منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

نورپردازی پشت آینه

نورپردازی پشت آینه

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

نورپردازی پشت آینه

نورپردازی پشت آینه ، یکی دیگر از روش های تزئین آینه ها می باشد. آینه های دکوراتیو، از جذاب ترین لوازم دکوری در منازل می باشند. این آینه ها در انواع متفاوتی وجود دارند. اما چه چیزی باعث می شود این آینه ها منحصر به فرد شوند؟

یکی از انواع آینهی دکوراتیو، آینه های بک لایت هستند. آینه های بک لایت، به آینه هایی گفته می شود که در ساده ترین حالت ممکن در پشت یا کناره های خود، به سیستم نورپردازی مخفی، مجهز شده اند. این سیستم، از ال ای دی با رنگ های مختلف و بسیار کم مصرف استفاده می کنند. علاوه بر ال ای دی، امکان افزودن آپشن هایی مانند دماسنج و سیستم تعادل گرمایی نیز در این آینه ها نیز امکان پذیر است. البته می توان قابلیت های خاصی نیز مانند اسپیکر، کنترل بلوتوثی، صفحات لمسی اندرویدی و موارد خاص مشابه به این دسته از آینه های جذاب اضافه کرد.

نورپردازی پشت آینه

نورپردازی پشت آینه

نورپردازی پشت آینه

آینه های بک لایت یا بهتره بگوییم نورپردازی پشت آینه های دکوراتیو به گونه ای شکل می گیرد که به شما یک نور ملایم و زیبا می دهد. به همین دلیل، از صدمه به چشم جلوگیری می کند و مصرف برق کمتری دارد. از دیگر خصوصیات این آینه می توان به متریال های با کیفیت اشاره کرد. در این آینه، از برد ها و ال ای دی های تولیدی با کیفیت و تایید شده توسط تیم مهجام گلس استفاده می شود. به گونه ای که تا مدت ها، خیالتان را از هرگونه سوختن یا آسیب آینه، راحت می کند.

و در آخر، از جذاب ترین قابلیت های آینه های بک لایت یا نور دار، می توان به برق 12 ولت و خاموشی خودکار بعد از 3 ساعت، اشاره کرد. برق 12 ولت، از برق گرفتگی در صورت اتصالی جلوگیری می کند.  خاموشی خودکار نیز، از سوختن آینه و یا مصرف بیهوده برق جلوگیری می کند.

برای مطالعه بیشتر به مقالات زیر مراجعه فرمایید.

آینه بک لایت

نورپردازی سرویس بهداشتی

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us