منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

برچسب رفلکس شیشه منزل

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

برچسب رفلکس شیشه منزل

برچسب رفلکس شیشه منزل یا ویندوفیلم می تواند تا 80 درصد از حرارت تشعشی خورشید جلوگیری کند. همچنین، این برچسب ها می تواند از بازتابش اشعه ماورا بنفش جلوگیری نمایند.

هر یک از این برچسب ها از چندین لایه نازکتر با خواص مختلف تشکیل شده است. این لایه ها، ویژگی های متفاوتی را به شیشه می دهند:

در واقع، هدف کلی از استفاده از این برچسب ها بهبود انتقال حرارتی و بالا بردن امنیت شیشه می باشد. از انواع این برچسب می توان در شیشه های ساختمان، اتومبیل، دکوراتیو استفاده کرد. برچسب رفلکس شیشه ساختمانی بنا به عملکرد آن از داخل پنجره و یا سمت خارج نصب می شوند. برای نصب نیازی به تعویض شیشه یا خروج آن از قاب نمی باشد.

برچسب رفلکس شیشه منزل

برچسب رفلکس شیشه منزل

هر یک از لایه های نازک عملکرد ویژه ای در برچسب رفلکس شیشه دارند. در ادامه، اجزای تشکیل دهنده برچسب رفلکس شیشه مورد بررسی قرار می گیرد. اولین لایه برچسب رفلکس شیشه آستر می باشد. این آستر در هنگام نصب از ویندوفیلم ساختمانی جدا می شود. چسب زیرین آن آماده اتصال به شیشه می گردد. این لایه در عملکرد عایق نقشی ندارد. در واقع، بعنوان پوشش محافظ برچسب استفاده می گردد.

لایه بعدی، لایه چسب می باشد. پیوند بین چسب و شیشه از نوع مکانیکی و شیمیایی است. به همین دلیل با نفوذ این لایه در ساختار شیشه، استحکام شیشه در برابر ضربات بالا می رود.

پلی استر بستر اصلی برچسب رفلکس شیشه

بستر اصلی برچسب رفلکس شیشه ساختمان پلی استر می باشد. این لایه پس از لایه چسب قرار میگیرد. پلی استر بکار رفته در این لایه حاوی ماده جذب کننده اشعه فرابنفش می باشد.

مهمترین و با ارزش ترین لایه این بر چسب ها، لایه فلز پوش است. با بکار گیری نانو تکنولوژی ذرات فلزات سنگین بر روی این لایه پلیمری می نشیند.       این فلزات شامل طلا، نقره، کروم و نیکل می باشد. این فلزات دارای خاصیت دفع اشعه مادون قرمز می باشند. بنابراین، خاصیت این لایه، بازتابش این یف موجی می باشد.

از سوی دیگر، این لایه فلز پوش اجازه عبور طیف نور مرئی را می دهد. درواقع برچسب های رفلکس شیشه را می توان تلفیقی از انواع عایق­های انعکاسی و پلیمری شفاف دانست.

برچسب رفلکس شیشه منزل

لایه های دیگر تشکیل دهنده برچسب عایق حرارتی شیشه لایه استحکام بخش است. این لایه شفاف از جنس پلیمر پلی استر تقویتی می باشد.

این لایه ضخامت بیشتری نسبت به لایه های دیگر دارد. خاصیت ایمنی در این لایه لحاظ شد. سطحی ترین لایه نیز لایه مقاوم در برابر خش بوده، این لایه از جنس اکریلیک می باشد. در نتیجه، باعث می شود محصول نهایی در مقابل خش و سایش مواد و لوازم پاک کننده مقاومت نمایند.

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *