منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

ویژگی های شیشه دوجداره

ویژگی های شیشه دوجداره

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

ویژگی های شیشه دوجداره

امروزه استفاده از شیشه دوجداره به منظور عایق حرارتی و صوتی مورد توجه فراوانی قرار دارد. اما مهمترین ویژگی های شیشه دوجداره را می توانید در این پست مطالعه نمایید.

شیشه های دوجداره از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارت است از :

دو شیشه تک جداره و یک فضای همگن مابین دو شیشه که معمولا از گاز، ماده رطوبت گیر و … پر می شود. قابل ذکر است استفاده از گازهای مختلف مانند گاز آرگون و …  در این فضا می تواند به عایق بندی شیشه دوجداره کمک شایانی نماید. بدین ترتیب این امر منجر به کاهش بسیار زیادی در اتلاف انرژی می گردد. از طرفی از انتقال الودگی صوتی که مشکل بسیاری از مناطق مسکونی ، اداری و …. است، جلوگیری می کند.

ویژگی های دوجداره

مقاومت بسیار بالای شیشه های دوجداره در مقابل نفوذ آلودگی صوتی و حرارتی، استفاده از آنها را رایج کرده است. لازم به ذکر است جنس و نوع شیشه دوجداره بسته به هدف استفاده از آن متفاوت می باشد. به عنوان مثال می توان در تولید شیشه دوجداره از ترکیب انواع شیشه ها استفاده کرد. از جمله انها می توان به شیشه های مشجر، سکوریت، لمینت و … اشاره کرد. به علاوه شیشه دو جداره با وجود امتیازات زیادی که نسبت به شیشه معمولی دارد، از قیمت بالاتری برخوردار است.

اما ذکر این نکته ضروری است که این هزینه در مقابل کاهش چشمگیر هزینه های انرژی قابل تامل می باشد. زیرا استفاده از شیشه های دوجداره یکی از مطلوب ترین راهکارها برای کم کردن هزینه های انرژی و ازاینرو هزینه های خانوار می باشد.

ویژگی های شیشه دوجداره

 

ویژگی های شیشه دوجداره

ویژگی های شیشه دوجداره

ناگفته نماند که با کمتر کردن ضخامت شیشه دوجداره و افزایش فضای مابین دو شیشه می توان باعث بهبود ویژگی عایق حراراتی شد. در عوض هنگامی که هدف عایق صوتی است ، ضخامت شیشه دوجداره بیشتر شده و فضای مابین دو شیشه کمتر می گردد.

 

ویژگی های شیشه دوجداره

شیشه دوجداره

 

منبع:

سایت build

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *