منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

ترکیب آینه و طلا

ترکیب آینه و طلا

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

ترکیب آینه و طلا

عنصر طلا یکی از محبوب ترین فلزات در دنیا به شمار می رود و استفاده از آن از زمان های قدیم تا کنون رایج بوده است. تمامی قطعات جواهر ساخته شده. توسط طلا، از ماندگاری و دوام بسیار بالایی برخوردار است.حال با ترکیب آینه و طلا می توان خلاقیت های نوینی پدید آورد.

اگر به درستی از طلا نگهداری شود؛ سبب طول عمر بیشتر این فلز می گردد.

طلا یک فلز ضد حساسیت است و یکی از جواهرات بسیار ارزشمند برای اشخاصی است که از آلرژی و ناراحتی های پوستی رنج می برند. همچنین افراد از طلا به عنوان یک سرمایه برای زندگی اتفاده می کنند، زیرا این فلز گرانبها در طول سال ها از افزایش قیمت برخوردار بوده است و این روند همواره ادامه داشته است.

ترکیب آینه و طلا

ترکیب طلا و آینه

هنر ساخت. زیورآلات طلا و جواهر از هزاران سال قبل تا کنون در راستای درست کردن. تزئینات کاربرد داشته است.

در طول سالیان بسیار کشف مداوم از جواهرات جدید، فلزهای گرانبها و مواد زینتی، همراه با پیشرفت ابزار و متالورژی، باعث شد. که تقریبا همه به خصوص خانم ها که طرفدار این فلز گرابنها هستند بتوانند جواهرات خوب را به خود اختصاص دهند.

امروزه طراحان طلا و جواهر با استفاده از نرم افزارهای جدید و قدرتمند و نیز با تکیه بر استعداد، تجربیات و حس زیبایی شناسی خود اقدام به طراحی محصولات طلا و جواهر می نمایند. و همچنین با در نظر گیری اینکه افراد به دنبال مدل های منحصر به فرد هستند. با ترکیب طلا با سایر عنصر ها مثل نقره و مس و میزان ترکیب این دو عنصر رنگ آن را تغییر می‌دهند. که با پیشرفت این حرفه و ورود افراد متخصص در این زمینه طراحان توانسته اند با تلفیق آینه و طلا و خلق مدل های بسیار زیبا قدم فراتر گذاشته و نیازهای خانم های عزیز را که به دنبال زیور آلات منحصر به فرد هستند را برآورده کنند.

ترکیب آینه و طلا

ترکیب طلا با آینه

این ترکیب با آینه به لحاظ شفافیت هر دو یک نمونه زیبا است. این طرح مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت.

البته به لحاظ اقتصادی خیالتان راحت باشد که آن بخشی از آینه را که با طلا ترکیب شده است، را در وزن با مشتری محاسبه نمی کنند و فقط خالص طلا مدنظر است.

ترکیب آینه و طلا

ترکیب آینه و چوب

به طور کلی ترکیب چوب با دیگر وسایل زیبایی خاص و منحصربه فردی به دیگر وسایل میدهد.

و حال ترکیب آینه و چوب مدل های بسیار زیبایی دارد که اگر از چوب های طبیعی استفاده شود زیبایی کار را دوچندان می‌کند.
شما می‌توانید برای درخواست این آینه های زیبا در قسمت سفارشات خاص درخواست خود را ثبت کنید، و یا با کارخانه تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما
محصول درخواستی شمارا ثبت کنند.

ترکیب آینه و کاغذ دیواری

امروزه برای لوکس نشان دادن فضای مورد نظر از ترکیب آینه با دیگر موارد استفاده می‌کنند. از این رو شما عزیزان می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و محیط خود را به طور چشمگیری تغییر دهید.

چند نمونه دکوراسیون آینه و کاغذ دیواری

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *