منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه فول آپشن

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

در گذشته، آینه ها فقط آینه بودند؛ شیء هایی ساده که تنها یک وظیفه را بر عهده داشتند: انعکاس تصویر ما. امروزه، با پیشرفت فناوری، آینه‌های هوشمند به عنوان ابزاری چندکاره و تلفیقی از زیبایی و هوشمندی شناخته می‌شوند که نقش مهمی در زندگی مدرن داشته و تغییرات بسیاری را به همراه داشته‌اند. آینه فول آپشن نمونه‌ای روشن و بارز از این تحول است. این آینه، فراتر از کاربرد سنتی خود رفته و مدرنیته و هوشمندی را برای زندگی روزمره ما فراهم کرده است.

آینه فول آپشن چیست؟

آینه های فول آپشن با داشتن امکانات پیشرفته‌ای که شامل قابلیت اتصال به بلوتوث، پخش موزیک و تماس تلفنی، حسگر دما و نشانگر آن، نشانگر تاریخ و ساعت، المنت ضد بخار و پورت USB می شوند، یک تجربه جدید در استفاده از آینه را ایجاد می کنند. این آینه علاوه بر این امکانات، قابلیت نورپردازی از جلو و پشت آینه را نیز دارد. در ادامه با هریک از این امکانات بیشتر آشنا می شویم.

قابلیت های آینه فول آپشن

 

قابلیت بلوتوث آینه فول آپشن:

یکی از ویژگی های برجسته این آینه، قابلیت اتصال به بلوتوث است. با اتصال آینه به تلفن همراه خود، می توانید به آسانی موزیک مورد علاقه‌تان را از آینه پخش کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که در حین آرایش و آماده شدن، به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید و تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشید. همچنین می توانید تماس های تلفنی خود را به کمک سنسور لمسی آینه وصل کنید و پاسخ دهید.

بلوتوث آینه هوشمند

 

پخش موزیک به کمک آینه هوشمند:

آینه فول آپشن همچنین دارای قابلیت پخش موزیک نیز هست. می توانید موزیک را مستقیماً از طریق اتصال فلش خود به پورت USB این آینه، پخش کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به دستگاه پخش موزیک، موزیک مورد علاقه‌تان را در هنگام آماده شدن و آرایش گوش کنید. تعویض ترک موسیقی، کاهش و افزایش ولوم موسیقی و stop و play کردن موسیقی به کمک تاچ های روی آینه صورت می گیرد.

بلوتوث آینه فول آپشن

 

نوردهی آینه های مهجام:

این آینه‌ ها دارای خروجی نور در هر دو طرف آینه هستند. داشتن نور در هر دو طرف آینه به شما این اجازه را می دهد که صورت خود را بدون سایه‌ ها و با نور یکنواخت مشاهده کنید. همچنین امکان تنظیم شدت نور نیز به کمک سنسور لمسی آینه امکان پذیر است. این نکته به خصوص برای آرایشگران بسیار حائز اهمیت است. طراحی منحصر به فرد آینه‌ های مهجام شیشه و تلفیق آن‌ ها با نور، باعث شده تا این آینه‌ ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو، با ظاهر زیبا و طراحی شیک و مدرن، مورد استفاده قرار گیرند.

 

نوردهی آینه فول آپشن

آینه فول آپشن با حسگر و نشانگر دما و ساعت:

علاوه بر ویژگی های بلوتوث، پخش موزیک، و پورت USB، این آینه هوشمند به شما امکان مانیتورینگ دمای محیط را می دهد. حسگر دمای آینه قابلیت اندازه‌گیری دمای محیط را دارد و این دما را به کمک نشانگر آینه به شما نمایش می دهد. روی این نشانگر، علاوه بر دمای محیط، تاریخ و ساعت نیز به نمایش درآمده‌اند. جهت تنظیم این مقادیر کافیست به کمک تاچ SET وارد تنظیمات تاریخ و ساعت شوید.

 

المنت ضد بخار آینه فول آپشن:

وجود المنت ضد بخار در آینه فول آپشن مهجام شیشه یکی دیگر از قابلیت های بی نظیر این آینه است که در محیط های مرطوب مانند حمام بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. المنت به کار برده شده داخل آینه، بخار هوای ایجاد شده روی آینه را از بین می برد و باعث حفظ وضوح انعکاس آینه می‌شود. با لمس تاچ المنت می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

 

باتوجه به قابلیت های زیاد این آینه، می توانید از آن در محیط ها و فضاهای مختلف استفاده کنید. جهت آشنایی با کاربرد های آینه فول آپشن روی لینک “کاربرد آینه فول آپشن قدی” کلیک کنید. اگر فردی هستید که علاوه بر زیبایی و منحصر به فرد بودن آینه، کارایی و قابلیت های آن را هم مورد توجه قرار می دهید، این آینه بهترین انتخاب است. شما می توانید این آینه را در ابعاد مختلف باتوجه به فضا و محیطتان سفارش دهید. جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش این آینه هوشمند، “اینجا” کلیک کنید.