مزیت دیگر همکاری با مهجام شیشه است. تمامی سفارشاتی که در وب سایت ثبت می شوند را می توان به صورت انلاین پیگیری کرد. علاوه براین در هر مرحله از انجام کار (تایید سفارش، طراحی، تولید، حمل و نقل) پیامک اطلاع رسانی برای مشتریان و همکاران ارسال می شود. همچنین در وب سایت بخش مربوط به همکاران فعال در شهر های مختلفنمن وجود دارد تا مشتریان بتوانند درخواست خود را به ارسال نمایند. تمامی درخواست ها به اطلاع همکاران فعال در شهر انتخابی توسط مشتری، خواهد رسید. برای تمامی سفارشات از مشتریان نظرسنجی می شود تا برند مهجام و همکاران نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنند و کیفیت خود را هر روز بهتر کنند.

سوالات متداول درباره اعطای نمایندگی آینه و تایل آینه ای

در این بخش سوالات پر تکرار که توسط همکاران پرسیده شده است را می توانید ملاحظه بفرمایید. وب سایت مهجام دارای چت آنلاین می باشد که می توانید سوالات خود را مطرح بفرمایید و پاسخ خود را دریافت کنید.

بله، می توانید طرح خود را از طریق وب سایت قسمت ثبت درخواست، یا از طریق شبکه های اجتماعی برای ما ارسال فرمایید. طراحان ما در سریع ترین زمان کار را بررسی می نمایند و ممکن بودن آن را به شما اطلاع می دهند. به طور کلی اکثر طرح ها توسط ما قابل تولید است.
بله، لطفا ابعاد و طرح مد نظر خود را از طریق بخش ثبت درخواست(ثبت سفارش) ارسال بفرمایید تا با شما تماس گرفته شود
به طور کلی بله، در حال حاضر با برندهای سرویس خواب همکاری داریم. لطفا برای جلسه و حجم تولید مورد نیاز تماس بگیرید یا از فرم ثبت درخواست تقاضا خود را ارسال فرمایید. درخواست شما بررسی می شود و نتیجه نهایی به شما اطلاع داده می شود.

خلاصه مطالب

در این مطلب مزایا و خلاصه ای از نحوه دریافت نمایندگی آینه های دکوراتیو را بررسی کردیم. به طور کلی برند مه جام شیشه امکان همکاری با نجاری ها، تولید کنندگان سرویس خواب و مبلمان خانگی، طراحان، دکور کاران و مشاغل مرتبط را دارد. این عزیزان در گروه همکاران قرار می گیرند و با شرایطی ویژه کالای مورد نیاز آنها تامین می شود. مزیت ما کیفیت نهایی کار، پیگیری، اطلاع رسانی هوشمند وضعیت سفارش، نظر سنجی، واگذاری سفارش ها به نمایندگان، دریافت آنلاین سفارش ها و غیره می باشد.

همکاران ما می توانند از مزیت های فروشگاه اینترنتی مه جام شیشه، مانند درگاه پرداخت آنلاین، ثبت سفارش اختصاصی آنلاین، ارتباط سریع از طریق چت، تیکت پشتیبانی، ارسال فایل های طراحی از طریق سایت، پیگیری وضعیت سفارش به صورت لحظه ای و غیره برخوردار شوند. وب سایت ما دارای تمامی مجوزهای یک فروشگاه اینترنتی مانند نماد اعتماد الکترونیک، نماد ساماندهی و درگاه بانکی می باشد.


آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو لوزی

اینستاگرام مهجام شیشه

برچسب: نمایندگی تایل آینه ای نمایندگی آینه دکوراتیو اعطای نمایندگی آینه دکوری