منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه طرح ولنتاین

آینه طرح ولنتاین

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

آینه طرح ولنتاین

آینه طرح ولنتاین ، یکی دیگر از محصولات تولیدی مهجام گلس می باشد. ولنتاین، سنتی است از دیار مسیحیان که چند سالی وارد ایران شده است و بسیار مورد توجه زوج های جوان و عاشق می باشد.

 

این مراسم، بین دو زوج برقرار می شود که این دو زوج در حین این شب، در کنار شادی هایی از قبیل بیرون رفتن و غیره، به یکدیگر هدیه هایی از قبیله گل و عروسک و هدیه های گران تری مانند تلفن همراه یا طلا، می دهند.

اما متاسفانه امروزه، با وجود قیمت های بسیار زیاد، دیگر خرید یک سری از کالا ها، سخت و غیر متعارف است. اما این راه حل ماجرای ما چیست؟ نباید بگذاریم که عمر دو روزه مان به همین راحتی هدر رود. پس بیاییم و راه حلی برای رفع مشکل روبروی این شب زیبا، انتخاب کنیم. در این راه، سوالی پیش می آید با این مضمون: برای گرفتن یک هدیه خاص و ارزان و البته ماندگار چه کار کنیم؟

هدیه مناسب ولنتاین

جواب آن، نزد مهجام گلس می باشد.

آینه طرح ولنتاین

آینه طرح ولنتاین

پیشنهاد قطعی ما برای شما، آینه طرح ولنتاین می باشد. آینه ولنتاین، به آن دسته از آینه هایی گفته می شود که برای ولنتاین طراحی می شوند. البته لزوما یک نوع خاص از آینه را شامل نمی شوند. برای مثال، تصویر بالا یک نمونه از ایده ایی است که ما می توانیم برای شما عزیزان تولید کنیم. اگر کمی بر روی عکس دقت بفرمایید، متوجه می شوید که بر روی آینه، متن دلخواه مشتری با سلیقه خودشان، حکاکی شده و با بهترین متریال ها و دستگاه ها، تراش خورده و آماده ارسال می شود. آینه های ولنتاین مهجام گلس، به همین یک مورد ختم نمی شوند. در زیر نیز شما می توانید چند نمونه دیگر از این دسته آینه ها را ملاحظه بفرمایید:

آینه طرح ولنتاین

آینه طرح ولنتاین

همانطور که ملاحظه کردید، دو نوع دیگر از محصولات مهجام که می توانند برای ولنتاین به صورت اختصاصی برای شما عزیزان تولید شوند، نام برده‌ایم. اما بعد از معرفی، کمی به توضیح خصوصیات این آینه ها بپردازیم.

 

قیمت ارزان:

همانطور که در آغاز پست بیان شد، یکی از دلایلی که باعث می شود تا خرید هدیه ولنتاین سخت شود، هزینه گران کادو ها می باشد. اما ما در مهجام، تمام تلاشمان را کرده ایم تا از طریق برترین متریال های موجود در بازار، بهترین کیفیت ها را با قیمتی مناسب به شما عزیزان، ارائه کنیم. یکی دیگر از خصوصیات خرید از مهجام، حذف تمام  واسطه های میان ما و شما عزیزان است. یعنی سرعت بیشتر در تهیه و ارسال، و پایین ترین قیمت ممکن.

اندازه و طرح دلخواه:

نمونه هایی که در بالا مشاهده کرده اید، تنها بخشی از تولیدات مهجام گلس می باشد. مهجام گلس بنا بر شعار خود که می گوید:(طرح از شما، ساخت از ما)، هرگونه طرحی را که علاقه داشته باشید، برای تان از جنس شیشه و آینه تولید می کند. پس با خیال راحت هر اندازه و یا طرحی که فکر می کنید خاص است و به دنبال ساخت آن هستید را، با ما به اشتراک بگذارید.

 

حکاکی:

درسته، مهجام گلس، امکان حکاکی بر روی آینه را در کارخانه، برای تمامیه آینه ها، مخصوصا آینه ولنتاین، امکان پذیر کرده است. به این صورت که شما می توانید هر گونه دیزایین و طراحی را از جمله نوشته، عکس، لوگو، طرح وغیره، بر روی آینه خود با بهترین کیفیت و بالاترین دقت ممکن، حک کنید. برای اطمینان از کیفیت آینه و حکاکی روی آنه، روی اینجا کلیک کنید.

 

کیفیت برش و متریال ها

در ساخت آینه های ولنتاین، از بهترین مواد و برترین دستگاه ها استفاده می شود. بعد از طراحی آینه ها و برش آن ها با دستگاه های برش، تمامی لبه ها، پولیش یا به اصطلاح، ابزار، میزنند. این کار، تمامی لبه های تیز را از بین میبرد و یک آینه صاف و یک‌دست را به شما عزیزان تحویل می دهد. مواد مصرفی در آینه های مهجام گلس، از بهترین مواد های موجود در بازار می باشد. همین عاملی است. که مهجام گلس در تمام این سال ها، پرقدرت پابرجاست. و با تمام مشکلات جامعه به کار خود ادامه داد. اابته حاصل تلاش های شبانه روزی ما، حضور مشتریان عزیز وفادار مانند شما می باشد

 

کلام آخر

همانطور که ذکر شد. آینه های ولنتاین، تنها به یک نمونه آینه خاتمه پیدا نمی کنند. تمامی مواردی که ملاحظه کردید، محصولاتی بودند که به صورت اختصاصی برای ولنتاین طراحی شده‌اند. فراموش نکنید که دنیای ما همانند یک آینه آسان نصب است، وقایع، قطعه به قطعه بی معنا است. اما بعد از قرار گیری هر قطعه در جایگاه خود، تبدیل می شوند به آنچه برایش خلق شدند.

 

هدیه دادن آینه

آینه طرح ولنتاین

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *