منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه بک لایت

هدیه خاص روز پدر

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آینه بک لایت ( اینه نور دار)

آینه بک لایت، که به اینه نور مخفی و نور دار نیز معروف هستند از نمونه های لاکچری و شیک آینه های دکوراتیو هستند. بک لایت، آینه‌ی هوشمندی است. که از نور LED و اینه تشکیل می‌شود.

این آینه با قرار گیری نور در پشت و کنار آن جلوه‌ای ویژه به آینه می‌دهد و شفافیت و کیفیت آینه را بیشتر می‌کند . بیشتر از این آینه شیک و لاکچری در سرویس بهداشتی استفاده می‌شود و جلوه خارق‌العاده به سرویس بهداشتی شما و یا حمام شما می‌دهد .

ساخت آینه بک لایت

آینه بک لایت

ساخت و استفاده از آینه بک لایت در چیدمان و دکوراسیون داخل منزلمان تأثیر بسیار زیادی دارد. آینه بک لایت به دکوراسیون کار‌ها و طراحان داخلی این کمک را می‌کند که به منزل و ساختمان جلوه‌ای شیک و ویژه‌ای دهند .

آینه بک لایت در عین سادگی ، جذابیت بسیار زیادی به محیط منزلتان می‌دهد . نصب آینه بک لایت علاوه بر هوشمند سازی و مدرن سازی منزل و یا ساختمان، به تنهایی باعث بزرگ‌تر شدن محیط می‌شود .

آینه بک لایت برای اولین بار در آلمان ساختند. و با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و باعث شد که حال در سراسر دنیا یکی از پر کاربرد ترین آینه‌های دکوراتیو به حساب می‌آید. آینه به تنهایی با نوری که از خود منعکس می‌کند ، حس خوبی می‌دهد و فضا را دلباز تر جلوه می‌دهد.

موارد استفاده شده در این آینه  :

  • ورقه pvc : که به بهترین شکل در پشت آینه استفاده می‌شود.
  • آینه : اصلی ترین و زیباترین بخش آینه بک لایت است که به زیبایی و شفافیت بالا طراحی می‌شود.
  • LED : ال‌ای‌دی هایی که در این محصول استفاده می‌شود  عمر طولانی و مصرف بسیار کمی دارند که این دو مورد باعث صرفه‌جویی در مصرف برق و هزینه های شما می‌شود .
  • برد : برد های استفاده شده کاملا استاندارد و مورد تایید مهجام گلس است.

لامپ مخفی

آینه بک لایت

اگر نور به صورت مستقیم به چشم شما برخورد کند، یا استفاده طولانی مدت باعث اذیت شدن چشمان شما می‌شود. به همین خاطر به استفاده از نور مخفی و ملایمی که در پشت آینه برای شما تعبیه می‌شود. تا به چشمان شما آسیب نزند و شما می‌توانید آسوده از این آینه استفاده کنید.

نور مناسب

به دلیل استفاده از نور در پشت و کنار آینه، نور از هر جهت یکسان می‌تابد و سایه‌ای ایجاد نمی‌کند همین امر باعث می‌شود از این نوع آینه در سالن های آرایشی نیز بسیار استفاده شود.

نصب آسان

شما به راحتی می‌توانید آینه خود را در مکان مورد نظر خود بدون هیچ دردسری نصب کنید و با استفاده از یک دریل و پیج بسیار راحت آینه خود را نصب کنید.

آینه بک لایت ، آینه‌ای هوشمند

آینه بک لایت

با کلید‌ها و صفحات تاچی که بر روی آینه نصب می‌شود، هوشمندی را به منزل خود آورید. باصفحات تاچ(لمسی) حساسی که بر روی آینه تعبیه می‌شود، شما می‌تواند آینه خود را روشن و خاموش کنید.

قیمت مناسب

قیمت و مصرف کم، باعث استقبال زیاد این محصول می‌شود. و شما با هزینه‌ای کم و عمر طولانی می‌توانید بهترین انتخاب را انجام دهید و آینه بک لایت را برای ساختمان و منزلتان در نظر بگیرید.

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید:

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us

4 دیدگاه

  1. رامین کدیور گفت:

    لطفا جهت کوچکتر نمودن قاب پشت آیینه بک لایت موجود آینجانب و تغییر سایز آن در صورایکه امکان پذیر است اظهار نظر فرمائید. تشکر تلفن تماس 09121725787

    1. sam گفت:

      سلام وقت بخیر
      با شماره تماس در سایت تماس حاصل فرمایید
      با تشکر

    2. sam گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا به این شماره در واتس اپ پیغام بدید: 09931736894

  2. RalphJaife گفت:

    best price

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *