منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

مرکز ملی هنرهای نمایشی چین (NCPA)

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

مرکز ملی هنرهای نمایشی چین (NCPA)

و مرکز ملی هنرهای نمایشی چین (NCPA) در خیابان چانگان، شهر پکن واقع شد است.

مرکز ملی هنرهای نمایشی چین (NCPA) در اصل به نام گراند تئاتر ملی معروف است. این مرکز توسط معمار فرانسوی پل اندرو طراحی شد بود. ساختمان اصلی شامل سه محل برگزاری: اپرا، سالن کنسرت و تئاتر است. علاوه بر این، مرکز دارای پله های زیرین، گاراژ زیرزمینی، دریاچه مصنوعی و فضای سبز است.

ظاهر خارجی – بدنه بیضی گون غول پیکر

منظر بیرونی ساختمان مرکز ملی هنرهای نمایشی در شب، مانند یک پوسته بیضی ساختار فولادی است. در ترکیب هوشمندانه ای بیش از18000 صفحه تیتانیوم و 1000 ورق شیشه ای فوق سفید استفاده شده است.  این ترکیب تصویری سر زنده  ایجاد می کند، به طوری که انگار پرده ای را به آرامی از مقابل چشمانتان کشیده شود. پوسته بیضی ساختار فولادی، بزرگترین گنبد حال حاضر در جهان است.  وزن آن 6،457 تن و محور بزرگ آن 696 فوت (212 متر) طول دارد.

در اطراف این مرکز یک دریاچه مصنوعی کریستال مانند وجود دارد. با استفاده از تکنولوژی بالا، این دریاچه در زمستان یخ نمی زند. همجنین در تابستان جلبک در آن رشد نخواهد کرد. مرکز ملی هنرهای نمایشی و بازتاب آن در آب، درخشندگی و فریبندگی یکدیگر را تکمیل می کنند. تمام قسمت ها و ورودی ها زیر آب ساخته شده اند. هنگامی که به مرکز می روید، یک لایه آب بالای سر شما است. در اطراف دریاچه کمربندی سبز وجود دارد. مردم در آنجا آرامش ارزشمندی را در یک شهر شلوغ تجربه میکنند.

مرکز ملی هنرهای نمایشی

گنبد هنرهای نمایشی

مرکز ملی هنر های نمایشی یک زیرساخت فرهنگی مهم ملی است.

این یکی از 16 منظر جدید در پکن است.

سطح این گنبد بی نظیر و با شکوه است.

این گنبد بیضوی از 18398 ورق تیتانیوم و 1226 قطعه شیشه ای بسیار شفاف ساخت شد است. پوسته تخم مرغی شکل در دریاچه 355000 مترمربعی پر از آب درخشان، شناور به نظر می رسد.

مرکز ملی هنرهای نمایشی

 

در اطراف دریاچه یک کمربند سبز 19000 متر مربعی درختان وجود دارد. این سرسبزی مانع از رسیدن سر و صدا خیابان می شود. و یک مجموعه تفریحی و آرامش بخش در قلب شهر است.

مرکز ملی هنرهای نمایشی

 

منبع:   سایت گردشگری چین

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

برچسب ها :

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *