منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

کانال نمونه کار کارخانه تولیدی آینه دکوراتیو

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

کانال نمونه کار کارخانه تولیدی آینه دکوراتیو

از زمانی که بخش  چت انلاین روی سایت مهجام شیشه راه اندازی شد، رفتار کاربران و نیازمندی های شما را بهتر دیدیم. یکی از پر کاربردترین سوالاتی که داشتید، نمونه کار و قیمت ها بود. به همین منظور تصمیم گرفتیم روی این پست کانال نمونه کار کارخانه تولیدی آینه دکوراتیو روی شبکه های اجتماعی مختلف را قرار دهیم.
مهجام شیشه یکی از مراکز فروش آینه دکوراتیور است که کارخانه آن در تهران مستقر است. البته نمایندگی های مهجام شیشه در شهرستان ها نیز سفارش می‌گیرد و خدمات نصب را نیز انجام می‌دهد.

با توجه به دنیای مدرن امروز، اولویت دفترچه های کاتالوگ کاغذی کمتر حس می‌شود. امروزه نیاز به کاتالوگ های دیجیتال می‌باشد که هر کس در گوشی تلفن همراه خود بتواند به آسانی به آن دسترسی داشته باشد.

تصاویری از نمونه کارهای نصب شده و واقعی، که روی کانال تلگرام آینه دکوراتیو قرار می‌دهیم و یا توییت در مورد آینه دکوراتیو و یا تصاویر و ویدئوهای مراحل نصب آینه در اینستاگرام گذاشته می‌شود و هر کس می‌تواند با گوشی خود آنها را ببیند و ذخیره کند و با دوستان خود به اشتراک بگذراد.

مهجام گلس در تلگرام

اگر روی تلگرام جستجو کنید ” آینه دکوراتیو ” یکی از کانال هایی که آورده می‌شود، کانال نمونه کار کارخانه تولیدی آینه دکوراتیو شیشه خواهد بود.
با اینکه کمی دسترسی به تلگرام دشوار شده است، ولی باز هم کاربران زیادی روی آن فعالیت می‌کنند. کاسبی های مجازی زیادی همچنان روی آن پابرجاست. شما می‌توانید نمونه کارهای مهجام شیشه را در کانال تلگرام اینه دکوراتیو مهجام شیشه به آدرس زیر ملاحظه کنید:

کانال تلگرامی آینه دکوراتیو مهجام شیشه

کانال تلگرام مهجام شیشه + آینه دکوراتیو

مهجام گلس در اینستاگرام

اینستاگرام بر اساس عکس و فیلم بنا می‌باشد. روی ایسنتا گرام مهجام شیشه می‌توانید عکس ها و ویدئوهایی از انواع نمونه کار واقعی، طراحی ها و یا نصب آینه دکوراتیو توسط نصاب های مهجام شیشه ملاحظه نمایید.محصولات جدید که تولید می‌شود بعد از بارگذاری در سایت داخل پیج اینساگرام گذاشه می‌شود. می‌توانید از لینک زیر مهجام شیشه را دنبال کنید:
آینه دکوراتیو مهجام شیشه در اینستاگرام

اینستاگرام مهجام شیشهتوییت آینه دکوراتیو

در توییتر بیشتر به اخبار سایت و معرفی محصولات می‌پردازیم. کسانی که در توییتر فعال هستند می توانند صفحه توییتر مهجام گلس را در آدرس زیر دنبال کنند:
اینه دکوراتیو در توییتر مهجام گلس

آینه دکوراتیو در فیس‌بوک

زمانی که در دکوراسیون منزل هر یک از کاربران آینه ای نصب می‌شود و با اجازه خودشان عکس، و یا ویدئو کوتاه تهیه می‌شود. یا از نحوه نصب و یا هر یک از مراحل ساخت آینه دکوراتیو ایشان محتوایی تولید می‌کنیم. این محتواهای گرافیکی علاوه بر صفحه اینستاگرام اینه دکوراتیو در فیس‌بوک نیز منتشر خواهند شد. می‌توانید صفحه فیس بوک ما را دنبال کنید:
صفحه فیس بوک آینه دکوراتیو

اگر شما از مشتری های عزیز ما هستید و آینه دکوراتیو یا شیشه های طرح دار در دکوراسیون منزل شما نصب کرده‌ایم، می‌توانید با تگ کردن صفحه های ما روی هر یک از شبکه هایی که در آن عضو هستید، ما را خوشحال کنید. مهجام شیشه تلاش دارد تا آینه دکوراسیون با کیفیت بالا و خوش قیمت، نه لزوما ارزان قیمت، تولید کند.
برای تماس با‌ما و ارسال سفارش طراحی دکوراسیون مد‌نظر خود با آینه یا شیشه، می‌توانید صفحه درباره ما مجموعه مهجام گلس را مطالعه نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *