منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل ، در دوران نزدیک به عید نوروز، یکی از مسائلی می شود که ذهن خیلی ها را به خود درگیر می کند.

مخصوصا در سال جاری که روزهای آخر خود را، همراه با کرونا سر می کند. امسال، با تمام شرایط سخت و مشکلات زیاد خود، بالاخره در حال اتمام و به سر رسیدن است. خیلی از ماها، یک سال، خود را در خانه قرنطینه کرده و دید و بازدیدها و سفرهایمان را به حداقل رسانده بودیم. گاهی، این محدودیت ها به قدری اذیت کننده و خسته کننده می شدند که دلمان می خواست به بیرون برویم. حتی مهم نبود کرونا هم بگیریم، ولی از محیط خسته کننده و کسل کننده خانه، کمی دور شویم. اما خداراشکر، این سال هم مانند سال های قبل خود، به تاریخ پیوست و جای خودش را به سال جدید داد.

 

سال نو، قرن نو، زندگی نو!

اما سال تحویل امسال، کمی متفاوت تر از سال های قبلی می باشد. علاوه بر حضور کرونا، سال جدید، علاوه بر سال نو، آعاز قرنی نو نیز می باشد. پس چرا ما هم با شروع این تحول یزرگ، در خود یک تحول عظیم را، آغاز نکنیم؟ تحولی در خودمان، اخلاقمان، رفتارمان با خود و دیگران، حتی نحوه لباس پوشیدنمان و محیط اطراف؟

بله! یکی از مهمترین نیاز ها در شروع یک زندگی تازه، علاوه بر تغییر دکوراسون درونی، تغییر دکوراسیون بیرونی و محیطی می باشد. زیرا عمده انرژی ما، مثبت یا منفی، از محیط اطراف و آدم های دور و برمان دریافت می شود. پس علاوه بر تغییر خودمان، نیاز است که محیطمان را نیز تغییر و حتی ارتقا بدهیم.

اما چه کاری می توان در مسیر بهبود و ارتقا محیط اطراف یا به قولی، تغییر دکوراسیون داد؟

 

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

 

اول، از محیط منزل شروع می کنیم!

در منازل، دکوراسیون، عموما با سلیقه خانوم خانه، چیده و دیزاین می شود. به صورتی که علاوه بر سلیقه خود، سلیقه جمع را نیز در خود می گنجانند. به قولی، تمام افراد خانه را از تغییر دکوراسیون و دکور جدید، راضی می گردانند. اما گاها، یکسری از وسایل خانه، به دلیل حضور بلند مدت در خانه و حتی فرسوده و خراب شدن، دیگر نمی توانند حس خوب اولیه را در هر جایی از خانه و در هر صورتی از چیدمان، به ما بدهند. در این زمان، زنگ هشدار تعویض و نوسازی، به صدا در می آید. برای مثال یک تابلو فرش قدیمی، یا یک قالیچه کهنه و خاک خورده یا یک آینه گرد قدیمی. در این زمان ها، وقت آن است که با تعویضشان، هم حال خودمان را بهتر و هم بنده های خدا را به مرخصی بفرستیم.

در زمینه تغییر دکوراسیون و آینه کاری، مهجام گلس، ایده نو و خلاقی دارد.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

مهجام گلس، با تولید محصولات تازه خود، در دو دسته آینه بک لایت و آینه آسان نصب، آینه هایی خاص برای تغییر دکوراسیون منازل شما عزیزان فراهم کرده است.

 

آینه ی آسان نصب، یک آینه ی بدون نصاب!

آسان نصب، آینه ای است که به صورت قطعاتی جدا، به صورت مربع، مثلث و ربع دایره و به تعدادی مشخص، در کنار چسب اختصاصی آینه، شابلون و طرح پیشنهادی چینش آینه، در بسته های محکم، خدمت شما بزرگواران عرضه می شود. از این آینه ها، می توان در مکان هایی با فضای نسبتا کم و یا دیوار های کم جا و کم دسترس، به خوبی استفاده کرد.

آینه آسان نصب چیست؟

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

چیدمان های مختلفی برای آینه های آسان نصب وجود دارد. در ادامه چند چیدمان از طرح جاجیم را مشاهده می کنیم.

دوم، چه خبر از محل های کاری؟!

کم پیش می آید که تغییر دکوراسیون محل کار، یا یک دفتر اداری یا یک سالن زیبایی، مورد توجه قرار گیرد. اما باید به شما متذکر شویم که گاها، تغییر دکوراسیون محل کار، از تغییر دکور خانه، بسیار با اهمیت تر می باشد. زیرا عموم کارمندان، در یک محیط ثابت و در مدت زمان طولانی، سر می کنند. همین عاملی است که می تواند باعث پایین آمدن کیفیت کار به دلیل  انرژی منفی زیاد محیط اطراف و در نهایت، افسردگی شود. اما شما می توانید با یک آینه ی ساده، در ابعادی کوچک اما زیبا، یا به صورت ساده و یا مجهز شده به نور های مخفی، فضای کاری را چندین برابر ارتقا دهید. در نهایت، استفاده آن را در راستای پیشرفت نتایج کاری کارمندانتان، هر روز، بیشتر از دیروز، ملاحظه کنید.

 

و در کلام آخر 🙂

انسان، به گونه ای خلق شده است که قانون های غریزی را بشکند و هر روز، یک موجود جدید و خاص تر از دیروز باشد. پس فراموش نکنید که در همین دو روزی که در این دنیا سفر می کنید، از منظره اطراف بیشتر لذت ببرید تا پیچی که قرار است ده کیلومتر آینده، باعث سختی شما شود. تازه اگر بشود یا نشود… .

 

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us