منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

کارگاه های شیشه‌ گری تهران

کارگاه های شیشه گری تهران

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی Arabic

کارگاه های شیشه‌ گری تهران از جمله کارگاه‌های سنتی هستند که در زمینه تولید محصولات دست ساز شیشه‌ای در استان تهران، فعالیت دارند.

این کارگاه ها فعالیت های مختلفی دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

فعالیت های کارگاه های شیشه‌ گری تهران

از جمله فعالیت‌های این کارگاه ها، می‌توان به تولید شیشه های فوتی، تولید شیشه دست‌ساز، تراش روی شیشه، مینا روی شیشه، نقاشی رو و پشت شیشه و شیشه‌ گری سنتی اشاره کرد.

در ادامه کارگاه های کار روی شیشه که در استان تهران واقع هستند را مشاهده خواهید کرد. همچنین در صورتی که مایل به بازدید از کارگاه، خرید محصولات و یا دریافت اطلاعات از این صنایع دارید، می‌توانید با شماره های درج شده برای هر کارگاه تماس بگیرید.

 

 

کارگاه های شیشه گری ، قطب های گردشگری

بازدید از کارگاه های هنرهای دستی و کارگاه هایی که با وجود مدرنیته شدن صنعت، هنوز هم به صورت سنتی محصولات خود را تولید می‌کنند، برای بسیاری از افراد جذاب است. این اماکن می‌توانند از قطب‌های گردشگری در هر شهری محسوب شوند.

 

یکی از کارگاه های شیشه‌گری که به صورت سنتی به تولید محصولات شیشه‌ای و ظروف کریستال می‌پردازد، کارگاه شیشه گری دستی علی بابا بختیاری است. این کارگاه در شهرری-خ سیمان-م صفائیه-پشت دانشگاه آزاد اسلامی-بعد کانال-سمت راست-مقابل معدن رضوی 18649 قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره درج شده برای این کارگاه که در جدول بالا آمده است، تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

از شیشه نان در می آورند

کسب و کارهای قدیمی مرام خاص خود را داشتند. تنها به درآمد فکر نمی کردند و دیگران نیز، هرچند کم، سهمی در کار آنها داشتند. هر کسی به طریقی خیرش به دیگران می رسد. امروز هم کسانی هستند که با کسب و کاری سنتی، مرام گذشتگان را حفظ کرده اند. یکی از این افراد، آقای مرتضی وفایی است. این شیشه گر بزرگوار، مدتی است کمر همت بسته تا به کارتن­ خواب­ ها، معتادها و درماندگان ، جنگیدن با بد روزگار را یاد بدهد. البته نه با امید دادن خشک و خالی، نه با کمک مالی. بلکه با کار دادن به افرادی که حمایت از خانواده برایشان اهمیت دارد.امروز آنها در کنار سایر کارگران کارگاه «مرتضی وفایی» شیشه گری را یاد می گیرند و زندگی را از نو آغاز می کنند.

ما هم از همین رو، دست به تهیه‌ی آینه‌ای ساده، زیبا و خوش قیمت زده‌ایم که با نصبی راحت و کم دردسر و بدون هزینه نصاب، قابل استفاده است. خوبی این آینه‌ها، استفاده شان برای هدیه و حتی استفاده آنها به عنوان دکور منزل می‌باشد. همانطور که گفتیم، این آینه ها، بسیار خوش قیمت‌اند و می‌توانند در خانه هرکسی استفاده شوند. شما را با نمونه‌ای از آینه‌ی آسان نصب، آشنا می‌کنیم، آینه آسان نصب ابر.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه شیشه گری آقای مرتضی وفایی می‌توانید. از شماره در جدول بالا پیگیری کنید.

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *