منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آیینه آسان نصب طرح روبیک

آیینه آسان نصب طرح روبیک

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آیینه آسان نصب طرح روبیک

آیینه آسان نصب طرح روبیک ، آیینه‌ای دکوراتیو و ساده می باشد که مصارف بسیاری به دلیل ساده و راحتی نصب آن دارد. مهجام گلس، به دلیل سلیقه متفاوت مشتریان وفادار خود، دست به تهیه ی ایده های مختلف آیینه در ابعاد و اندازه های مختلف و حتی سفارشی زده است.

که می‌تواند نیاز هر فرد را با هر میزان مبلغ مورد نظر ایشان، رفع کند. تنها کافی است که شما درخواستتان را به ما بدهید تا ما آن را از جنس آینه و شیشه برایتان درست کنیم.

آینه آسان نصب طرح روبیک

در دنیای پر مشغله امروزی، تنها مکانی که می‌تواند به ما آرامش بدهد، خانه هایمان می‌باشد. همه ما دوست داریم زمانی که وارد منزلمان می‌شویم، کمی‌ بخوابیم و استراحت کنیم و انرژی های منفی خودمان را با انرژی مثبت عوض کنیم. برای تعویض این انرژی ها راه های متفاوتی وجود دارد. اما اول از همه برای ایجاد آرامش باید محیط اطرافمان آرامش بخش و پر از انرژی مثبت باشد. لوارم مختلفی برای ایحاد انرژی مثبت وجود دارد که می‌توانید از آنها برای دکور منزل خود استفاده کنید. یکی از بهترین ها این موارد، آیینه های مختلف و در اندازه های کوچک و بزرگ و رنگ های زیبا و شاد می‌باشد.

 

 

آیینه آسان نصب طرح روبیک ، یکی از فوق‌العاده ترین آینه های مهجام گلس می‌باشد. شاید بپرسید چرا؟ جواب آن ساده است و می توان آن را در چند کلمه توصیف کرد.

سادگی

زیبایی

دیزایین متفاوت

رنگ جذاب

این 4 مورد از بهترین کلمات برای توصیف این ایینه می باشد که این آیینه را از محصولا مشابه خود متمایز می‌کند.

 

سادگی:

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دیزاین کلی قطعات آیینه ساده و مشابه هم بوده که می‌تواند شما را از فضای زیاد و شلوغی بدون معنی آیینه‌های مشابه بی‌نیاز کند و در یک کلام زیبایی خود را در یک فضای کم به نمایش بگذارد.

 

زیبایی:

یکی از جذابیت های آیینه های آسان نصب، زیبایی آن ها در سادگی آن ها می‌باشد. آیینه روبیک دارای 10 قطعه آیینه تراش خورده و صیقلی می‌باشد که به راحتی و بدون هیچ گونه نصاب قابل نصب بر روی هرگونه دیواری می‌باشند. تنها فراموش نکنید که نمایش زیبایی این گونه از آیینه ها نیاز به فاصله میان قطعات دارد. پس از چسباندن قطعات خودداری کنید.

 

 

طراحی متفاوت

همانطور که در تصویر بالا مشاهد می‌فرمایید، یکی از چندین طرح هایی که می توانید برای این آیینه و چینش آن استفاده کنید، همین طرح می‌باشد. این آیینه به دلیل آن که فضای کمی می‌گیرد و زیبایی خاص خود را دارد، تنها برای مکان های خاص و گران قیمت نمی‌باشد بلکه شما می‌توانید در هر مکانی که می‌خواهید (به جز سرویس بهداشتی) استفاده کنید. حتی پیشنهاد ما این است که عزیزانی که با فیلمبرداری و تولید محتوا درآمد دارند، می‌توانند از این آیینه ها استفاده کنند و پس زمینه‌ای متفاوت را در تصویر خود به نمایش بگذارند.

 

رنگ جذاب

یکی از مواردی که بیشتر اوقات ما را از خرید محصولی منصرف کرده است، رنگ آن می‌باشد. آیینه آسان نصب روبیک، دارای 2 رنگ جذاب گرم مسی و سفید می‌باشد که می تواند پاسخگوی هر نیاز و هر دکوری باشد.

 

 

چسب اختصاصی در بسته بندی آیینه آسان نصب طرح روبیک

فراموش نکنید که در بسته های اختصاصی آیینه های مهجام گلس چسب مخصوص آیینه و الگوی پیشنهادی مهجام نیز قرار دارد. باید گفت که حتما از چسب مخصوص استفاده کنید زیرا چسب های معمولی ممکن است جیوه پشت آیینه را خورده و صدمات جبران ناپذیری را به آیینه وارد کنند.

 

پیشنهاد ما به شما بررسی دیگر محصولات یا مشاوره با پشتیبانی ما می‌باشد.

برای مشاهده آیینه آسان نصب طرح روبیک در فروشگاه مهجام شیشه کلیک کنید.

 

محصولات مشابه

آینه آسان نصب طرح پنجره

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *