منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

لیزر روی آینه و شیشه

لیزر روی آینه و شیشه

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

لیزر روی آینه و شیشه

لیزر روی آینه و شیشه ، از جدیدترین روش های طراحی و دکور لوازم دکوری مخصوصا آینه ها و شیشه ها می باشد. و لیزر کردن آینه یا شیشه، فرآیندی است عموما دکوری، در جهت زیباسازی آینه یا شیشه ساده. البته لیزر شیشه، تنها برای جنبه دکوری استفاده نشده بلکه برای موارد مختلفی مانند تجاری و تبلیغاتی و … نیز استفاده می شود. در این پست قصد داریم در کنار معرفی لیزر آینه، موارد قابل استفاده اش را نیز معرفی کنیم.

لیزر آینه چیست؟

دستگاه لیزر، دستگاهی برای نقش بستن نوشته، لوگو، عکس، طراحی، نقشه و … بر سطح اجسام مختلف با رست و قطر های متفاوت می باشد. دستگاه لیزر شیشه و آینه، دستگاهی است برای به نقش کشیدن طرح ارائه شده توسط مشتری می باشد. روش کار این دستگاه، با برداشتن یک لایه از سطح آینه، طرح شما را به صورت مات یا شفاف طراحی می کند. قطر و عمق لیزر، عموما تفاوت خاصی نمی کند مگر زمانی که سفارش، موارد خاص، یا یک طراحی اختصاصی داشته باشد.

 

نکته: این نکته را حتما باید به یاد داشته باشید:

لیزر در شیشه، در سطح آن انجام می شود. اما لیزر در آینه، در اندود پشت آینه انجام می شود. دلیل آن هم، وجود اندود جیوه ای پشت آینه بوده که امکان لیزر مستقیم در سطح شیشه را از ما سلب می کند.

 

در کنار توضیحات بالا، می توانید یه سری به پست “لیزر آینه” بزنید تا یکم بیشتر با این سبک از کار، آشنا شوید.

 

2 تا مسئله خوب با 2 جواب خوب تر

یک سوال فنی؟ تفاوت این روش با حکاکی صنعتی یا دستی بر آینه ها/شیشه ها چه می باشد؟ 

 

حکاکی روی آینه/شیشه

حکاکی صنعتی با دستگاه هایی مانند اینگریوینگ (Engraving) یا صنایع دستی، به صورت کلی با لیزر تفاوتی ندارند. هردو یک کار را اما با جزئیات متفاوتی انجام می دهند. حکاکی در شیشه/آینه، با عمق بیشتری و با دستگاه های اینگریوینگ (Engraving)یا با ابزار هایی توسط دست، صورت می گیرد. ویژگی اصلی حکاکی در آینه، پرداختن به کلیات بوده و عموما پرداختن به جزئیات در بحث حکاکی، هدف ما نمی باشد.

"<yoastmark

 

لیزر روی آینه/شیشه

اما لیزر آینه/شیشه، کمی متفاوت با حکاکی(اینگریوینگ) می باشد. لیزر، امکان طراحی طرح مد نظر را در سطح کار با جزئیات بیشتری فراهم می کند. به این صورت که با ارائه یک عکس با کیفیت، همان را لیزر شده در سطح آینه دریافت می کنید. لیزر عموما عمق به آینه نداده و با برداشتن یک لایه از شیشه/آینه بصورت مات یا شفاف کار را تحویل می دهد. به عنوان ویژگی آخر، لیزر کردن، عموما به دلیل رعایت جزئیات بیشتر، کمی زمان بر بوده و به نسبت حکاکی(اینگریوینگ) می تواند تصویر دقیق تری ایجاد کند.

"<yoastmark

 

پس بطور خلاصه:

اینگریوینگ(حکاکی) آینه/شیشه

  1. ایجاد عمق در آینه/شیشه
  2. ایجاد طرح بصورت مات یا براق
  3. پرداختن به کلیات
  4. زمان آماده شدن کوتاه تر

 

لیزر آینه/شیشه:

  1. برداشتن یک لایه سطحی جیوه آینه
  2. عمق ندادن به آینه
  3. پرداختن به جزئیات
  4. زمان طولانی تر آماده شدن به دلیل توجه به جزئیات و کیفیت بالاتر کار

 

2:آیا از این دستگاه، فقط برای جنبه های دکوری می شود استفاده کرد؟

باید بگوییم خیر

امروزه، شرکت ها، کمپانی ها، اداره جات و …، به دنبال یک وسیله تزئینی می گردند تا هم تبلیغ برند خود را کنند و هم بتوانند برای بهبود روحیه کارمندان خود و جذبشان به کار، هدیه ای به آنها بدهند. به همین دلیل، لیزر یک نوشته زیبا در کنار اطلاعات ارتباطی مانند لوگو و شماره تماس و …،     می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. حتی می توانند با جذب شدن مشتری به همان هدیه، اطلاعات ارتباط خود را به مشتری به طور غیر مستقیم، منتقل کنند و فروشتان افزایش یابد. لیزر در آینه، می تواند به صورت لیزر لوگو، نوشته، عکس، جمله و موارد مشابه باشد.

"<yoastmark

 

"<yoastmark

 

 

یعنی به راحتی می توانید با یک قطعه آینه لیزر شده، یک مثلث موفقیت را تشکیل دهید، یعنی:

جذب، تبلیغ و فروش. 

"<yoastmark

 

 

پس این دستگاه و ویژگی هایش، تنها جنبه دکوری نداشته و می تواند به صورت غیر مستقیم، برای شما، یک کمکی خوب ،برای جذب شدن و تبلیغات باشد.

البته لیزر تصویر و موارد بالا، نیازمند یک تصویر با کیفیت بالا می باشد. تصویری بدون پس زمینه شلوغ نیاز است. که اگر تصویر صورت باشد. باید از نزدیک بگیرید.

 

"<yoastmark

 

چهره شما، غرق در نور

و پیشنهاد آخر، حتما حتما به شما پیشنهاد میکنم که بعد از سفارش لیزر چهره تان، سیستم شب خواب را نیز برای آن تهیه کنید. آینه های لیزری ، مخصوصا چهره، بسیار با نورپردازی زیبا می‌شود. و بسیار خاص و جذاب می‌شوند. پس همین الان به ما پیام دهید.

 

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *