منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه بک لایت ارایشی

آینه نوردار

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

آینه بک لایت آرایشی

آینه بک لایت ارایشی یکی از شیک ترین و مدرن ترین آینه‌های ارایشی‌ می‌باشد. که امروزه جایگاه خود را در میان انواع آینه های آرایشی پیدا کرد. که نورپردازی در اطراف آینه های آرایشی از مهم ترین فاکتورها حرفه ای ها در انتخاب این نوع از آینه ها می باشد.

اینه های بک لایت ( نورپردازی شده)  در بخش ها  و قسمت های مختلف یک ساختمان و یا یک سالن می تواند قرار گیرند. اینه بک لایت ارایشی یکی از محبوبترین نمونه های اینه های بک لایت است. از این نوع آینه می‌توان در اتاق خواب، سالن های زیبایی، سالن های لباس و غیره مورد استفاده قرارگیرد .

"<yoastmark

آینه بک لایت ارایشی

 

ویژگی آینه های بک لایت:

مصرف کم

اینه بک لایت ارایشی با مصرف کمی که دارند می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای اینه ارایشی باشند . و صرفه جویی در مصرف برق یکی از ویژگی های این محصول است .

اینه های بک لایت ( نورپردازی شده ) با 12 ولت جز لامپ های کم کصرف به شمار می ایند و با استفاده از این محصول می توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید. به علاوه اینکه برق 12 ولت خطر برق گرفتگی ندارد. بنابراین توجه داشته باشید هنگام خرید آینه های بک لایت، آینه هایی با ولتاژ پایین را انتخاب نمایید. مهجام گلس با توجه ویژه ای که برای سلامتی مشتریان خود قائل است، تمامی آینه های بک لایت خود را با ولتاژ 12 تولید می کند.

نور مناسب

چراغ های ال ای دی این محصول به گونه ای انتخاب شده است که دموی نور مناسبی را به شما می دهد تا برای استفاده طولانی مدت از اینه به چشمانتان اسیب نزند و دچار مشکل نشوید .

زیبایی به منزل خود اورید

با استفاده از این اینه لاکچری و مدرن ارایشی تصویری واضح و شفاف از خود در اینه مشاهده می کنید و هنگام ارایش می توانید با دقت و شفافیت بیشتری این کار را انجام دهید و تصویری شفاف از خود داشته باشید .

 

"<yoastmark

هوشمندی

با استفاده از دکمه ی تاچ ( لمسی ) فوق العاده حساس می‌توانید به راحتی چراغ را روشن و خاموش کنید و تکنولوژی و هوشمندی را به منزل خود آورید.

آینه‌های هوشمند حس تازه‌ای به مردم میبخشد و در کنار آن زیبایی دوچندانی به محیط خود می‌دهد. و با بسته‌بندی قوی این محصول اسیب های احتمالی هنگام حمل و نقل این محصول زیبا و مدرن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

 

 

انواع آینه‌ی بک لایت

آینه های بک لایت محبوب در بازار در حال حاضر بیشتر به صورت بیضی، قدی، لمسی و طرح دایره می‌باشد، ولی شما در هلدینگ مهجام شیشه هیچ محدودیتی در طرح آینه خود ندارید.  هر طرحی که مدنظرتان بود را برای ما ارسال کنید و با کیفیت عالی در سریع ترین زمان ممکن آینه مدنظر خود را دریافت کنید.

 

در گالری بالا بخشی از آینه های بک لایت را مشاهده می‌کنید. در صورت تمایل دیدن آینه های بک لایت از پیش ساخته در هلدینگ مهجام می‌توانید بر روی فروشگاه کلیک کنید.

و برای مشاهده آینه بک لایت چیست؟ کلیک کنید.

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید، تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید:

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *