منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه نور مخفی

آینه لمسی

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آینه نور مخفی

آینه نور مخفی و یا بک لایت ، امروزه در بیشتر ساختمان ها و منازل قابل رویت است. این نوع اینه ها جایگزین اینه های معمولی شد. و باعث جلوه ای خارق العاده برای منزل و یا ساختمانتان می شود.

امروزه در اپارتمان های شیک و لاکچری از این اینه های هوشمند و شیک در سرویس بهداشتی ها و حمام و حتی اتاق خواب نیز استفاده می شود .

نور مخفی مورد استفاده در این اینه باعث می شود که نور به طور مستقیم به چشمان شما برخورد نکند تا چشمانتان اذیت نشود .

استفاده از نور مخفی در کنار و یا پشت اینه به گونه ای است که سایه ای ایچاد نمی کند. بنابراین شما به راحتی می توانید کار های ارایشی خود را به راحتی و با شفافیت بالا انجام دهید .

ساخت آینه نورمخفی

ساخت اینه نورمخفی در صنعت دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی گذاشته است و توانسته است مخاطبین بسیار زیادی را به خود جذب کند.

برای ساخت این نوع از آینه ها، ابتدا اینه با ابعاد و طرح دلخواه تراش خورده و سپس لبه هایش زده می شود و ابعاد اطراف آن توسط دستگاه مات شده و در مرحله اخر در پشت آینه از ورق pvc و چراغ LED استفاده می شود .

آینه نور مخفی در مهجام گلس به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بسیار بالا ساخته می شود. با استفاده از دقت و حوصله بالا با متخصصین ماهر در این زمینه بهترین اینه نور مخفی را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا محصولی با کیفیت و ماندگار را به منزلتان ببرید.

آینه نور مخفی

آینه نور مخفی

قیمت مناسب

شما با قیمت بسیار مناسبی می توانید برای سال های طولانی از این محصول با کیفیت و شیک در منزلتان استفاده کنید و با هزینه ای کم ، زیبایی، روشنایی و هوشمندی را به منزل خود اورید .

آینه هوشمند

با کلید های لمسی و تاچی که روی اینه برای سهولت کار شما عزیزان تعبیه شد. می توانید، به راحتی چراغ اینه را روشن و خاموش کنید. به همین دلیل برای خاموش کردن. نیازی به سیم کشی مستقیم از پریز را ندارید.

 

مصرف کم آینه نور مخفی

مصرف نور این اینه به اندازه ی یک لامپ کم مصرف است. با مصرف 12 ولتی این محصول می توانید در برق و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

به علاوه اینکه به دلیل ولتاژ پایین در این محصول، احتمال برق گرفتگی وجود نخواهد داشت.

آینه نور مخفی

آینه نور مخفی

 

آینه بک لایت قدی

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *