منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

هدیه روز مادر

هدیه روز مادر

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

هدیه روز مادر

هدیه روز مادر ، هدیه ای برای زیبا ترین و با کرامت ترین روز در سال می باشد که در تقویم ما ایرانیان جایی دارد. روز مادر در ایران، در روز ولادت خاتون حضرت زهرا(س) تعیین شده است.

این روز مقدس به نام مادران این سرزمین اختصاص داده شده است. تا اهالی خانواده با دادن هدیه و گرفتن جشن، از مادران بابت تمام زحماتشان، قدردانی کنند. جالب است بدانید که این روز، تنها برای ایرانیان نمی باشد و تقریبا تمام کشور های چهان، این  روز را بنا بر تقویم خود، جشن می گیرند.

 

این روز با ارزش، با انجام کارهای مانند رفتن به، رستوران، دیدار خانواده، مهمانی و موارد مشابه جشن گرفته می شود. اما امسال که آقای کرونا، میهمان سفره های ما شده است و قصد رفتن را ندارد، باید دنبال راه حل های متفاوت گشت. مخصوصا امسال باید یک مجلس حسابی تر برای مادران گرفت راه انداخت زیرا که از روز مادر قبلی تا به امروز، کارشان چندین برابر شده است. زیرا همه در قرنطینه به سر می برند و حسابی ریخت و پاش دارند. حال، سوال پیش می آید که چه کاری می توانیم برای رفع خستگی یک ساله مادران، در این روز عزیز، انجام دهیم؟

 

ما برای شما راه حل داریم!

هدیه های متفاوتی در بازار وجود دارد که می تواند مادران مان را خوشحال کند. از لوازم خانه و لباس گرفته تا کالاهای گران تری مانند طلا و زیورآلات. اما یک سری از محصولات، وجود دارند که می توانند به عنوان هدیه ای بسیار زیبا و با قیمتی مناسب، به مادرانمان تقدیم شوند. نام این هدیه ها لوازم دکوری می باشد.

لوازم دکوری، وسایلی کوچک یا بزرگ هستند که جلوه بسیار زیبایی به منزل ها می بخشند و حال و هوای خانه را عوض می کنند. لوازم دکوری به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که یکی از این دسته ها، آینه های دکوراتیو است. در قدیم، از آینه ها، تنها برای امور پزشکی و موارد مشابه استفاده می شد. اما بعد ها با ورود آنها به منازل، اهمیت شان بسیار بالا رفته و مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند. به گونه ای که امروزه، کارخانه های متعددی، مانند مهجام گلس، دست به تهیه ی انواع آینه دکوراتیو زده اند. اما خصوصیات آینه های دکوراتیو چه چیز هایی است و چه دلیلی وجود دارد که آن ها را مناسب هدیه دادن می کند؟

 

دوست شما، مهجام!

آینه های دکوراتیو مهجام گلس، در انواع مختلفی مانند آسان نصب، تایلی، قابی، قدی، بک لایت و موارد دیگر، تولید می شوند. این آینه ها، هرکدام دارای قیمت های مختلف و اندازه و سبک های متفاوتی هستند. که بنا بر مکان نصب و میزان هزینه ای که قصد دارید تا بپردازید، سطح بندی می شوند.

 

هدیه روز مادر

حال برویم و کمی با این آینه ها آشنا شویم.:

آینه آسان نصب، رفیق جیب شما!

آینه های آسان نصب، نمونه ای از محصولات تازه مهجام گلس می باشند. این آینه در دنیا، نمونه ای با کیفیت تولیدی مهجام و حتی از لحاظ قیمتی، نمونه مشابهی ندارند. این دسته از آینه ها، همانطور که از نام شان پیدا است، به گونه ای طراحی می شوند که هرکسی بتواند به راحتی آن ها را در هرجایی که تمایل دارد، نصب کند.

این آینه ها به صورت قطعات مربعی یا مثلثی و ربع دایره، طراحی، برش و توسط بهترین دستگاه ها و با کیفیت بالا، تراش می خورند. قطعات آینه های آسان نصب، تماما تراش خورده و بدون کوچک ترین لبه تیز، با اندازه های یکسان و اندود جیوه و رنگ در صفحه پشت، عرضه می شوند. این دسته از آینه ها، به دلیل نصب راحت و بدون هزینه نصاب و حضور چسب مخصوص در جعبه ارسالی، گزینه قیمتی مناسبی برای هدیه های کم قیمت می باشند. از خصوصیات این آینه ها، قابلیت نصب بر دیوار های کوچک یا مناطق غیر قابل دسترس می باشند. دقیقا همان مناطقی که مادران، دنبال یک راه حل برای زیباسازی آن جا می گردند.

هدیه روز مادر

آسان نصب

 

آینه تایلی، عروس آینه های دکوراتیو!

آینه های تایلی، یکی دیگر از محصولات مهجام می باشند. این آینه ها، در انواع مختلفی توسط برند های متفاوت تولید می شوند.

مهجام گلس، با سیاست های خود و رعایت تمامی قوانین و حقوق مصرف کننده، آینه ها را با بالاترین کیفیت برای مشتری ارسال می کند. بسته‌های ارسالی، همراه با تمامی اقلام مورد نیاز و با بالاترین کیفیت و بهترین بسته‌بندی، خدمت شما عزیزان ارسال می شود. این دسته از آینه ها، به دلیل داشتن قطعات زیاد و الگوی نصبی، نیاز به نصاب اختصاصی دارند. زیرا مکان نصب را بررسی و با توانایی خود، به بهترین نحو، آن را دیزایین و به دیوار، متصل می کنند. این آینه ها می توانند مناسب دیوار های بزرگ و خسته کننده باشند. زیرا با حضورشان، جلوه ای دیگر به محیط خانه و قلب مادران، می بخشند.

هدیه روز مادر

آینه تایلی

 

آینه خورشیدی، ساده ترین زیبای مهجام!

اما تکلیف کسانی که علاقه ای ندارند تا هزینه ای برای آینه تایلی یا آسان نصب بپردازند، چه چیزی است؟ راه حل شما عزیزان نیز پیش ما است!.  مهجام گلس با طراحی انواع آینه های خورشیدی در اندازه های کوچک و متوسط و با اشکال مختلف، انواع سلیقه ها را تحت الشعاع قرار داد. و نیاز هرکسی را بر طرف می کند. آینه های خورشیدی به دلیل اندازه نسبتا کوچک خود، به راحتی با میخ به دیوار آویزان می شوند. خوبی آینه های خورشیدی این است که با دیزایین ساده خود، می تواند متفاوت ولی جذاب باشد.

هدیه روز مادر

آینه خورشیدی

 

آینه قدی، قد بلند مهجام!

این دسته از آینه ها، یکی دیگر از پرکارآمد ترین آینه های مهجام می باشد. حتما برای شما این اتفاق افتاد، که لباسی نو خریدیم و با شوق و ذوق به منزل آمدیم و آن را پوشیدیم. که ناگاه یادمان می آید که هیچ آینه ای در خانه وجود ندارد که بتواند تمام ست لباسمان را به ما نشان دهد. یا حتی دنبال یک تغییر در دکوراسیون خود هستیم و دنبال یک کالای ساده ولی بسیار شیک می گردیم. راه حل تمام این خواسته ها و نیاز های مشابه را می توانید در دسته آینه های قدی، پیدا کنید.

آینه های قدی به دلیل داشتن ارتفاع زیاد، امکان نمایش تمامی لباس های تنتان را دارد. یعنی می توانید تمامی لباس هایتان را با هم بپوشید و به راحتی با هم مقایسه کنید. این آینه ها می توانند مناسب مادران شیک پوش که هر روز باستایل خود را چک می کنند، باشد.

هدیه روز مادر

آینه قدی

 

آینه بک لایت، آفتاب مهجام!

تا به اینجا، تمامی آینه هایی که می تواند به عنوان هدیه روز مادر ، مناسب باشد را با شما به اشتراک گذاشتیم. اما از این لیست یک دسته از آینه ها باقی می ماند که آینه بک لایت نام دارد. بک لایت ها از جدیدترین محصولات مهجام و البته خاص ترین آن ها می باشند.  آینه های بک لایت به آینه هایی می‌گویند که در کناره های خود یا پشت سطح آینه، ال ای دی های مخصوص و بسیار کم مصرف، قرار دارد. آینه های بک لایت، قابلیت افزودن افزونه هایی مانند کلید لمسی، دماسنج، صفحه لمسی و غیره را بنا به درخواست مشتری، دارا می باشند. این آینه ها می توانند بهترین گزینه برای مادرانی که به شدت به مد و روزآمد بودن علاقه دارند، مناسب باشند.

هدیه روز مادر

آینه بک لایت

کلام آخر

تمامی مواردی که بالا خواندید. کوتاه ترین توضیحاتی بود که در مورد هر دسته دادیم. مهجام گلس با به کارگیری تمام توان خود در ساخت و طراحی آینه ها، دنبال جلب رضایت شما عزیزان می باشد. فراموش نکنید که این روز و صاحبان این روز، لایق بهترین محبت ها می باشند. پس چه محبتی بهتر از یک هدیه خوش حال کننده؟

 

فراموش نکنید که توانایی های مهجام به نمونه های بالا خلاصه نمی شود. مهجام این قابلیت را دارد که تمام مدل های آینه ای را برای شما تولید و یا طراحی کند. و این امکان را دارد که بر روی تمامی محصولات سفارشی شما، طرح یا نوشته مورد علاقه تان را حکاکی کند. پس با ما در ارتباط باشید.

 

هدیه دادن آینه

هدیه روز مادر

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *