منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

اولین آینه nft ایران

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

اولین آینه nft ایران

بازار nft و دارایی های دیجیتالی در همه دنیا در حال گرم شدن است. حتی در ایران هم برخی طراحان و هنرمندان تصاویری را nft کرده اند. اکنون مهجام شیشه نیز اولین آینه nft ایران را تقدیم حضور شما عزیزان قرار می دهد.

بازار های فروش nft

بازار های زیادی برای فروش محصولات خاص که به عنوان دارایی دیجیتالی nft نام گذاشته می شوند ساخته شده است. اما یکی از معروف ترین این بازار ها، فروشگاه nft به آدرس سایت opensea.io می باشد. همانگونه که از اسم این سایت مشخص است، بر خلاف باقی سایت های وب2 امکان ورود و خروج فایل و پول را دارد.(io یعنی input و output که به معنی ورودی و خروجی استفاده می شود.) و این به طور خلاصه معنی وب3 می باشد.

مهجامگلس در فروشگاه nft opensea

مهجامگلس در فروشگاه nft opensea

 

ما را در یکی از بزرگترین فروشگاه های nft دنیا، سایت opensea.io دنبال کنید. شاید بخواهید محصولات مهجام شیشه را به صورت سه بعدی، در دنیای آینده(متاورس) نیز مشاهده کنید.

برای دیدن حساب ما در این سایت نیاز است ابزار عوض کردن آی پی خود را روشن کرده، و روی این لینک مهجام گلس در فروشگاه nft opensea کلیک کنید.

 

مزیت خرید آینه دکوراتیو در متاورس

چند رو پیش یک پست مفصل در مورد میزیت های خرید آینه در متاورس گفتیم. اما در اینجا می خوایم دو نمونه از فضای تجربی آینه و رفلکس نور آینه در متاورس را با هم ببینیم. پس سخن کوتاه کنیم. برای دیدن این دو صحنه در دنیای متاورس، کافی است وارد سایت دیسنترالند شده و پس از اتصال سایت به کیف پولتان، وارد این دنیای مجازی شوید.

برای دیدن عکس ها در سایزبزرگ تر روی آن کلیک کنید.

به صورت کلی هنور و سلیقه و اجساب تزیینی به مرور جای خود را در این دنیا باز کرده اند. اما محصولات ایرانی و آینه ها، هنوز خیلی جای کار کردن دارند. در قدم بعدی محصولات nft شده مهجام شیشه، اولین آینه nft ایران را برای نمایش قرار می دهیم.

 

اولین آینه nft شده ایران

در مورد مزایای خرید آینه دکوراتیو در دنیای متاورس صحبت کردیم. اما اگر کسی در دنیای دسینترالند سرچ کرده باشد، هیچ آینه دکوراتیوی پیدا نکرده است. چون هنوز کسی این آینه ها و طرح های مختلف آن را nft نکرده است. از همان زمان ما در حال تلاش برای شناختن این دنیا برای شروع فعالیت در آن بودیم. به شما این خبر خوش را می دهیم که اولین محصولات ما به زودی به صورت nft در آمده و در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. گام بعدی ما nft آینه دکوراتیو در ایران خواهد بود.

 

تمام این برنامه ها در حال اجرا شدن است تا فرهنگ غنی و هنر معماری ایرانی اسلامی کشور ما به باقی کشور ها نیز صادر شود. و خانه های متاورسی در مرحله اول، سپس خانه های ساده اروپایی و امریکایی ها را به نقش ایرانی بدرخشانیم.

از کجا آینه های nft مهجام شیشه را ببینیم؟

سوال خیلی خوبی است. ابتدا اجازه دهید از دو nft اول مهجام شیشه رو نمایی کنیم که چیزی جز لوگوهای خودمان نیستند:
لوگو آینه آسان نصب فارابی

این لوگو مخصوصا سایت شرکت آینه آسان نصب فارابی می باشد. برای دیدن صفحه nft لوگو آسان نصب فارابی کلیک کنید.

و همچنین لوگو شرکت ایده پردازان مهجام شیشه که به عنوان مادر مجموعه مهجام شیشه تلاش در رشد هولدینگ دارد:

کارخانه تولید آینه دکوراتیو ایده پردازان مهجام شیشه

شرکت ایده پردازان مهجام شیشه، تولید کننده انواع آینه رنگی و دکوراتیو

این لوگو مخصوصا سایت شرکت ایده پردازان مهجام شیشه می باشد. برای دیدن صفحه nft لوگو ایده پردازان مهجام شیشه کنید.

شروع هر کاری سخت ترین بخش آن است. دو لوگو سایت بالا که nft کردیم بدون اجازه فروش می باشند. ولی برای جذابیت بیشتر رقم 100هزار اتریوم را مشخص کردیم. اما به زودی محصولات دیگرمان را هم با کیفیت مناسب nft خواهیم کرد. این محصولات روی سایت فروشگاهی دارای دیجیتالی قرار         می گیرد. در سراسر دنیا و به دور از تحریم های ظالمانه، هر کسی که محصولی از ما به صورت دیجیتالی بخرد، می تواند درخواست ارسال فیزیکی آینه دکوراتیو مورد نظر خود را هم بدهد.

به زودی خبر های خوش بیشتری از سمت مهجام شیشه خواهید شنید.

برای دیدن تنوع محصولات آینه آسان نصب بک لایت مهجام شیشه می توانید از صفحه فروشگاه بک لایت ما بازدید نمایید.

 

به زودی شاهد تولید nft آینه در ایران خواهیم بود. هر کس با خرید nft برای خانه مجازی خود، یک آینه دکوراتیو واقعی نیز برای خانه واقعی خود دریافت خواهد کرد.

به امید آنکه به زودی بتوانیم تولید کننده نیازهای دکوراتیو آینه ای شما عزیزان هم وطن، و باقی مردم دنیا باشیم.

به زودی در روی همین پست یا پست دیگر، چند نمونه از محصولات nft کرده مهجام شیشه را نمایش خواهیم داد.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *