منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

خرید دکوراسیون ارزان

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

خرید دکوراسیون ارزان

خرید دکوراسیون ارزان قیمت برای منزل به معنی بی ارزش بودن و نازیبایی فضای منزلتان نیست. در اغلب اوقات یک وسیله ارزان قیمت می تواند به اندازه نسخه گران قیمت به محیط منزلتان زیبایی بدهد. حتی ممکن است با استفاده از یک دکوراسیون ارزان قیمت بتوانید به منزلتان زیبایی بیشتری دهید. به طور کلی می توان با پیش بردن اصول و سلیقه، دکوراسیون منزل و یا محل کار خود را با هزینه ای معقول و به صرفه تغییر داد.

دکوراسیون شیک، ولی ارزان

امروزه ما در کنار کیفیت خوب، به دنبال کمترین هزینه هستیم تا دکوراسیون شیک و مدرنی به منزلمان بدهیم. می توان با قرار دادن وسایل و تزئینات بر روی دیوار دکور و طرح فوق العاده‌ای به اتاق داد. مهجام گلس با طراحی و ساخت دو آینه فوق العاده آینه آسان نصب و آینه بک لایت به منزلتان جلوه ای فوق العاده با قیمتی بی نظیر دهید.

 

آینه دکوراتیو

یکی از بهترین و کم خرج ترین وسایل برای دکوراسیون داخل منزل، آینه است. این وسیله زینتی می توانند هم به منزلتان جلوه ای فوق العاده و ویژه دهد، و هم از جهتی فضای منزلتان را بزرگ تر از اندازه حقیقی خود نشان می دهند. با نورپردازی ای که آینه ها به فضا می دهند، می توان عمق و زیبایی دو چندانی به محل زندگی و یا کار داد.

 

آینه آسان نصب تولیدی مهجام شیشه با تراش لبه ها، امکان انعکاس زیباتر نور را فراهم می کنند. دقت در تناسب رنگ قطعات آینه با دکوراسیون اتاق یا دفتر مد نظر، می تواند حلوه ای خاطره انگیز برای شما خلق کند.

 

آینه آسان نصب

راه حل مهجام گلس برای این عزیزان، و برای افزایش سرعت دکور منزلشان، آینه های آسان نصب می باشد. آینه های آسان نصب به آینه دکوراتیوی می گوییم که به راحتی و بدون حضور نصاب قابل نصب هستند. با اینکه این ابزار دکوراسیون از قطعات زیادی آینه در ابعاد کوچک می باشد، شما می توانید با کمک نقشه یا شابلونی که در جعبه این محصول مهجام شیشه قرار دارد، به راحتی و بدون نیاز به نصاب آینه آن را روی دیوار نصب کنید.

یعنی شما خریدار عزیز، می توانید قطعات این آینه ها را از بسته بندی اختصاصی در آورده و از طریق چسب مخصوص آینه به دیوار بچسبانید. آینه آسان نصب در طرح ها و ابعاد مختلفی عرضه می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی مهجام گلس از این نمونه ها بازدید کنید. اگر هر گونه سوالی در این خصوص داشتید، با کارشناسان فروش مهجام شیشه تماس بگیرید.

آینه آسان نصب برای دکوراسیون ارزان

خرید آینه آسان نصب

 

آینه های بک لایت

آینه های بک لایت یکی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون منزلتان با قیمت بسیار مناسب هستند. این محصول جدید شرکت ایده پردازان مهجام شیشه، در انواع طرح ها و رنگ های مختلف، با سنسور های متنوع در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید بسته به نیاز از مدل های مختلف آینه های بک لایت سفارش دهید. این آینه ها مناسب سرویس های بهداشتی، حمام، سونا و استخر و جکوزی و حتی مزون های لباس و آرایشگاهی می باشد.

آینه بک لایت در دکوراسیون ارزان

خرید آینه نوردار

 

آینه بک لایت، که به آینه نور مخفی و آیینه نور دار نیز معروف هستند، از نمونه های لاکچری و شیک آینه های دکوراتیو هستند.

اینه بک لایت ، آینه ی هوشمندی است که متشکیل  از نور LED و آینه است با قرار گیری نور در پشت و کنار آن جلوه ای ویژه به آینه میدهد و شفافیت و کیفیت آینه را بیشتر میکند. بیشتر از این آینه شیک و لاکچری در سرویس بهداشتی استفاده می شود و جلوه خارق العاده به سرویس بهداشتی یا حمام می دهد. هر آینه بک لایت بسته به کارایی که دارد، از یک یا چند کلید لمسی روی آینه برخوردار است. کلیدهای لمسی روی آینه هستند و بعضی از آنها نیز حساس به حرکت هستند.

اگر علاقه مند به این آینه ها هستید می توانید مطالب دیگر ما را نیز مطالعه کنید:

توضیح اصلی آینه بک لایت چیست؟

نمونه آینه بک لایت آرایشی

نمونه آینه بک لایت روشویی

ابتکار آینه بک لایت ضد بخار

 

و اما خرید دکوراسیون ارزان

در یک کلام می توان گفت مهجام شیشه با تنوع محصولات آینه دکوراتیو تولیدی خود، می تواند شما را در تغییر دکوراسیون با قیمت مناسب یاری کند. شما می توانید طرح مورد نظر خود را به ما سفارش دهید، و ما همان طرح را برای شما روی شیشه و یا آیینه در آوریم. این امر با کمک دستگاه های به روز، و کارشناسان و کارگران مجرب مهجام شیشه امکان پذیر است.

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید:

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *