منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

هدیه خاص روز پدر

هدیه خاص روز پدر

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

هدیه خاص روز پدر

هدیه خاص روز پدر ، از ارزشمندترین هدیه ها در سال می باشد. در سال‌های گذشته، اتفاقات متعددی در فرهنگ ملل، پیش آمدست. همین وقایع، باعث شدست جایگاه پدر ها در جامعه بالاتر از زمان های قبل برود. در زمان‌های گذشته، پدرها نقش حفاظت از خانواده و تامین غذا و مایحتاج روزانه یک خانواده چند نفری را از بزرگ تا کوچک، بر عهده داشتند.

اما امروزه آنها، خانواده را از کوچکترین عضو تا بزرگترین عضو در برابر حوادث مختلف، باید محافظت کنند. به همین دلیل امروزه وظایف خانواده ها مخصوصاً پدر، در برابر یک سری از عوامل داخلی و خارجی برای محافظت از خانواده بسیار بیشتر از قدیم است. برای همین ما در یک روزی از سال که به نام پدرها نام گذاشتند، باید برای آنها سنگ تمام بگذاریم. به گونه‌ای که با همین هدیه کوچیک، تمامی خستگی زحماتی یک سال گذشته از روز پدر قبلی تا روز پدر جدید تا حدودی از بین برود و به قولی “در بشه”.

 

روزی برای پدر ها!

روز پدر، روز ولادت آقا امیرالمومنین علیه السلام و روز پدر نامگذاری شدست. این روز مقدس که برای تشکر از پدران این سرزمین قرار دارد، به شیوه‌های مختلفی جشن می گیرند. مانند اهدا هدیه یا دید و بازدید. اما امسال با شرایط موجود نمی‌توان خیلی از کارها را مانند سال‌های گذشته و مناسبت های گذشته انجام داد. مثل بیرون رفتن با خانواده و دید و بازدید، با شرایط امروزی، کاملاً امری نامناسب و خطرناک است. پس امسال باید از تمامی این مواردی که نمی توان انجام شان داد، در نوع هدیه، جبران شود.

لینکسازی وبلاگی

پدرها عموما، توقع خاصی ندارند و گاها با یک شاخه گل و گاها هم در حد کلام راضی می شوند. اما گاهی هم با هدیه های خاص، می توان آن ها را بسیار خوشحال تر از قبل کرد. در این روز گاهی پیش آمده است که هدیه های ساده ای مثل لباس یا گل یا حتی جوراب به آنها هدیه داده شده است. اما امسال با بیان شرایطی که پیش آمده و برای رفع خستگی یک ساله شان، باید در نوع و اندازه و سبک هدیه امسال تجدید نظر کرد. اما به نظر شما چه هدیه ای می تواند انقدر جذاب باشد که بتواند خستگی این عزیزان را رفع کند؟

لینکسازی وبلاگی
لینکسازی فروشگاهی

هدیه خاص روز پدر

مهجام گلس، با بهره گیری از بهترین ایده ها و پردازش و تولید بهترین و جدیدترین محصولات، دست به تهیه انواع مختلفی از محصولات را برای هر قشری زده است. در همین حین، مهجام با تهیه ی جشنواره ای، در هدیه زیبای شما به عزیزانتان، سهیم شده است.

از همین رو، می خواهیم محصولات مختلفی را به شما معرفی کنیم که بتوان پدران را خوشجال کرد.

 

هدیه خاص روز پدر

هدیه خاص روز پدر

آینه آسان نصب

امروزه ایده های مختلفی در زمینه های متفاوت دکوراتیوی به وجود آمده است که می تواند نیازهای هر کس را به صورت کلی رفع کند. جدیدترین همین ایده ها، آینه‌های آسان است است. آینه های آسان نصب، به آینه های گفته می شود که به راحتی قابل نصب اند و بدون هیچ گونه هزینه اضافه برای نصاب یا لوازم نصب عرضه می شوند.

این آینه های جذاب بسیار جدید می باشند. به همین دلیل و دلایلی مانند خاص بودن و ارزان تر بودن،، مورد بازدید و توجه بسیاری قرار گرفته اند. از خوبی این آیینه ها، می‌توان به کم حجم بودن، کم طول و کم ارتفاع بودن اشاره کرد. شما می توانید از این آیینه ها برای دفتر کاری پدرتان یا شرکت پدر یا محل کاری در حال فعالیت اند، استفاده کنید. در نهایت، باعث بشید که هر بار که خود را در آن می بیند، یاد شما می افتد.

 

هدیه خاص روز پدر

هدیه خاص روز پدر

آینه بک لایت

آینه های بک لایت، یکی دیگر از جذاب ترین و خاص ترین آیینه های تولیدی مهجام گلس می باشند. این آینه ها به دلیل تکنولوژی جدید خود و جذابیت های خاصی که در خود دارند، در حال معروف شدن، مخصوصاً در ایران می باشند. بک لایت در رو و کناره و پشت خود مجهز به سیستم نورپردازی مخفی است. به این صورت که توسط دکمه لمسی روشن و خاموش و یا شدت نوری آنها تنظیم می شود. از دیگر قابلیت های این آیینه های جذاب، می توان به قابلیت افزودن آبشن های اضافه تر، اشاره کرد.

آینه لمسی

افزونه هایی مثل دماسنج، اسپیکر، تجهیزات بلوتوثی، صفحه نمایش، و موارد مشابه دیگر. البته در این آینه ها می توان سیستم تعادل گرمایی که برای ضد بخار کردن آینه می باشد نیز استفاده کرد. البته از این قابلیت فکر نمی‌کنم به توان برای خوشحال کردن پدر ها استفاده کرد 🙂 . این آینه ها در برابر نفوذ آب، مقاوم می باشند. و به دلیل حضور برق ۱۲ ولتی، خیال شما را از هرگونه برق گرفتگی راحت می کند. زیرا این ولت برق هیچ صدمه ای به انسان در صورت برق گرفتگی، نمی زند.

نمونه های بالا، مثال هایی از تولیدات جدید مهجام می باشند. در همین حین، مهجام قابلیتی جذاب را برای شما عزبزان فراهم کرده است. در صورت سفارش از طریق شما، مهجام گلس امکان چاپ لوگو و عکس و یا نوشته را از طریق لیزر یا تراش، فراهم کرده است. از خوبی این قابلیت، امکان چاپ عکس، با برترین کیفیت و با بالاترین جزئیات می باشد. همین محصول، میتواند یک هدیه جذاب برای محیط کار پدرتان باشد.

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *