منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه هوشمند مدل ترمه

آینه هوشمند ترمه

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

در دنیای امروزی که تمامی وسایل به سمت و سوی هوشمندی می روند، آینه ها هم علاوه بر حفظ کاربرد همیشگی خود، به یک ابزار هوشمند تبدیل شده اند. آینه هوشمند مدل ترمه، یکی از آینه های هوشمند مهجام شیشه است که طراحی سنتی را با مدرنیته و هوشمندی ادغام کرده و آینه ای نوین را به ارمغان آورده است. در ادامه با ویژگی های شگفت انگیز و کاربرد های فراوان این آینه آشنا می شویم.

آینه مدل ترمه

ویژگی های آینه مدل ترمه

طراحی منحصر به فرد و خاص: آینه هوشمند مدل ترمه با داشتن طرحی سنتی، جلوه‌ ای خاص و جذاب را به فضای شما می بخشد. این آینه در دو رنگ طلایی و نقره ‌ای قابل سفارش و تولید است. بنابراین از این آینه می توانید به عنوان تابلو آینه ای در تمامی فضاها و محیط ها استفاده کنید. طراحی زیبا و خاص این آینه، هر فضایی را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

آینه مدل ترمه

 

نورپردازی آینه هوشمند ترمه: این آینه دارای نورپردازی در پشت آینه است که به کمک سنسور می‌توانید نور آن را روشن و خاموش کنید. با سه رنگ نور مهتابی، آفتابی و نچرال، می توانید جلوه‌ی مناسبی را برای هر فضا ایجاد کنید. هچنین به کمک سنسور می توانید نور آینه را کم یا زیاد کنید. به کمک تنوع رنگ نور ‌ها و قابلیت تنظیم شدت نور، می توانید آرایشی بی نقص و زیبا داشته باشید.

 

سنسور حرکتی هوشمند: آینه های هوشمند حرکتی به کمک سنسور حرکت دست روشن و خاموش می شوند. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که با حرکت دست، نور آینه را روشن و خاموش کنید. همچنین به کمک این سنسور می توانید شدت نور آینه را کم یا زیاد کنید و میزان روشنایی را به دلخواه خود تنظیم کنید.

سنسور حرکتی

 

کاربرد های آینه ترمه

پذیرایی منزل: با توجه به طراحی خاص این آینه می توانید از آن به عنوان یک عنصر دکوراتو منحصر به فرد و همچنین به عنوان یک منبع نور دلنشین استفاده کنید. این آینه به دلیل داشتن تنوع رنگ آینه و تنوع رنگ نور آن، با هر فضا و دکوراسیونی به راحتی ست و هماهنگ می شود.

آینه دکوراتیو ترمه

میز آرایش و آرایشگاه ها: با توجه به نورپردازی سه رنگ آینه و قابلیت تنظیم شدت آن، می توانید از آینه ترمه به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی جهت آرایش و آماده‌سازی ظاهر خود استفاده کنید. همچنین به دلیل وجود سنسور حرکت دست، در آرایشگاه ها می توانید بدون لمس آینه، نور آن را تنظیم کنید.

 

با توجه به مزیت های زیادی که این آینه هوشمند دارد، می توانید با خرید آن، به راحتی امکانات لازم برای دکوراسیون دلخواه خود را فراهم کنید و از ظاهر جذاب و مدرن آن استفاده کنید. اگر به دنبال خرید این آینه هستید، “اینجا” را کلیک کنید.