منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

راهنمای خرید انواع آینه

راهنمای خرید انواع آینه

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی Arabic

راهنمای خرید انواع آینه

راهنمای خرید انواع آینه کمک می کند تا خریدی مطمئن تر را تجربه کنیم. آینه ها به هنگام تولید در دو مدل دسته بندی می شوند.

انواع آینه

دسته اول آینه با جیوه نیترات نقره و دسته دوم آینه با جیوه نیترات آلومینیوم را شامل می شود. پشت این نیترات ها نیز یک لعاب مس می خورد و سپس یک ماده به اسم فنزو نیز به آن اضافه می شود تا از خوردگی آینه جلوگیری کند. هر چقدر درصد فنزو اضافه شده بیشتر باشد استقامت آینه نیز بالاتر است، به همین دلیل در هنگام خرید آینه حتما به میزان درصد فنزو دقت کنید.

راهنمای خرید انواع آینه

راهنمای خرید انواع آینه

از دیگر مواردی که باید در انتخاب آینه با کیفیت و مرغوب توجه کرد پوشش رنگ پشت آینه می باشد. بعد از مرحله فنزو یک لعاب رنگ به آینه اضافه می شود که مانع از خوردگی جیوه و همچنین محافظت از آن در برابر عوامل محیطی می شود. در نتیجه آینه هایی که با دو لایه رنگ پوشانده می‌شود. از کیفیت بالایی به نسبت مابقی برخوردار هستند و این نیز به دلیل محافظت بالا از جیوه آینه است.

آینه های مورد استفاده در مهجام گلس دارای لایه رنگ ایتالیایی هستند که به عمر بیشتر محصول کمک می کند.

کیفیت آینه

آینه را با دقت بررسی کنید که تاب نداشته باشد و نور را به خوبی بازتاب دهد .برای این منظور در فاصله های مختلف از آینه بایستید و تصویر خود را در آن مشاهده کنید. در صورتی که تصویر شما در آینه دارای هم پوشانی باشد، به این معنی است که شیشه آینه تاب دارد و از کیفیت مطلوب برخوردار نیست.

لکه های سیاه داخل شیشه

در صورتی که لکه و یا نقطه های سیاهی را در اطراف و یا وسط آینه مشاهده می کنید، دلیل آن می تواند حین ساخت شیشه باشد که طی فرآیندی صنعتی آب نقره می دهند، بدین صورت که نقره و یا جیوه را به یک سمت شیشه می مالند تا سطح براق و منعکس کننده را ایجاد کند. در این حین ممکن است جیوه و نقره از داخل خراشیده شده و این امکان وجود دارد که در طول زمان این لکه و خوردگی گسترش یابد. پس مراقب باشید در هنگام خرید به این نکته نیز توجه کنید تا در نهایت بهترین آینه را برای منزل خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید انواع آینه

راهنمای خرید انواع آینه

اندازه آینه

در هنگام خرید آینه اولین نکته ای که حائز اهمیت است این است که آینه را در کجای منزل قرار است استفاده کنید. زیرا اندازه ی آینه را با توجه به فضایی که قصد دارید آن را آنجا نصب کنید انتخاب می شود. در صورتی که می خواهید آینه را در سالن پذیرایی استفاده کنید بهتر است از آینه های طرح دار انتخاب کنید تا به زیباتر شدن سالن پذیرایی شما کمک کند. استفاده صحیح از آینه و قرارگیری آن در جای مناسب به بزرگتر بودن محیط کمک می کند. آینه های متوسط آویزی که معمولا برای حمام و سرویس بهداشتی انتخاب می شود باید به گونه ای باشد که سر و صورت و قسمت بالایی بدن را نشان دهد. و آینه های دستی کوچک باید کل صورت را به راحتی در آن نشان دهد.

نوع شیشه

در هنگام انتخاب آینه باید دقت کنید. که آینه از چه نوع شیشه ای ساختند. برای این منظور لازم نیست که شما متخصص باشید تنها کافیست دقت کنید که سطح شیشه کاملا صاف و شفاف باشد.

راهنمای خرید انواع آینه

لبه و قاب آینه

هنگام خرید آینه به لبه ها و قاب آن توجه کنید که لب پر نباشد. اگر لبه های آینه به راحتی داخل قاب فیکس نشود. احتمال آسیب رسیدن به آینه و یا حتی شکستن آن افزایش می یابد.

قاب آینه ها معمولا از نوع برنج، پلاستیک و یا استیل هستند. بهتر است بدانید بهترین نوع قاب برای آینه از نوع پلاستیک است به دلیل آنکه به راحتی     نمی شکند و ظاهر آینه را بهتر می کند.

همچنین اگر از آینه های بدون قاب و تراش خورده استفاده می کنید، توجه داشته باشید که تراش آینه در سرتاسر لبه کاملا یک دست و شفاف باشد. آینه هایی که اندازه تراش در قسمت هایی از لبه با سایر قسمت ها متفاوت باشد و یا شفافیت مناسبی نداشته باشد، از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

راهنمای خرید انواع آینه

تراش و لبه زنی در محصولات مه جام شیشه کاملا یک دست و شفاف است.

برای مشاهده ادامه راهنمای خرید انواع آینه می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

در هنگام خرید آینه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *