منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار یکی از مدل های بسیار پر کاربرد آینه در مزون ها و سالن ها و بوتیک ها و حتی در منازل است . این آینه ها که به آینه چراغ دار نیز معروف است در کنار داشتن آینه، چراغ هایی نیز برای نشان دادن بهتر چهره و مشکلات در داخل آن دارد.

این نوع آینه ها کاربرد های زیادی در سالن های سینما، گریم تئاتر و آرایشی دارند و مدل های کوچک و قابل حمل آن ها در منازل نیز استفاده می شوند.

شاید دیدید که در بسیاری از فیلم و  سریال ها و یا پشت صحنه آنها برای گریم بازیگران آن‌ها را در مقابل آینه هایی می نشانند که دور تا دور آن، چراغ های بزرگی قرارگرفت که در هنگام کار، روشن می شوند.

فواید و کاربرد های آینه ال ای دی دار

در حالی که اینه های بک لایت بسیار سودمند هستند ، آینه های ال ای دار  مفیدترین نوع امروزه در بازار هستند. طراحی با دوام – چراغ های LED در مقایسه با چراغ های دیگر مانند آنها در بازار به طور شگفت انگیزی دوام دارند. نوری که در اطراف آینه قرار داده شده است باعث شفافیت و وضوح یشتر تصویر در آینه می شود و شما می توانید تصویر خود را با وضوح و  شفاف تماشا کنید.

آیا آینه های ال ای دی به برق نیاز دارند؟

چراغ های LED از برق استفاده می کنند. به همین ترتیب ، قبل از نصب به منبع برق نیاز دارند. حسن آینه های LED این است که به برق زیادی احتیاج ندارند.

قیمت مناسب

قاب آینه می تواند هزینه آینه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برخی از قاب ها از چوب ساختند و برخی دیگر را از فلز ساختند. هر چه قاب آراستگی بیشتر و با جزئیات بیشتری باشد، قیمت بیشتر می شود. با توجه به کیفیت بالا آینه و قاب آینه می توانید با قیمت بسیار مناسب به فضای منزل خود جلوه ای متفاوت و خاص دهید .

نور مناسب

ال ای دی ملایم و مناسبی که در این آینه ها به کار می‌رود در عین روشنایی باعث می شود که به چشمان شما نیز آسیب وارد نشود. و چشمانتان را خسته نکند و به قرنیه چشم شما آسیب نزد تا شما بتوانید برای مدت زمان طولانی از این آینه استفاده کنید .

آینه ال ای دی دار

دوام بالا

آینه های LED چه مدت دوام می آورند؟

تقریباً 50،000 ساعت LED ها  باصرفه جویی در مصرف انرژی، بهترین روش برای روشنایی آینه و صرفه جویی می باشد. آنها همچنین طول عمر بسیار بالاتری دارند. عمر متوسط LED تقریباً 50،000 ساعت است. که 42 برابر بیشتر از یک لامپ رشته‌ای است.

سخن اخر :

این آینه های بسیار شیک و مدرن می تواند گزینه ای مناسب برای محل کار و یا منزلتان باشد تا شما بتوانید جلوه ای خاص و فوق العاده ای به فضای منزلتان دهید .

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *