منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

ماکت آینه ای عروس و داماد

ماکت آینه ای عروس و داماد

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

ماکت آینه ای عروس و داماد

مرحله اول

در مرحله اول، محل قرار گیری و نصب آینه مورد نظر انتخاب و توسط کارشناسان مهجام گلس بررسی می شود. درصورت نیاز به اصلاح مکان نصب، گزارش و بعد از اصلاح مکان نصب، به ادامه مراحل می پردازند.

در مرحله بعد از آماده سازی مکان مورد نظر، اندازه های گرفته شده همراه با طرح مورد نظر به طراح مهجام گلس داده می شود. طراح با محاسبه اندازه فضای شما و مدل آینه ی سفارش داده شما، شروع به طراحی آینه و اندازه گیری آن می کند.

مرحله دوم

بعد از طراحی، الگو ها و نقشه ها به دستگاه داده می شوند. بعد از بررسی های لازم، دستگاه شروع به تراش و حکاکی می کند. پس از اتمام حکاکی، قطعه آینه توسط میز بادی، از قسمتی به قسمت دیگر میز یعنی میز برش، انتقال و توسط اپراتور، شیشه تک قطعه به قطعات برش خورده، تقسیم می شوند.

مرحله سوم

در مرحله بعد، آینه ها بر اساس نوع آن برای از بین بردن لبه های تیز، به دستگاه دیاموند هوشمند و دیاموند دستی منتقل می شوند.
ابتدا لبه های غیر صاف به دستگاه دیاموند دستی منتقل می شوند. اپراتور بخش مربوطه بعد از محکم کردن آینه بر روی میز مکنده، شروع به نراشیدن لبه های تیز دور آینه می کند.
در همین حین، قطعات با سطح صاف، وارد دستگاه دیاموند هوشمند می شوند. در این مرحله لبه های تیز آینه ها توسط دستگاه از بین می رود.

مرحله چهارم

بعد از اطمینان از حذف لبه های تیز، آینه ی اصلی زیر دستگاه اینگریوینگ قرار می گیرد. این دستگاه وظیفه ی طرح زدن و تراش تصویر سفارش داده شده را بر روی آینه دارا می باشد.
پس از اتمام طرح زنی، اپراتور مربوطه، به بررسی عمق تصویر می پردازد تا مناسب باشد زیرا کم یا زیاد شدن عمق ، می تواند باعث شکستگی یا بد جلوه دادن تصویر روی آینه شود.
ماکت آینه ای عروس و داماد

ماکت آینه ای عروس و داماد

مرحله پنجم

پس از بررسی های نهایی، نوبت به بسته بندی می رسد. ما در مهجام گلس، جعبه هایی مناسب با طول و عرض و ارتفاع و تعداد قطعات آینه طراحی و می سازیم و آینه را با رعایت تمامی اصول ایمنی به مکان نصب منتقل می کنیم.

مرحله آخر

و در آخرین مرحله این روند، مسولان نصب مهجام گلس با تجهیزات کامل خود به محل نصب رفته و توسط متر نوری، اندازه گیری دقیق را انجام می دهند. سپس قطعات را کنار هم چیده و ایمن سازی می کنند و بعد از یادآوری نکات نگهداری و مراقبت های لازم هنگام استفاده از آینه، به این روند، مهره پایان می زنند.
در ویدئو بعدی طراحی آینه عروس و داماد را ببینید.

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us