منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه قدی چیست ؟

آینه قدی چیست ؟

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

” آینه قدی چیست ؟ ” می تواند سوالی باشد که از محبوب ترین آینه های دکوراتیو، پرده بردارد. این آینه دارای انواع مختلفی بوده و در زمینه آینه های تزیینی، از فروش بالایی برخوردار می باشد. آینه تمام قد  آینه‌هایی هستند که عموما دارای عرض زیاد تر از حالت معمول و دارای ارتفاع یک انسان بالغ      می باشند.

آینه قدی چیست ؟

در میان تمام نوع های این آینه، مواردی نیز بوده که تنها تا گردن یک فرد بالغ را، به نمایش می گذارد. در صورتی دیگر این آینه‌ها علاوه بر نشان دادن شما، می توانند محیط اطرافتان را بازتاب کنند. به دلیل طول و عرض زیادشان، محیط بیشتری را منعکس و زیبایی فوق العاده ای را به اتاق و یا منزل و حتی محل کارتان می بخشند.

آینه قدی چیست ؟

آینه قدی چیست ؟

 

ویژگی ها

از ویژگی های آینه تمام قد می توان به این اشاره کرد، که علاوه بر نمایش بهتر لباس های تن و توانایی ست کردن راحت تر آن ها با هم، بزرگتر و پرنور تر نشان دادن اتاق اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های این آینه می توان گفت که دارای انداه ها و ابعاد متفاوتی هستند. بعضی از این آینه ها در ابعد کوچک، بزرگ، دارای قاب یا کاملا شیشه ای و طرح های جکاکی شده یا برچسب و … اشاره کرد. حتی شما می توانید خلاقیت ایجاد کنید و اینه تان را به صورت افقی به دیوار متصل کنید.

آینه های قدی، عموما در اشکال مستطیل، دایره و بیضی می‌سازند. البته ساخت این آینه ها به این اشکال ختم نمی شود. فراموش نکنید که هرگونه شکل یا اندازه غیر استاندارد و غیر معمول، فضای خاص و محل نصب خود را دارد و نمی شود هرجایی از این اشکال استفاده کرد.

 

آینه قدی چیست ؟

آینه قدی چیست ؟

 

همانطور که ملاحظه کردید، آینه های قدی دارای مزیت های فراوانی می باشند که می تواند محیط اطراف خود را، چندین برابر کند. اما فراموش نکنید که فضای زیادی می خواهند و برای جلوه بیشترشان، هرجایی نمی شود از آن ها استفاده کرد. پس فراموش نکنید قبل از سفارش یا خرید آن، حتما از وجود یک مکان مناسب در محل مورد نظر، اطمینان یابید. یا اگر در محل قرارگیری مناسب این آینه شک دارید، حتما از یک نصاب حرفه ای آینه کمک بگیرید. فراموش نکنید که مشاوران مهجام گلس، در هر زمینه ی اختصاصی، در خدمتتان هستند.

 

قیمت

یکی از مهم ترین مواردی که باید در خرید هر کالایی بررسی کرد، قیمت آن کالا می باشد. قیمت اینه ها بستگی به موارد و دیزایین هایی که برای اینه استفاده می شود، دارد. برای مثال  در آینه های قدی از قاب های چوبی با طرح و جنس های متفاوت، حکاکی زیبا بر روی آینه، اندازه آینه و ابعاد آن و موارد مشابه را تعیین میکیند. و از هرکدام، با میل خودتان، سفارش و تحویل میگیرید و از آن استفاده کنید.

 

آینه دیوارپوش چیست؟

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

 

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *