منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

صادرات شیشه و آینه

صادرات شیشه و آینه

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

در این مقاله موضوعات مهمی برای صادرات شیشه و آینه وجود دارد پرداخته‌ایم که این موضوعات برای افرادی که کار صادرات را انجام می‌دهند بسیار مفید می‌باشد.

رفع چالش های صادرات شیشه:

صادرات شیشه و آینه

در زمینه صادرات از کشور ایران با وجود تحریم هایی که هر‌ساله شامل ایران می‌شود مشکلات متعددی برای صادرات وجود می‌آورده، که تیم بزرگ مهجام با وجود تحریم هایی که در حال حاضر برای کشورمان وجود دارد کار های صادراتی بسیار زیادی انجام می‌دهد.

علاوه بر تحریم‌هایی که بر ایران اعمال کرده‌اند، در صنعت شیشه چالش‌های بزرگتر دیگری هم وجود دارد، مثل:

بسته‌بندی مناسب

صادرات شیشه و آینه و نحوه بسته بندی

کیفیت جنس متناسب با قیمت

ظرفیت تولید و تنوع محصول

مشاوره تخصصی

ارائه ضمانت‌نامه لازم

پشتیبانی لحظه‌ای (آنلاین)

تحویل به موقع

حذف واسطه و خرید مستقیم از کارخانه

موارد ذکر شده در بالا هرکدام از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. که تیم قدرت‌مند مهجام تمامی چالش های موجود در این صنعت را رفع کرده است.

ضمانت‌های لازمه مهجام، در خصوص صادرات شیشه:

 ضمانت نامه مهجام در خصوص صادرات شیشه و آینه

همانطور که می‌دانید با وجود ضمانت‌نامه درحین خرید خیالتان از خریدی که کرده‌اید بسیار آسوده می‌شود.

که مهجام ضمانت های لازم را در خصوص صادرات شیشه و آینه که شامل: کیفیت کالا، به موقع رسیدن بار به شرکت حمل و نقل، ارسال مجدد بار درصورت کوتاهی (بسته‌بندی نامناسب) کارخانه و… می‌شود.

استانداردها در صادرات محصولات مهجام شیشه:

استانداردهایی که یک تولیدکننده شیشه و آینه را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای خرید محصول از بین سایر تولیدکنندگان می‌کند، موارد متعددی است.

از جمله این موارد می‌توان به کیفیت مواد اولیه، ابزارزنی مناسب، دقت ابعاد و در نهایت بسته‌بندی مناسب و ارسال محصول بدون شکستگی به کشور مقصد می‌باشد، که تمامی موارد لازم را برای صادرات شیشه بدون دردسر و نگرانی را مهجام شیشه با ضمانت های لازم فراهم کرده است.

1. کیفیت مواد اولیه:

استفاده از آینه و شیشه با کیفیت و درجه 1 در تمامی محصولات مهجام شیشه از اصول اولیه است. تمامی آینه های مهجام شیشه نقره اندود هستند و حداقل از دو لایه رنگ ایتالیایی در پشت آن استفاده شده است. این مورد به افزایش طول عمر آینه و شفافیت بیشتر آن کمک می‌کند.

درمورد شیشه نیز بسته به کاربرد آن، از شیشه های سکوریت و خام درجه 1 استفاده می‌شود. تمامی کالا‌های سفارشی شما بسته به خواسته شما دارد.

2. ابزارزنی مناسب:

ابزارزنی مناسب از مواردی است که کیفیت محصول را بالا می‌برد و ابزارزنی ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته دیاموند و تراش جهت ابزارزنی لبه انجام می‌شود. هر چه تراش های قطعات یک کار یک‌دست، صاف و صیقلی باشند، کیفیت کار بالاتر خواهد بود.

با مهجام شیشه خیالتان همه جوره از صادرات شیشه و آینه راحت باشه. مهجام شیشه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نیروی کار مجرب این مورد مهم را رعایت می‌کند.

به همین دلیل تمام قطعات شیشه‌ای و آینه‌ای تولیدی توسط مهجام شیشه، در موارد تراشدار، دارای تراش های یک‌دست در همه لبه‌ها، و در موارد دیاموندی کاملا صیقلی و صاف هستند.

برای مشاهده دستگاه‌های کارخانه بر روی تجهیزات کارخانه کلیک کنید.

3. دقت در ابعاد:

اندازه‌های یکسان در قطعات و برش‌های دقیق از موارد مهم در کیفیت آینه و شیشه است.

مهجام شیشه با استفاده از دستگاه برش CNC (سی ان سی) ایتالیایی که درصد خطا در اندازه‌ها را به حداقل می‌رساند، محصولات خود را برش می‌دهد.

به همین دلیل قطعات تولیدی کاملا هم‌اندازه و گونیا می‌شود.

4. بسته‌بندی و ارسال:

بسته بندی مهجام برای صادرات شیشه و آینه

از مهم‌ترین مراحل در صادرات محصولات مهجام شیشه نحوه بسته‌بندی و ارسال محصولات به کشور مقصد است. بسته‌بندی محصولات آینه‌ای و شیشه‌ای، به دلیل ویژگی ساختاری که دارند، از اهمیت بالایی برخوردارند.

محصولات صادراتی در این مجموعه بسته به نوع آن، توسط کاغذ نواری، چوب پنبه و گوشه گذاری بین قطعات بسته‌بندی می‌شوند. سپس در پالت‌های چوبی که در برابر ضربه مقاوم بوده قرار می‌گیرند.

در نهایت سلفون‌کشی و تسمه‌کشی پالت چوبی انجام می‌شود. این کار محصول را در برابر عواملی چون باران و برف و حوادث جاده‌ای محافظت می‌کند.

و با تمهیداتی اندیشه کردیم. و محصولی که تولید کردیم. به سلامت به کشور مقصد می‌رسد.

لازم به ذکر است روی پاکت‌های چوبی لیبل مشخصات محصول چسبانده می‌شود. در این لیبل اطلاعاتی از قبیل ابعاد قطعه، تعداد قطعه، وزن پالت، مبدا و مقصد درج می‌شود.

برنامه آینده صادرات محصولات مهجام شیشه با توجه به ظرفیت های تولیدی خود، درنظر دارد تا میزان صادرات آینه‌های روشویی و سایر محصولات صادراتی خود را افزایش دهد.

آینه‌های روشویی باکسی، آینه‌های روشویی نور دار و آینه‌های روشویی لمسی از جمله مواردی است که در آینده‌ای نزدیک توسط مهجام شیشه به کشورهای دیگر صادر خواهند شد.

صادرات شیشه بدون محدودیت در تنوع و تولید:

کارخانه مهجام توان تولید 1.000 مترمربع و حدود 20 هزار قطعه در 24 ساعت را قادر است انجام دهد و محصول نهایی را برای مشتریان فراهم می‌کند. و طبق سفارشات اختصاصی هر مشتری محصول را تولید می‌کند.

لازم به ذکر است که کیفیت محصول مورد نظر را هم می‌توانید طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

در صورت تمایل می‌توانید تنوع محصولات صادراتی مهجام را در صفحه تنوع محصولات صادراتی ببینید.

پرطرفدارترین محصولات صادراتی:

با توجه به سابقه بالای 40 سال صادرات انواع شیشه و آینه توسط کارخانه مهجام پرطرفدار‌ترین محصولات صادراتی و تنوع محصولات را برای شما همراهان عزیز در صفحه‌ای مجزا آماده کردیم.

که در صورت تمایل می‌توانید بر روی تنوع محصولات صادراتی کلیک کنید و محصولات را مشاهده کنید.

محصولات بسیار گسترده‌ای در این زمینه وجود دارد که در نبود محصول مورد نظر می‌توانید از مشاوره تخصصی مهجام بهره‌مند شوید و کالای خود را با افراد مجرب متخصص طراحی کنید و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

برای دیدن نمونه کار‌های پرطرفدار بر روی آینه های پرطرفدار کلیک کنید.

 

صادرات شیشه توسط مهجام:

با توجه به سوابق صادراتی مهجام و قدرتی که در این زمینه دارد، اگر شخص حقیقی یا شرکتی توانایی ارسال صادرات را نداشته باشد گروه صنعتی مهجام این امر را به عهده می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس ما همراه باشید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *