منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

تغییر دکور اتاق خواب

تغییر دکور اتاق خواب

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

تغییر دکور اتاق خواب

تغییر دکور اتاق خواب ، یکی از جذاب ترین بخش های تغییر دکوراسیون منزل می باشد. اتاق خواب، محیطی است که عموم وقت عمرمان را در آن سر می کنیم. دوران نوزادی و کودکی را در آن می خوابیم و با اسباب بازی هایمان بازی می کنیم. کمی که بزرگتر شویم و پایمان به مدارس باز شود، عموم وقت خود را به نوشتن تکالیف و یادگیری در اتاقمان می پردازیم.

در نهایت بعد از ورود به دانشگاه و فارق التحصیل شدن، با لباسی سفید و براق یا مشکی و همراه با کراوات، از آن خارج می شویم. اما بعد از ترک آن هم، وارد اتاق خواب منزل خودمان می شویم و ادامه زندگی مان را در آن می گذرانیم. همان ظور که ملاحظه کردید، اتاق خواب، محیطی است که عموم وقت عمر ما را درگیر خود می کند. پس محیط آن و جذابیت آن، باید بسیار مورد توجه ما قرار گیرد.

اهمیت دکور اتاق خواب!

دکوراسیون اتاق خواب و لوازم استفاده شده در آن، بسیار مهم و نیاز به وقت گذاری دارند. لوازم اتاق خواب، بنا بر سن و جنسیت صاحب اتاق خواب، متفاوت می باشد. اما یک سری از لوازم دکوری، شامل جنسیت خاصی نمی شوند.این لوازم، تقریبا در هر نوع دکوراسیونی، قابل استفاده می باشند. کالاهایی مانند آینه های دکوراتیوی، تصاویر افراد مشهور، گل و گیاه،نور های RGB، نانولیف ها و موارد مشابه. این دسته از کالا ها، تقریبا در هر دکوری قابل استفاده اند و محدود بر جنسیت یا سن خاصی نمی باشند.

 

تغییر دکور اتاق خواب

تغییر دکور اتاق خواب

 

مهجام گلس، یک دیزایینر کم هزینه!

در تمامی موارد گفته شده بالا، مهجام گلس، در تهیه ی آینه های دکوراتیو برای تغییر دکوراسیون در خدمت شما می باشد. مهجام، با بهره گیری از بهترین متریال ها و با روش های تولیدی مدرن، دست به تهیه طرح های تازه و مد روز زده است. طرح هایی که می تواند سلیقه هر ایرانی را با هر جنسیت و سنی در خود جای دهد.

دسته آینه هایی که می توانند بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون اتاق های خواب باشند، آینه های قابی و آینه های بک لایت و  آسان نصب می باشد. به صورت کلی، تغییر دکوراسیون اتاق خواب، پروسه ای سخت و وقت گیر و حتی پرهزینه می باشد. همین عاملی است که گاها باعث می شود تا افراد را از انجام آن به دلیل سختی های آن، منصرف کند. زیرا در اتاق های خواب، کالاهایی سنگین مانند کمد و تخت قرار دارد. همین عاملی است که بسیار تغییر دکوراسیون یا تعویض اجناس قدیمی را سخت می کند. حتی اگر قصد تخریب ساختمان داخلی و تغییر آن را نداشته باشید نیز، باید برای یک تغییر کوچک، بسیار وقت و زمان بگذارید. پیشنهاد ما به شما، استفاده از آینه های دکوراتیو می باشد. زیرا آینه های دکوراتیو بسیار کم دردسر و عموما کم هزینه و حتی بدون نیاز به نصاب می باشند. پس با خیال راحت، برای تغییر دکوراسیونی راحت و بدون دردسر، با ما تماس بگیرید.

 

یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تغییر دکوراسیون در اتاق خواب، آینه آسان نصب قلب است.

در ویدئو زیر می توانید این محصول را مشاهده کنید.

نمونه هایی از آینه های قابل استفاده در تغییر دکوراسیون اتاق خواب:

 

تغییر دکور اتاق خواب

 

 

تغییر دکور اتاق خواب

 

 در آخر

در تغییر دکوراسیون اتاق حواب، مهم ترین اصل، سلیقه صاحب اتاق است.  اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق خواب فرزندانتان یا اتاق مشترک با همسرتان را دارید، حتما آن چیزی که مورد علاقه شان هست را برای تغییر، استفاده کنید.  در آخر هم فراموش نکنید که برای تغییر دکور، حتما نیازی به هزینه های بالای تغییر محیط یا جا به جایی لوازم سنگین نیست. گاهی می شود با یک قطعه آینه، ظاهری متفاوت به محیط اتاق بخشید.

 

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *