منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آیینه آسان نصب طرح نسیم

آیینه آسان نصب طرح نسیم

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

آیینه آسان نصب طرح نسیم

آیینه آسان نصب طرح نسیم ، یکی از مناسب ترین آیینه ها برای دیوار های صاف و با عرض کم می‌باشد. این آیینه زیبا، پهنای نصبی کمی دارد اما می‌تواند یک دیوار بلند را به زیبایی خودش، مزین کند. این آیینه جزو آیینه های آسان نصب مهجام گلس می‌باشد.

آینه آسان نصب

آیینه های آسان نصب به آن دسته از آیینه هایی می‌گویند که به راحتی قابل نصب می‌باشند و به هیچ عنوان به نصاب و هزینه های اضافی آن نیازی ندارند و کاملا در اختیار خودتان قرار دارد.

در دنیای مدرن امروزی، هرکسی بنا به سلایق خود، منزل خود را دیزاین می‌کند. گاهی پیش می آید که کسی علاقه به رنگ های بسیار روشن دارد و منزلی از جنس رنگ میوه های بهاری دیزاین می کند و گاهی هم کسی به رنگ های تیره و دارک علاقه دارد که لوازم خود را از جنس رنگ تاریکی تهیه می‌کند. در این دنیای متضاد، گاها پیش میاید که یک سری از لوازم خاص، مبرا از هرگونه رنگ و اندازه خاص، در این دیزاین ها استفاه می‌شود و جلوه‌ای دیگر به این مکان ها می‌دهد.

"<yoastmark

آیینه نسیم

و آیینه آسان نصب نسیم، یکی از همین زیبایی های بی محدودیت می‌باشد. این آیینه دارای 18 عدد مثلث تراشیدست. و لبه گیری شدست. این قطعات به بهترین شکل ممکن آن هارا صیقل دادن. این آیینه به دلیل پهنای کم می‌تواند مناسب فضاهایی با عرض کم ولی با ارتفاع زیاد باشد اما فراموش نکنید که هر آیینه ای در فضاهای بزرگ به خوبی خود را نشان می‌دهد. آینه نسیم در نوع خود بی نظیر می‌باشد و به دلیل قیمت مناسب، می‌تواند هدیه ای خاص برای عزیزانتان باشد.

 

"<yoastmark

ارسال آیینه

آیینه های نسیم، در بسته بندی اختصاصی خود و همراه با چسب و الگوی پیشنهادی مهجام گلس برای شما عزیزان ارسال می‌شود. و حتما، فراموش نکنید که از چسب مخصوص آیینه ارسال شده استفاده کنید. اما دلیل تاکید این حرف برای چیست؟

در پشت عموم آیینه ها، از جیوه و ترکیب های مشابه آن استفاده می‌کنند. در چسب های معمولی یکسری مواد شیمیایی دارد که در واکنش با جیوه، باعث کاهش عمر و کیفیت آیینه می‌شود و حتی ریسک سقوط و شکستگی آیینه را نیز افزایش می‌دهد. پس فراموش نکنید که در هنگام نصب راحت آیینه، حتما از چسب آن استفاده کنید. اگر با ذهن خلاقتان، طرحی نو را به دیوار منزل یا محل کارتان نقش بستید، حتما آن را برای ما ارسال کنید.

 

نکته:

پیشنهاد مهجام گلس به شما این است که از آیینه های آسان نصب در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی و مکان هایی با رطوبت بالا استفاده نکنید. زیرا این آیینه ها برای این مکان ها طراحی نشده‌اند.

پیشنهاد ما به شما بررسی دیگر محصولات یا مشاوره با پشتیبانی ما می‌باشد.

آیینه آسان نصب طرح نسیم

برای مشاهده محصولات آسان نصب مهجام شیشه روی لینک زیر کلیک کنید.

آسان نصب

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *