منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

مزایای خرید آینه دکوراتیو در متاورس

خرید آینه دکوراتیو در متاورس

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

مزایای خرید آینه دکوراتیو در متاورس

اگر شما هم به دنیای خارق العاده و جادوی متاورس علاقه مندید و به دنبال تجربه خرید در این دنیای عجیب و نا آشنا هستید، برای خرید آینه دکوراتیو در متاورس در اینجا می‌توانید اطلاعات مکفی بدست بیاورید. تلاش می‌کنیم مزایای اصلی خرید از فروشگاه متاورسی را برای دوستانی که با این دنیای مجازی نو نا آشنا هستند بیان کنیم.

اگر تا به الان لذت یک خرید جانانه و بی نظیر را تجربه نکرده اید، می‌توانید با جادوی متاورس و خرید در متاورس این لذت ماندگار را تجربه کنید. طوری که دائما به دنبال خرید در این دنیای جادویی باشید. به زودی حس خواهید کرد اطمینانی که از خرید های خود در متاورس خواهید داشت، در خرید های مجازی سنتی و حتی بعضی وقت ها خرید های حضوری نیز نخواهید داشت! چرا چنین فکری می کنیم؟ آینده ای که متصور می شویم این ویژگی را دارد. برای همین آن را جادوی متاورس می نامیم.

در این مطلب قصد داریم، مزایای خرید آینه دکوراتیو در متاورس را بازگو کنیم. قبل از آنکه وارد خرید از متاورس شویم، به عنوان مقدمه کمی این دنیا را برای دوستان نا آشنا با زندگی متاورسی تعریف می‌کنیم.

 

معرفی دنیای متاورسی

متاورس و دنیای متاورسی یکی از انواع جدید دیجیتال مارکتینگ هست که زیر مجموعه وب۳ می باشد. عملا ارتباط بین وب۲ و وب۳ به صورت عمومی قابل درک نیست. بستر های وب۳ هنوز کاملا آماده استفاده نیستند. اما نسخه ای از متاورس که به لطف فیس بوک و تغییر نام شرکت(ری برند) آن به “متا” سر زبان ها افتاد، چیز جذابی است. این بخش از وب۳ به کمک واقعیت مجازی(vr) و واقعیت افزوده(ar)، دسترسی ما به فروشگاه های سه بعدی را میسر می‌سازد.

بسیاری از شرکت های بزرگ برای نمایش بهتر کالاهای خود در متاورس، به سرزمین دیسنترالند و مشابه آن می‌روند و زمینی مجازی می‌خرند و بنای خود را در آن می‌سازند. برخی دیگر از هنرمندان کنسرت های موسیقی خود را در این دنیای نو مجازی برگزار کرده‌اند. این افتاق ها که نام بردیم پیش از این افتاده اند. حتی با وجود اینکه بستر کامل برای این دنیا آماده نشده و همه چیز در نسخه های آزمایشی می باشد. تصور کنید این دنیا به تکامل برسد و سخت افزار ها و دستگاه های ارتباط مجازی چون عینک های واقعیت افزوده نهایی و در دسترس عموم قرار بگیرند. فکری هیجان انگیز، در عین حال ترسناک هست.

با اندکی جستجو در شبکه های نمایش محتوا چون آپارات و یوتیوب با جستجو هشتگ های چون جادوی متاورس و نمایشگاه مجازی در متاورس و اینچنین ترکیب ها، می‌توانید نماهایی از این نمایشگاه های مجازی را ملاحظه کنید. پیش از این اکثر فروشگاه ها در نهایت موفق به قرار دادن تصاویر با کیفیت بالا در صفحات سایت و اینستاگرام خود می شدند. و یا قدمی پیش تر رفته و نسخه ای سه بعدی با قابلیت چرحش ۳۶۰ درجه محصول قرار دادند. اما در نهایت این سیستم نیاز به بستر سخت افزاری و سرعت اینترنت بالایی داشت. قابل ذکر است این مورد هنوز در دنیای متاورس نیز حل نشده است. ولی با توجه به نو بودن این تکنولوژی، دیجیتال مارکترها امید زیادی به آن دارند.

 

فاصله مهجام شیشه از دنیای متاورس

مهجام شیشه با تجربه نزدیک به ۲۰ سال حضور در بازارهای تجاری آینه دکوراتیو در سطح ایران، همیشه بخشی از توان خود را در حوزه های نو و در حال توسعه قرار داد. به همین منظور در بخش تصاویر سایت بیشتر تصاویر طراحی شده ما با بهترین کیفیت و با نورپردازی مجازی طراحی شده اند. به برخی از این تصاویر در زیر نگاه کنید:

در بخش گالری مهجام شیشه دسته بندی محصولات بر اساس تصاویر و عکسهای طراحی شده، و عکس های واقعی قابل جداسازی هستند. به این منظور علاقه مندار معماری و صنعتی می توانند از طرح های ما برای ساخت و دیزاین بنای خود استفاده کنند. و مشتری های حقیقی نیز می توانند با تصاویر واقعی آینه دکوراتیو مهجام شیشه که روی دیواز و غیره مشتری های واقعی دیگر نصب شده اند، تصور بهتری از این محصولات دکوراتیو بدست بیاورند.

مهجام شیشه کارخانه تولید آینه دکوراتیو در ایران است که برخی از محصولات ما نه تنها قابل رقابت با محصولات دکوراتیو باقی کشورها است، بلکه از برخی از آنها بالاتر هم هستیم. مهجام گلس در زمینه صادرات به کشورهای همسایه چون عراق، افغانستان، سوریه، عمان و باقی کشورهای عربی نیز فعالیت دارد. هر جا که هنر طراحی ساختمان شناخته شده باشد، می توانید اثری از آینه و طرح های دکوراتیو آینه ای ببنیدی. و مهجام گلی مفتخر است که با امکانات و نفرات متخصص خود همه نوع طرح اینه ای و تایل آینه ای، آینه های بک لایت امن ۱۲ واتی، و عیره را تولید کند. در بخش های دیگر با ما همراه باشید تا این محصولات را به شما نمایش دهیم.

 

تفاوت دیدن در متاورس با دیدن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از ویترین های نمایش محتوا و محصول در دنیای وب۲، یا همان تعامل دو بعدی مجموعه ها و نفرات با هم بود و هست. تصاویر هر قدر هم با کیفیت باشند، دو بعدی هستند. حتی محصولاتی که به صورت ۳دی نمایش داده می شوند، دو بعدی هستند. اگر کیفیت دستگاه نمایش شما خوب نباشد، تمام زحمت طراح به هدر می رود. اما در دنیای وب۳ ویترین ها طور دیگری خواهند بود. البته زمانی که بستر های نرم افزاری و سخت افزاری، هر دو کامل شوند. اکنون تمام تلاش شرکت های بزرگی چون فیس بوک(بخوانید متا) و مایکروسافت و اپل و غیره روی بخش سخت افزاری این دنیاست.

بخش نرم افزاری متاورس به کمک موتورهای بازی سازی که تا کنون توسعه های زیادی داده شده اند، تقریبا آماده است. اکنون می توان با کمک نرم افزارهایی چون افتر افکت و… ویدئوهای هیجان انگیز زیادی از این محیط ساخت. بگذارید یک نمونه از این ویدئوها را با هم ببینیم:

این فیلم یک رویا از آینده بود، تا زمانی که اکثر شرکت های بزرگ تصمیم گرفتند به سمت خدمت دهی بهتر به مشتری های خود گام بردارند. مهجام گلس نیز از این تصمیم بی بهره نیست. به همین منظور در نظر داریم یک بخش گالری تصاویر محصولات برای شما اماده کنیم که در اینده نزدیک برای راحت تر انتخاب کردن شما را به آن هدایت خواهیم کرد.

 

اما سوال اصلی اینجاست که بعد از دیدن در دنیای متاورس، چگونه می‌توان محصول مجازی انتخاب شده که یک nft هست را خریداری کرد؟

 

نحوه خرید در متاورس

خرید در متاورس

در آینده‌ای نزدیک شما هر جای این کره خاکی که حضور داشته باشید می‌توانید با زدن یک عینک وارد دنیای جادوی متاورس متا(فیس بوک سابق) شوید. اما تا زمانی که آن فراهم شود، علاقه‌مندان به این دنیای جادویی مجازی در سرزمین دسنترالند، سندباکس، آپ لند و غیره اقدام به ساخت بناهای خود کرده‌اند. همه محصولات در این سرزمین مجازی nft نام دارند. مالکیت در این دنیا به وسیله ثبت و تعریف nft خواهد بود. چرایی و چگونگی آن بحث مفصلی است که در حیطه فعالیت های مهجام نیست. البته فعلا. پس به بحث خرید در متاورس بپردازیم و چیزی که ما را مجاب کرد تا وارد این دنیا شویم.

 

اولین نکته‌ای که باید بگوییم در دنیای متاورس محدویدت زمانی و مکانی وجود ندارد!

هر ساعتی از شبانه روز که قصد رفتن به هر فروشگاه در هرجای جهان مجازی را داشته باشید، همان لحظه با ورود به سایت و درگاه فعلی این دنیا قادر به رفتن هستید. برخی از فروشگاه ها مجهز به هوش مصنوعی پاسخگو شده‌اند. یک آواتار که می توانید بعضی سوال و جواب های عادی را از اون بخواهید. چیزی شبیه تلفن های سخنگو که اکنون نیز در شرکت ها هستند. برخی فروشگاه ها یا نمایشگاه های مجازی دیگر منابع مالی و توان برنامه نویسی کمتری دارند، آیکون های سایت و شبکه های اجتماعی خود از وب۲ را در بخش هایی از ساختمان متاورسی خود قرار داده‌اند.

چیزی که در علوم سنتی به آن تلپورت می‌گفتیم، در این دنیا یکی از اولین توانایی هایی است که به دست می‌آورید. در حالی که به راحتی روی صندلی خود پشت کامپیوتر نشسته اید، و یا در اینده دوربین واقعیت مجازی را به چشم دارید، به هر کجای شهر مجازی که بخواهید تلپورت خواهید شد.

انقدر ابتدایی، که خیلی ها به آن دقت نمی‌کنند. سطح انتظارات ما در دنیای مجازی خیلی بالاتر رفته، و هنوز جای رشد نیز دارد.

اما چرا خیلی از شرکت ها به سمت متاورس و فروشگاه مجازی کشیده می‌شوند؟

 

مزایای خرید آینه دکوراتیو در متاورس

در مورد باقی کسب و کارهای حرفه‌ای جواب های مختلفی می‌توان پیدا کرد.

چرا یک مدیر حرفه‌ای تمایل پیدا می‌کند یک شعبه از فروشگاه خود را در دنیای مجازی تاسیس کند؟

ممکن است هر کس بسته به دید و حرفه خود جوابی داشته باشد. اما جوابی که مهجام شیشه دارد، بسیار ساده است: محصولاتی که ما تولید می‌کنیم برای دیزاین و دکوراتیو منزل مسکونی یا محیط کاری شما به کار می‌روند. یک آینه دکوراتیو وظیفه ایجاد بعد و عمق در محل استفاده خود دارد. این امر با کمک نورپردازی محیط، رنگ آینه و تناسب طرح و اندازه آینه دکوراتیو با اسباب خونه انجام خواهد شد.

 

آینه بک لایت در سرویس بهداشتی

آینه بک لایت در سرویس بهداشتی

برای دیدن تنوع محصولات آینه آسان نصب بک لایت مهجام شیشه می توانید از صفحه فروشگاه بک لایت ما بازدید نمایید.

اینه بک لایت مهجام شیشه یکی از محصولاتی است که به زودی ان را در بسیاری از ساختمان های متاورسی خواهید دید. خرید این اینه های نوردار جذاب در متاورس دغدغه زیادی ندارد. جلوه‌ای که به منزل مجازی شما می‌دهد باور کردنی نیست. اما آیا در انتخاب این آینه برای خانه، یا محل کار هم به همین آسانی است؟

 

مهم ترین ویژگی آینه های بک لایت مهجام شیشه

مهجام شیشه در بخش ازمایشگاهی خود انواع بورد ها و آداپتورهای ممکن برای ساخت بک لایت را آزمایش کرده است. عمر این قطعات که برخی از آنها وارداتی هستند، و همچنین میزان ولتاژ آداپتور از مهم ترین حساسیت های ما هست. تصور کنید در سرویس بهداشتی منزل یا محل کار خود یک آینه برق دار نصب کرده باشید. بخار آب و یا پاشش آب در هنگام شستشو دست و صورت، ممکن است باعث یک جرقه و یا اتافاق های ناگوار دیگری شود. اما خوشبختانه مهجام شیشه در این محصول نوین خود به این نکته توجه کرده است. محصول آسان نصب بک لایت مهجام گلس با آداپتورهای ۱۲ولتی ارائه می‌شود که با جریانی معادل چند باطری روشن، مورد استفاده می باشد. این ولتاژ امن، خطر برق گرفتگی را به صفر نزدیک می کند.

آینه بک لایت ضد اب مهجام شیشه

آینه بک لایت ضد اب مهجام شیشه

 

و آیا می‌شود همه این موارد را در یک عکس که طراح ما به صورت دو بعدی، با بهترین دیزاین و نورپردازی در نرم افزار هایی چون فوتوشاپ می‌سازد دید و انتخاب کرد؟

تا مدتی قبل که تنها ابزار در دسترس سایت و بهترین ویترین هر فروشگاهی شبکه های محتوایی چون اینستاگرام بود، مجبور بودیم به سوال فوق جواب مثبت بدهیم. اما اکنون که دنیای متاورسی و جادوی سه بعدی بودن و نورپردازی داینامیک آن را شناخته ایم، با قدرت جواب سوال فوق را نه می‌گوییم.

اکنون می‌توانیم با ساخت یک nft حرفه ای از محصولاتمان و نصب آن روی دیوار در دنیای مجازی، این امکان را به مخاطب خود بدهیم تا نورپردازی و رفلکس نور، تناسب آینه دکوراتیو مورد نظر خود با اسباب منزل را به صورت سه بعدی ببیند.

می‌تواند از جهت های مختلف در آینه نگاه کند. با پیشرفته‌تر شدن علم، و کمک گرفتن از تکنولوژی مناسب، می‌توانیم از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز کمک بگیریم. چنین ابزار هایی در دنیا در حال توسعه هستند و ما نیز تصمیم داریم از این پیشرفت جا نمانیم. هر وقت موفق به دستیابی به این موفقیت شدیم، در شبکه های ما نخواهید شنید ما اولین در ایران هستیم که چنین کاری می‌کنیم.

چون هدف ما فراتر از اولین و برترین کارخانه تولید آینه دکوراتیو در ایران بودن است. هدف ما محبوب ترین بودن در دل شما عزیزان است که افتخار همراهی را به ما می‌دهید.

 

مزایای اصلی خرید از فروشگاه متاورسی

1- صرفه جویی در وقت و هزینه

خرید در متاورس

برای خرید در دنیای واقعی، با توجه به بیماری کرونا که روز به روز پیشرفت می‌کند، می‌بایست به بازار های شلوغ و مغازه های مختلف، با قیمت و کیفیت های گوناگون برویم. تمامی این موارد وقت و هزینه بسیار زیادی از ما می‌برد.

ولی با جادوی متاورس هر جایی از دنیا که باشید، می‌توانید در منزل خود به تمامی نمایشگاه های تولید آینه دکوراتیو در دنیا سفر کنید و در وقت و هزینه خود بی نهایت صرفه جویی کنید.

 

 

 

 

2- مقایسه راحت و کاربردی

آینه دکوراتیو و لباس دو تا از خرید هایی هستند که بزرگ تر های ما همواره می‌گویند باید حضوری به خرید آن رفت. البته عطر و باقی اکسسوری ها نیز همین ویژگی را دارند. چرا که انتخاب آنها به مواردی چون سلیقه رنگ و بویایی، اندازه و سایز بدن و غیره دارد.

تا زمانی که فروشگاه های متمرکز که به عنوان فروشگاه های وب۲ شناخته می‌شوند وجود داشتند و هر کدام یک مسئول نا آشنا با محصول خود داشت، این حرف قابل پذیرش بود.

پیش از این با مقایسه محصولات و فروشگاه ها با هم شاید می‌شد محصولی را انتخاب و خرید کرد. اما اکنون، با این تکنولوژی جدید و با خرید اینه دکوراتیو در متاورس، می‌توانید تمامی محصولات چندین نمایشگاه را از جهات مختلف بررسی کنید.

مواردی چون ابعاد، رنگ، وضوح تصویر آینه و توانایی نورپردازی و زیبایی محصول در محیط های مختلف، به راحتی هر چه تمام تر و با آسودگی خاطر مقایسه کنید. سپس به دنبال آن خریدی با خاطر آسوده تر را داشته، و دغدغه هایی مثل شک بعد از خرید بین چند کالا را نداشته باشید.

 

3-  مشاهده فضای واقعی:

در فروشگاه های سنتی وب۲ برای خرید هر محصول که مربوط به دیزاین می‌شود، آن محصول مورد نظر را فقط در عکس های ژورنالی می‌توان مشاهده کرد. گاهی نیز برخی فروشنده های بزرگ از مشتری های خود عکس واقعی از نصب محصول را درخواست می‌کنند و با سیستم پاداشی که تعریف می‌کنند، تعامل مجموعه را با مشتری خود بیشتر می‌کنند. از این عکس ها که در محیط مغازه، کارگاه یا منزل مسکونی مشتری میگیرند در بخش گالری استفاده می‌شود.

این مشکل شک های زیادی را موقع خرید محصول برای خریدار بوجود می‌آورد. با خرید در متاورس، محصول مورد نظرتون را در محیط های وسیع مجازی و یا حتی محیطی مثل منزل خود، قادر به مشاهده هستید که خرید با این امکانات فوق العاده هیچ شک و تردیدی برای خریدار باقی نمی‌گذارد.

 

4- مشاهده تمامی مدل های آینه:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سلیقه های متفاوت که زمینه ساز تنوع بالای محصولات می‌باشد و خرید را برای مشتریان سخت می‌کند. اگر در دنیای واقعی، قصد دیدن مدل های مختلف را داشته باشید فقط چندین هفته طول میکشد تا مغازه های یک شهر را مشاهده کنید. هیچ فردی این همه توان و وقت برای صرف خرید یک محصول را ندارد و علاوه بر آن محدود به یک شهر یا چند شهر هستید. ولی در دنیای جادوئی متاورس، می‌توانید تمامی نمایشگاه های خرید آینه دکوراتیو را که زیر شاخه های آن آینه بک لایت، آینه چراغ دار، آینه روشویی و آینه پازلی است، در تمام دنیا را مشاهده کنید.

5- انتخاب دقیق تر:

برای خریدی دقیق و بدون نقص، با توجه به ویژگی هر محصول یک سری پارامتر ها می‌بایست لحاظ شود، تا خریدی دقیق داشته باشیم.

برای خرید آینه دکوراتیو در متاورس پارامتر هایی مثل: کیفیت، رنگ، مدل آینه با توجه به دیزاین محیط خود، فضای موجود، قیمت های رقبا و پارامترهای متعدد دیگری وجود دارد، که رعایت کردن تمامی این پارامترها خریدی دقیق و بدون نقص را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با خرید در دنیای واقعی نمی‌توان خیلی از این موارد را رعایت کرد ولی با خرید در دنیای جادویی متاورس، می‌توانید تمامی پارامترها را یکجا داشته باشید که قابل مقایسه با خرید واقعی نمی‌باشد.

6- خرید با کیفیت و کاربردی:

شاید برای شما هم پیش آمده است. وقتی که شیشه های رنگی یا شیشه دیوار پوش و یا آینه های دکوراتیو از مغازه یا فروشگاه های آنلاین خرید می‌کنید، با دیدن عکس های ژورنالی و یا دیدن عکس محصول مشابه راضی به خرید آینه مورد نظر شوید، ولی با ارسال محصول به محیط خود رضایت 100 درصدی شما به زیر 50 درصد می‌رسد. و شما از خرید اون کالا منصرف شوید و حتی ممکن است، فروشنده امکان برگشت کالا را برای شما نداشته باشد.

و شما به طور کل از خرید خود ناراضی و ناراحت هستید. ولی با خرید در متاورس به راحتی می‌توانید از کیفیت محصول و ویژگی های واقعی محصول مطلع شوبد. مثل: میزان شفافیت آینه، کارایی و زیبایی محصول در محیط های مختلف و موارد دیگری که باعث می‌شود که خریدی با کیفیت داشته باشید.

7- لمس واقعی محصول:

یکی از اصلی ترین مشکلات فروشگاه های آنلاین برای خرید کالا، موضوع لمس کردن کالا می‌باشد. که شما برای خرید آینه دکوراتیو، نیاز به دیدن واقعی محصول در فضا های مختلف دارید.

همانطور در بالا اشاره کردیم با دیدن عکس های ژورنالی و دیدن کالا در مغازه یا کارگاه، این نیاز برطرف نمی‌شود و ما را در خرید گنگ تر می‌کند، که این نوع آینه به دکوراسیون محیط من سازگار است و زیبایی خاصی بوجود می‌آورد یا خیر؟

همانطور که ذکر شد برای خریدی عالی، پارامتر های متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها لمس واقعی محصول است که شما در دنیای متاورس، می‌توانید محصول را به صورت سه بعدی مشاهد کنید و آنرا در محیط واقعی ببینید، که این موارد حس خوب خرید را برای شما به‌وجود می‌آورد.

 

در جمع بندی اخر:

شما علاقمندان به جادوی متاورس با استفاده از یک عینک،  بدون محدودیت زمان و مکان قادر به سفر کردن، به تمامی نمایشگاه ها موجود در جهان جادوئی متاورس هستید.

در این سفر می‌توانید تجربه ی غیر قابل وصف، در زمینه خرید آینه دکوراتیو در متاورس را داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر از دنیای جادوئی متاورس به سایت ما سر بزنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *