منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

قاب آیینه فایبر گلاس

قاب آیینه

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

قاب آیینه فایبر گلاس

کنسول و قاب آیینه فایبر گلاس به گونه های مختلف موجود می باشد اعم از تک پایه و دوپایه و چهارپایه که بنا به اندازه فضای محل مورد نظر و نیز حتی سلیقه به کار میروند. که معمولا برای دکوراسیون منازل ،سالن های زیبایی، تالارها،هتل ها و آتلیه ها به کار می رود.

قاب آیینه های فایبر گلاس بدلیل مقاومت بالایی که دارند بر اثر ضربه های سطحی آسیبی نمی بینند. قاب آیینه ها قابلیت رنگ آمیزی دارند و با تمامی رنگ های اکرلیک و تینری روغنی و یا تینری فوری و نیز آبکاری صنعتی قابلیت رنگ پذیری دارد.این قاب ها بر اثر شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهند .

قاب آیینه فایبر گلاس

قاب آیینه فایبر گلاس

آینه میز آرایش کد 12018

قاب آینه

تمامی قاب های فایبر گلاس می بایست قبل از رنگ به صورت کامل سنباده کاری و پرداخت شوند. فایبر گلاس ها از مواد نفتی (رزین) و پشم شیشه درست می شوند. که از خصوصیات آن می توان به سبک بودن و محکم بودن آن نام برد و از دیگر مزایای آن قابلیت ترمیم آن در صورت آسیب دیدن ، قابلیت مته زنی و سمباده و فرزکاری می باشد.
قطعات فایبرگلاس را می توان در هر شکل و هر سطحی از کیفیت و طرح تولید نمود و همچنین با دارا بودن خواص مکانیکی طراحی شده از صرفه اقتصادی بسیار زیادی در قالب سازی برخودار می باشد، همانطور که پیش تر هم گفته شد از ویژگی های اصلی فایبر گلاس مستحکم بودن و سهولت ساخت و نیز سبک بودن است که باعث تولید قطعات مختلف از جنس فایبرگلاس شده است.

اینه اسان نصب محصول جدید مهجام گلس یکی از نمونه های شیک و مدرن اینه های دکوراتیو است که شما می توانید بدون نیاز به نصاب و به اسان ترین روش ممکن اینه مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه بر روی دیوار منزلتان قرار دهید و جلوه ای ویژه و خارق العاده به منزلتان دهید .برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید .

قاب آیینه

آینه میز آرایش کد 12013

در اتاق خواب خود می توانید از کنسول با قاب آینه ای شیک استفاده کنید و بزرگی آینه بستگی به میزان فضای اتاق و همچنین سلیقه خودتان دارد. کنسول کاربردهای متفاوتی دارد. می‌توانید روی آن گلدان و کتاب قرار دهید . استفاده از قاب های آینه و کنسول های فایبر گلاس در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی بسیار پرکاربرد می باشد و در تمامی لاین های زیبایی کاربرد دارد.. کنسول و آینه وقتی در کنار پذیرایی باشد زیبایی منحصر به فردی را برای خانه شما به ارمغان می آورد.

قاب آیینه فایبر گلاس

قاب آیینه فایبر گلاس

آینه میز آرایش کد 12015

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *