منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه بک لایت چیست ؟

آینه بک لایت چیست ؟

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

 

آینه بک لایت چیست؟  امروزه، عموم مردم علاقه‌ی شدیدی به تنوع و تجمل گرایی پیدا کردند. به گونه‌ای که، همه علاقه‌مندند که هرچیزی را از هر نوعی تهیه می‌کنند، با یکدیگر ست کرده و با سلیقه خود، خانه و یا محل کار خود را دیزاین کنند. یکی از مکان‌هایی که در راس توجه قرار دارد، سرویس‌های بهداشتی می‌باشد.

در سرویس های بهداشتی، از شلنگ‌ها و روشویی‌هایی زیبا و همراه با دیزایین MDF و برای جذابیت بیشتر فضا، از سرامیک های مختلفی استفاده می‌کنند. اما می‌توان گفت که از مهم ترین دکور‌های یک سرویس بهداشتی لاکچری، آینه آن می‌باشد.

 

آینه بک لایت

آینه بک لایت چیست ؟

 

در میان انواع مختلفی از آیینه های سرویس بهداشتی، آیینه های بک لایت در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند. این آینه‌ها از نمونه های مشابه خود بسیار متمایز بوده و دارای قابلیت های ویژه و متفاوت از رقیبان خود می‌باشد.

 

تغییر دکوراسیون را با آینه شروع کنید

آینه‌ها تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارند، محیط را بزرگتراز آن چیزی که هست نشان می‌دهند و آن را نورانی می‌کنند. پیشنهاد ما به شما برای تغییر دکوراسیون” آینه بک لایت” است .آینه‌های بک لایت بصورت لایت ساخته شده و نور دارند و به همین دلیل نور بیشتری به فضا می‌بخشند. به کار بردن آینه در دکوراسیون معجزه می کند. یکی از ایده های خلاقانه ای که میتوان با صرف کمترین هزینه فضای خانه را بزرگتر کرد، استفاده از آینه است.

استفاده از آینه در خانه ها و فضاهای کوچک باعث می شود تا فضا بزرگتر به نظر آید و با بازتاب نور در آینه فضا روشن تر شود . در فنگ شویی آینه را نمادی از آب می دانند که به فضا آرامش و تازگی می بخشد.

آینه بک لایت چیست؟

آینه بک لایت به اینه های گفته می‌شود که در کناره ها و یا پشت خود به سیستم نورپردازی مجهز شده‌اند. این تجهیز شدن، بستگی به اندازه و بودجه‌ی مورد نظر شما و حتی محل قرار‌گیری این آینه بستگی دارد. از مواردی که این آینه را  از دیگر آیینه ها، متمایز می‌کند، این است که علاوه بر نورپردازی جذاب، امکان استفاده از نورهای رنگی، رقص های مختلف نوری، وجود حسگر مجاورت و یا صفحات لمسی برای روشن شدن خودکار و دستی و غیره می‌باشد. این آینه ها امروزه در لوکس ترین مکان ها استفاده، و فضای اطراف خود را از دیگر سرویس‌های بهداشتی، بسیار متمایز می‌کند.

"<yoastmark

 

حال قصد داریم تا چند مورد را برای رضایت قلبی شما عزیزان از خرید این آینه های جذاب بیان کنیم تا کاملا با خیال آسوده از این آینه ها استفاده کنید. از ویژگی های بارز این آینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1.آینه های زیبایی هستند:

در دنیای مدرن امروز، تمامی صنایع دکوراتیو، دست به دست هم داده‌اند تا از طریق ایده های نو و تولید درست و با کیفیت، زیبایی را به منازل و محل کار شما بیاورند.

 

2.منبع روشنایی هستند:

همانطور که بیان شد، از این آیینه ها می‌توان تحت عنوان منابع روشنایی استفاده کرد، این آیینه ها تنها مناسب سرویس بهداشتی نبوده بلکه می‌توان از آن ها در راهرو های ورودی و تالار ها و فضاهای کاری برای افزایش چندین برابری زیبایی استفاده کرد.

 

3.کارایی زیاد:

محصولات اصل در دسته آینه های آسان نصب از تمامی لحاظ ها به صرفه و اقتصادی هستند. این آینه ها در اوج سادگی، دارای نورهای کم مصرف و با عمر بالا می‌باشند. این آینه ها می‌توانند به صورت اتوماتیک یا دستی روشن شوند، و دارای عمر بالایی در برابر محصولات مشابه خود با این حجم از قابلیلت می‌باشند.

 

4.تولید انرژی:

فکر کنید که در شب در حال حرکت به سمت سرویس بهداشتی هستید که به صورت خودکار، آینه برایتان یک مسیر روشن را بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان ایجاد می‌کند. یا حتی فکر کنید که در یک راهرو در حال قدم زدن هستید که با هر قدم، فضای اطرافتان تک به تک روشن می‌شود. این حس جذاب را چه وسیله‌ای می تواند با این کیفیت به شما منتقل کند؟

 

5.نصب آسان:

به دلیل اینکه عموم این آینه ها در کارخانه، مونتاژ شده، نصب بسیار راحت دارند. یعنی با کمی آموزش و یا کمک‌گیری از نصاب مخصوص، می‌توان در عرض ساعتی، آن ها را بدون کثیف کاری و دردسر، نصب و از زیبایی های آن ها لذت برد.

فراموش نکنید که استفاده از این آینه ها، دکور محیط را وارد مراحلی بی نظیر می کند. پس با ما تماس بگیرید.

 

آینه بک لایت نقطه کانونی جذب نگاه‌ها

امروزه آینه بک لایت جای خود را در دکوراسیون منازل پیدا کرده است. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که استفاده از آینه بک لایت محدود به سرویس بهداشتی و حمام نیست، گرچه آینه بک لایت کارآیی زیادی در این مکان‌ها دارد اما می‌توان از آن در اتاق نشیمن، اتاق خواب ، ورودی راهروها، سالن آرایش، کافه و رستوران، بوتیک و مزون‌ها استفاده کرد. با توجه به زیبایی منحصر‌بفردی که ناشی از نورپردازی مخفی و لایت در پشت آینه بک لایت است، می توانند در هر قسمتی از منزل و یا محیط کار نصب شوند و به عنوان نقطه کانونی، نگاه‌ها را به خود جذب کنند.

موارد استفاده از آینه بکلایت

سالن آرایش:

 در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها وجود آینه ها بسیار لازم و مهم هستند . حال اگر از آینه بک لایت یا آینه نوری استفاده شود زیبا تر و کاربردی تر است. زیرا در این فضاها به نور بیشتری نیاز است تا هم صورت واضح تر دیده شود و هم محیط زیباتر شود. به خصوص در بخش گریم و میکاپ که نیاز به به نور کافی در آن مشاهده می شود تا بتوان بر انجام کار تسلط کافی داشت. از این رو از این نوع از آینه به عنوان آینه آرایشی و میکاپ بسیار استفاده می‌شود.

آینه بک لایت آرایشی

آینه بک لایت سالن آرایش

 

سرویس بهداشتی:

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی به سرویس بهداشتی توجه ویژه‌ای می‌شود. استفاده از آینه بک لایت در سرویس بهداشتی نه تنها باعث لوکس شدن سرویس بهداشتی می‌شود، بلکه نور مورد نیاز محیط را تامین کرده و برای اموری مانند اصلاح بسیار مناسب و کافی می‌باشد.

 

آینه سرویس بهداشتی

آینه بک لایت سرویس بهداشتی

 

مزون و بوتیک:

یکی از ملزومات مورد نیاز در بوتیک‌ها و ‌مزون‌ها برای پرو لباس آینه است. در نتیجه استفاده از یک آینه با امکان نورپردازی بهترین گزینه برای انتخاب در این مکان می باشد . هم به افزایش نور کمک خواهد کرد و هم به زیبایی دکورسیون . اما در میان انواع مختلف آینه بکلایت، آینه قدی انتخاب مناسب تری است، چرا که دید بهتر و کامل تری را ایجاد می نماید. تا افراد بتوانند خود را به طور کامل و واضح در آینه مشاهده نمایند و تصمیم گیری سهل گردد.

 

آینه مزونی

آینه بک لایت مزون

 

رستوران و هتل‌ها: 

با استفاده از آینه بک لایت در این مکان‌ها علاوه بر اینکه افراد هنگام ورود و یا خروج از رستوران یا هتل چهره خود را در آینه می‌بینند، زیبایی و جلوه بیشتری به محیط می دهد و فضای رستوران و هتل را به فضایی لوکس و لاکچری تبدیل می‌کند. هم چنین با درج لوگوی هتل و رستوران خود روی آینه می‌توانید نام محل کار خود را در ذهن بیننده در آینه ثبت کنید.

 

آینه بک لایت گرد

آینه بک لایت هتل

استاندارد‎‌های آینه با کیفیت

قبل از استفاده از هر محصولی آشنایی با استانداردها و کیفیت محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا محصول با کیفیت‌تری را انتخاب کنیم. در ادامه استانداردهای آینه بک لایت را معرفی می‌کنیم:

جنس آینه:

جنس و کیفیت آینه به کار رفته در تولید آینه بکلایت اهمیت زیادی دارد به‌ویژه اینکه یکی از مکان های مورد استفاده از این آینه‌ها در حمام و سرویس بهداشتی است که دارای رطوبت می‌باشد. مواد اولیه‌ای که در ساخت و تولید آینه نوردار یا بک لایت استفاده می‌شود باید دارای وضوح و شفافیت بالا و بدون تاب و موج باشد. کیفیت آینه در سالن آرایش که با چهره افراد سر‌ و‌ کار دارد بیشتر مورد توجه است. آینه سوپرکلییر با کیفیت‌ترین نوع آینه در ساخت آینه بک لایت است.

 

ابزار لبه آینه:

ابزار‌زنی یا پرداخت لبه آینه علاوه بر زیبایی و جلوگیری از آسیب دست در تماس با لبه تیز آینه، در بالا بردن طول عمر آینه تاثیرگذار است. با پرداخت لبه آینه امکان نفوذ آب به پشت آینه و  تماس با جیوه آینه کاهش می‌یابد. در نتیجه از سیاه شدن لبه‌های آینه جلوگیری می‌شود. به همین دلیل ابزارزنی اصولی لبه آینه در آینه‌های بکلایتی که در مکان‌های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام نصب می‌شود حائز اهمیت است.

اتصالات الکتریکی:

یکی از عوامل مهم در انتخاب آینه بک لایت کیفیت اتصالات الکتریکی از جمله آداپتور و لامپ است. استفاده از لامپ LED با کیفیت و پرتاب نور بالا و بکارگیری اتصالات با مصرف برق کم یکی دیگر از معیارهای قابل توجه در آینه بک لایت است. در طراحی آینه بکلایت از برق 220 و 12 ولت استفاده شده است که بسته به مکانی که آینه در آن نصب می‌شود نوع 12 یا 220 ولت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است در مکان‌های مرطوب از آینه بک لایت 12 ولت استفاده کنید تا خطر برق گرفتگی کاهش یابد.

محافظت در برابر رطوبت:

همانطور که گفتیم یکی از مکان‌های مورد استفاده از آینه بک لایت در سرویس بهداشتی و حمام است. رطوبت موجود در این مکان‌ها امکان آسیب رساندن به جیوه و اتصالات الکتریکی آینه را خواهد داشت. بنابراین استفاده از قاب محافظت کننده ضد‌آب (پی وی سی) پشت آینه یکی از ملزومات این محصول است. پوشش کامل پشت آینه احتمال خطر برق گرفتگی را کاهش خواهد داد.

تنوع ابعاد و اشکال:

با توجه به استفاده از آینه بک لایت در قسمت‌های مختلف منزل و محیط کار نیاز هست که شکل و اندازه آینه با فضایی که در آن نصب می شود متناسب باشد. آینه بک لایت در اشکال هندسی دایره، مربع، مستطیل، بیضی و تخم مرغی و ابعاد مختلف قابل تولید است.  شکل و سایز آینه متناسب با فضایی که در آن نصب خواهد شد و مورد استفاده‌ای که دارد به انتخاب شما بستگی دارد.

 

انواع آینه بک لایت چیست؟

آینه بک لایت بر اساس سنسور‌هایی که روی آینه تعبیه شده است نامگذاری می‌شود. سنسور‌های روی آینه عملکرد آینه بک لایت را به خوبی نمایش می‌دهند. به طور معمول آینه بک لایت در چهار دسته کلی بدون تاچ، تک تاچ، دو تاچ و حرکتی شناخته می‌شوند.

در زیر به معرفی انواع آینه بک لایت می‌پردازیم:

بدون تاچ: این نوع از آینه سنسوری برای روشن و خاموش کردن نور آینه ندارد و با اتصال مستقیم به پریز برق نور آینه روشن و خاموش می‌شود.

 تک تاچ: آینه تک تاچ دارای یک سنسور جهت روشن و خاموش کردن نور آینه است که با لمس تاچ روی آینه این عمل اتفاق میفتد.

 دو تاچ: این مدل از آینه بک لایت، دارای دو سنسور می‌باشد که یکی برای روشن و خاموش شدن نور آینه و دیگری برای ضد بخار کردن آینه تعبیه شده است.

 حرکتی: در این مدل آینه عملکرد آینه از طریق حرکت دست در مقابل حسگر(چشمی) آینه اتفاق میفتد و نیاز به تماس مستیم دست با آینه نیست.

ریموتی: در این طرح با استفاده از ریموت، نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش می‌شود و حتی می‌توان رنگ نورپردازی را توسط ریموت تغییر داد.

 

آینه بک لایت هوشمند:

مه جام شیشه نسل جدیدی از آینه‌های بک لایت هوشمند را به بازار عرضه کرده است که قابلیت‌های بسیار بالایی دارد. آینه بک لایت تولید شده در مهجام گلس علاوه بر سنسور‌های معرفی شده در بالا به انواع سنسور‌های هوشمند تجهیز شده‌است. مجهز بودن این آینه به انواع سنسور آنرا به یک آینه فول آپشن تبدیل کرده است. آینه بک لایت هوشمند مه جام شیشه قابلیت پخش موزیک، تعویض موزیک و تغییر ولوم و حتی پاسخگویی به تماس تلفن همراه را با اتصال به گوشی همراه از طریق بلوتوث دارد. علاوه بر این رادیو، نمایشگر دما و ساعت، تاچ ضد بخار، حسگر حرکت دست، تغییر رنگ  و شدت نور(دیمر) آینه با حرک دست بخشی از قابلیت‌های این آینه است. بسته به نیاز شما امکان نصب یک یا چند مورد از این سنسور‌ها روی آینه وجود دارد.

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید:

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *