منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

جشنواره هدیه روز مادر

جشنواره هدیه روز مادر

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

جشنواره هدیه روز مادر

جشنواره هدیه روز مادر ، از زیباترین جشنواره های دنیا می باشد.

روز مادر، از مقدس ترین و پربرکت ترین روزها در سال می باشد. این روز زیبا، به نام مادران این کشور نام گذاری شده است. در این روز ما ایرانی ها کار های متفاوتی اتجام می دهیم. کارهایی مانند هدیه دادن، بیرون رفتن، رستوران رفتن، جشن گرفتن و غیره.

اما امسال،  با اوضاع خراب کرونا، یک سری از کار ها و فعالیت ها را نمی توان انجام داد. کار هایی مثل: بیرون رفتن از منزل، رستوران رفتن، پیک نیک رفتن، دید و بازدید و کارهای مشابه.

زیرا این کارها، ریسک ابتلا به کرونا را بالا برده و می تواند برای ما خطرناک باشد. فراموش نکنید که تیم پزشکی کشور، بسیار خسته می باشند. زیرا یک سال تمام است که 24 ساعت، در  خدمت ما مردم می باشند. پس با رعایت کردن، بگذاریم که در این روز، تمامی فرزندان، در کنار مادر خود باشند.

از بحث دور نشویم … .

با اوضاع امسال و شرایط فعلی، سوالی در ذهن همه ما به وجود می آید که ما چه کاری می توانیم برای مادر خود انجام دهیم؟

زیرا نمی توان از منزل بیرون رفت و کار خاصی انجام داد. پس باید لااقل یک هدیه ی با ارزش به مادرمان تقدیم کنیم تا کمی از خستگی هایشان کم شود.

علاوه بر پرستاران، در این یک سال، مادران کم زحمت نکشیده اند.

حالا سوال اصلی اینجا به وجود می آید که چه هدیه ای مناسب این بانوان گرامی است؟

با مهجام گلس برای یافتن پاسخ، همراه باشید

جشنواره هدیه روز مادر

جشنواره هدیه روز مادر

 

در دنیای هدیه ها، یک سری از کالاها، خاص و به یادماندنی می باشند. برای همه ما پیش آمده است که هدیه را در کودکی گرفته ایم و تا به امروز، آن را به یاد داریم. یا حتی آن را سالم در گوشه ای نگهداری کرده ایم. و گاها هدیه ای گران قیمت را گرفته و در حال حاضر، حتی یادمان نمی آید که چه کسی آن را به ما داده است.

اما چه چیزی می تواند برای روز مادر، به یاد ماندنی باشد و این حس را به این عزیزان منتقل کند؟

ما به شما می گوییم، آینه!

بله، درست فهمیدید. آینه ها از جذاب ترین محصولات دکوری می باشند که امروزه در دکور منازل بسیار پر استفاده اند. زیرا در اوج سادگی بسیار شیک بوده و محیط اطراف را از تکراری بودن در می آورد. مهم ترین رکن این هدیه، این است که هربار که مادرتان، در آن خودش را ببیند، یاد هدیه ارزشمند شما می افتد و هیچ وقت آن را فراموش نمی کند.

هدیه دادن آینه یعنی شما

مهجام گلس، در تهیه این هدیه، چه کمکی به شما عزیزان کرده است ؟

مهجام گلس به پاس تشکر از این فرشتگان زمینی، دست به تهیه ی یک جشنواره تخفیفی مخصوص مادران عزیز زد.

این جشنواره محصولات خود را، با تخفیف به فروش می رساند. اما الان وقت آن است که کمی با محصولات مهجام در این جشنواره، آشنا شویم:

 

بک لایت

گل سرسبد آینه های مهجام، و از تازه ترین ها، بک لایت ها می باشد. بک لایت ها به آینه هایی گفته می شود که در کناره یا پشت خود، به سیستم نورپردازی مخفی مجهز شده‌اند.

عموما بک لایت ها دارای کلید های تاچ می باشند. این کلید ها، ال ای دی های آینه را روشن و خاموش یا شدت آن ها را تنظیم می کند. یا به گونه‌ای تنظیم می شوند که افزونه های اضافه شده در آینه را فعال می کند.

بک لایت ها، دارای ویژگی ها و قابلیت های فراوانی می باشند که می توانید با مراجعه به پست “آینه بک لایت چیست ؟” بیشتر با آن ها آشنا شوید. این نوع از آینه ها می توانند تغییرات زیادی در دکوراسیون منازل ایفا کنند که مورد پسند بانوان عزیز است.

جشنواره هدیه روز مادر

جشنواره هدیه روز مادر

خورشیدی

آینه خورشیدی، از دسته آینه های قابی می باشد. آینه های قابی، آینه هایی هستند که عموما در اندازه های کوچک و به شکل دایره و مربع تولید می شوند. از خوبی این آینه ها می توان به کم جا بودن، زیبا بودن، خلوت بودن،خوش قیمت بودن و موارد مشابه اشاره کرد. آینه خورشیدی، از نمونه آینه های قابی می باشد، که با زیباترین و ظریف ترین دقت، برش می‌خورند و کنار هم چیده می شوند. این آینه، مناسب خاص پسندان بوده و می تواند همراه با کنسول های چوبی، جلب توجه کند.

جشنواره هدیه روز مادر

جشنواره هدیه روز مادر

برای خرید یک آینه خورشیدی مناسب می توانید به مقاله راهنمای خرید آینه خورشیدی مراجعه فرمایید.

آسان نصب

آسان نصب ها، بعد از بک لایت ها، از خاص ترین دسته آینه های مهجام گلس می باشند. از بهترین خوبی این آینه ها که نام آن ها را نیز تشکیل داد، نصب آسان و بدون نصاب است.

آینه های آسان نصب، به صورت قطعات مربع یا مثلث یا نیم دایره عرضه می شوند. این قطعات همراه با چسب مخصوص آینه و طرح چیدمان پیشنهادی مهجام گلس در بسته بندی اختصاصی خود قرار می گیرند.

تمامی آینه های آسان نصب، با تراش های با کیفیت و اندود نقره و رنگ، عرضه و در بهترین حالت، برای شما عزیزان ارسال می شود.

آسان نصب ها علاوه بر نصب راحت، ارسال سریع و فوری نیز دارا می باشند. زیرا این محصولات کاملا مهیا است.  بعد از پردازش، مستقیم و بدون واسطه توسط کارخانه به شما عزیزان ارائه می شود. فراموش نکنید که حتما از چسب مخصوص آینه استفاده شود، زیرا در چسب مخصوص آینه اسید های مضر که باعث خوردگی جیوه می شوند، وجود ندارد.

جشنواره هدیه روز مادر

جشنواره هدیه روز مادر

آینه دستی

تمامی خاتون های این سرزمین، در شرایطی قرار گزفته اند که نیاز داشتند خودشان را بررسی کنند.

گاهی لباس شان برهم‌ریخته است. گاهی نیاز دارند که آرایش خود را درست کنند و گاهی هم موقعیت هایی به وجود می آید که نیاز است که از یک آینه کوچک استفاده کنند. در این موقعیت ها، بهترین پیشنهاد، آینه های دستی می باشد. این آینه ها به دلیل اندازه کوچک خود و مقاومت شان در برابر فشار، بهترین گزینه برای استفاده در بیرون منزل و در کیف و ساک می باشند. این آینه ها در کنار زیبایی، دارای قیمتی پایین و مناسب هستند که بسیار کارآمد برای هر خاتونی می باشد. فراموش نکنید که هر خانومی، به یک آینه دستی نیاز دارد. پس چه موقعیتی بهتر از این روز گرامی؟!

جشنواره هدیه روز مادر

جشنواره هدیه روز مادر

تمامی موارد بالا که ملاحظه کرده اید، نمونه هایی از محصولات مهجام گلس می باشند. قابل ذکر است که شما می توانید در صورت نیاز و دلخواه، در سفارش خود، حک متن را نیز به ما بیان کنید. مهجام گلس، این امکان را فراهم کرده است که در عموم محصولات خود، متن یا لوگو یا طرح دلخواهتان را حکاکی کرد. پس با خیال راحت نظرات و سلایقتان را با ما در میان بگذارید و ببینید که چطور خیالات را به واقعیت، تبدیل می کنیم.

 

هدیه روز مادر

هدیه دادن آینه

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *