منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه گرد بک لایت

آینه گرد بک لایت

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آینه گرد بک لایت

آینه گرد بک لایت ، مناسب موقعیتی است که می خواهیم برای تان توصیف کنیم. تصور کنید که در منزل خود نشسته اید و از محیط پیرامون خود، به شدت خسته شده اید. زیرا بسیار تکراری شده و تقریبا هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند شما را سر حال بیاورد.

در این موقعیت ها، سرگرمی های متفاوتی به ذهنتان می آید. اما در درون خود، به انجام هیچ کدام از این موارد، رغبت ندارید. از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود این حس به امید و سرحالیت شما نفوذ کند، روزمرگی و تکرار می باشد. زیرا این اتفاق، باعث ناامید و کم انرژی و احساس ناراحتی شدید می شود. اما از راه حل های این موضوع، چه می باشد؟ تغییر روزمرگی و محیط اطراف.

خلاق باشید، این دنیا کوتاه است و به صورت معمولی، سخت می گذرد. پس بیایید و با تغییر های کوچک ولی پر تاثیر، روند زندگی خود را بهبود ببخشید. اولین مرحله برای تغییر، محیط اطراف می باشد. محیط اطراف، بسیار بر روحیه انسان تاثیر گذار است. زیرا محیط اطراف می تواند به شدت انرژی مثبت از خود ساطع کند و حال شما را خوب کند. اما برای تغییر محیط اطراف چه کاری می توان انجام داد؟

آینه رینگ لایت

آینه رینگ لایت

مهجام گلس، بهترین پیشنهاد را به شما می دهد.

تغییر دکوراسیون، بهترین گزینه برای تغییر محیط اطرافتان می باشد. شما می توانید با فروش لوازم قدیمی و جایگزین کردنشان و خرید لوازم جدید و جذاب، رنگی دیگر به محیط اطراف خود ببخشید. از لوازمی که می توانید برای تغییر محیط خود اسفاده کنید، آینه می باشد. خاصیت آینه ها، آن ها را به معروف ترین لوازم دکوری و از زیباترین آن ها تبدیل کرده است. آینه ها، در دسته خود، دارای انواع مختلفی می باشند. از جدیدترین و جذاب ترین مدل های آینه، می توان به آینه های بک لایت گرد، اشاره کرد.

 

آینه گرد بک لایت

آینه های گرد بک لایت، از زیبا ترین آینه ها در دسته بک لایت ها می باشند. از خواص این آینه ها می توان به زیبایی، نور مخفی، کلید های لمسی، سیستم های تعادل گرمایی و غیره، اشاره کرد.

 

زیبایی

آینه های بک لایت، به دلیل تازه بودن و جذابیت فراوانشان، مناسب برای تمامی محیط ها، حتی محیط های مرطوب ،مانند حمام و سرویس بهداشتی می باشند.

 

نور مخفی

در آینه های بک لایت، از سیستم نورپردازی مخفی در کناره یا پشت آینه استفاده می شود. ال ای دی های استفاده شده در این آینه ها، تماما کم مصرف و با عمر بالا می باشند که خیال تان را از خرابی و دردسر های آن، و حتی هزینه برق، راحت می کند.

 

کلید های لمسی

کلید های استفاده شده در این آینه ها، به صورت دکمه ای یا تاچ می باشند. وظیفه ی این کلید ها، خاموش و روشن کردن نور آینه و یا فعال کردن سیستم تعادل گرمایی می باشد. البته با افزودن افزونه های دیگر، می توان کلید های بیشتری نیز، اضافه کرد.

 

سیستم های تعادل گرمایی

از جذاب ترین قابلیت های این دسته از آینه ها، می توان به این سیستم جذاب اشاره کرد. سیستم نعادل گرمایی، یا سیستم ضد بخار، افزونه ای است که می توان بر روی بک لایت هایی که قرار است در سرویس های بهداشتی نصب شوند، استفاده کرد. این سیستم، زمانی که دمای بیرونی آینه بالا می رود و امکان بخار کردن آینه وجود دارد، باید فعال شود. کاری که این سیستم انجام می دهد، به تعادل رساندن دمای دو طرف آینه و در نتیجه ضد بخار کردن شیشه می باشد.

تمام مواردی که بالا مشاهده کرده اید، از کوچک ترین قابلیت های آینه های گرد بک لایت و تمامی بک لایت ها می باشد. نکته بسیار مهم این آینه ها که باعث ایجاد نگرانی می شود، مسئله برق و برق گرفتگی است.

آینه بک لایت گرد

رابطه بک لایت ها با آب؟!

آینه های بک لایت، تماما در برابر نفوذ رطوبت، محافظت شده اند. به گونه ای که تمامی افزونه ها، در درون آینه قرار گزفته و تنها یک سیم برق از داخل آینه بیرون می آید. اما اگر در کم ترین درصد ممکن، آب توانست باعث اتصالی آینه شود، چه اتفاقی برای ما می افتد؟

باید بگوییم که هیچ اتفاقی!

مهجام گلس، با به کارگیری تمامی توان و علم خود، آینه هایی با برق 12 وات ساخته است. خوبی این وات از برق، این می باشد که در صورتی که هر گونه اتصالی یا هر مشکل الکتریکی برای آینه ایجاد شود، شما کاملا ایمن می باشید. زیرا این وات از برق، هیچ صدمه ای به انسان نمی زند. پس با خیال راحت، به ما اعتماد کنید و با ما در ارتباط باشید.

 

برای مشاهده مقاله آینه بک لایت کلیک کنید.

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us