منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

قاب آینه مدرن

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

قاب آینه مدرن

همه ی افراد در طول روز برای آرایش کردن و یا مرتب کردن مو یا لباس خود از آینه استفاده می کنند، پس تقریبا در همه ی قسمت های خانه و یا ادارات به آینه نیاز داریم. اما به طور مثال در محل کار، می توان از قاب آینه مدرن به منظور دکوراسیون بهره دوچندان برد.

درهمه ی خانه های امروزی حداقل یک آینه وجود دارد.

قاب آینه مدرن

قاب آینه مدرن

پر کاربردترین آینه ها در سرویس بهداشتی و حمام است که افراد خانواده بسیار از آن استفاده می کنند .
تمامی افرادی که به زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ی خود اهمیت می دهند از آینه در تمامی بخش های خانه استفاده می کنند. در مفهوم مدرن دکوراسیون، آینه یکی از اصلی ترین نقاط مورد توجه در طراحی دکور است که می تواند تغییر عمده ای در کل اتاق (پذیرایی، خواب و حتی حمام و دستشویی) ایجاد کند. نوع آینه ای که انتخاب می کنید و سبک آن به سبک کلی اتاقتان بستگی دارد، ولی گاهی تقابل سبک هاست که فضایی متفاوت ایجاد می کند.

قاب آینه مدرن

قاب آینه مدرن

آینه برای دکوراسیون خانه

آینه ها همانطور که کاربرد های زیادی دارند و بیشتر مورد استفاده هستند می توان به عنوان یک وسیله تزئینی نیز از آن استفاده کرد.

سالن پذیرایی به دلیل اینکه بیشتر مهمان ها در آنجا قرار دارند باید زیباتر و شکیلتر از سایر بخش های خانه باشد پس استفاده از آینه در سالن پذیرایی نیز زیبایی محیط را افزایش میدهد و با انتخاب یک آینه ی شیک و مدرن و با نورپردازی مناسب میتواند توجه همه ی مهمان هارا به خود جلب کند.

در همه جای منزل به آینه نیاز دارید. اما اگر از آینه ی مناسب آن بخش از خانه استفاده کنید قطعا باعث زیبایی خانه نیز می گردد.
آینه قادر است تا انرژی‌های مثبت و منفی را به صورت میدانی در فضا وارد و یا خارج کند؛ پس به این نکته توجه داشته باشید که در کجا و چگونه از آینه استفاده کنید تا بهترین نتیجه برایتان حاصل گردد.

قاب آینه مدرن

قاب آینه مدرن

قاب آینه کلاسیک مدرن

آینه ها با شکل ها و کاربردهای متفاوت می توانند دارای قاب باشند. انتخاب جنس و طرح قاب آینه، بیشتر به سلیقه اشخاص بستگی دارد.

برای انتخاب قاب آینه بهتر است طرح و جنسی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل و یا محیط کار شما همخوانی داشته باشد. قاب ها در انواع مختلف چوبی، فلزی، استیل و شیشه ای در بازار موجود می باشد که در این میان، قاب های چوبی ساده و یا طرح دار و بخصوص قاب های منبت کاری شده نسبت به سایر قاب ها، بدلیل تنوع طرح و مدل محبوبیت بیشتری دارند.

شیشه های رنگی نیز می توان در دکور خانه یا محل کار استفاده کرد.

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *