منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه آسان نصب طرح پنجره

آینه آسان نصب طرح پنجره

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آینه آسان نصب طرح پنجره

آینه آسان نصب طرح پنجره ، یکی از لوکس ترین آیینه های مهجام گلس در دسته آسان نصب ها می باشد. در دورانی که همه ما در خانه هایمان قرنطینه شده‌ایم و به هر نحوی سر خودمان را گرم و اوقات را می‌گذرانیم، گاهی احساس خستگی از پیرامونمان می‌کنیم. زیرا هر روز با یک محیط ثابت روبرو می‌شویم و تا شب برای مان تکرار می‌شود.

سختی این موضوع در آن جاست که کاری جز در خانه ماندن از دست ما بر نمی‌آید و با بیرون رفتن هم جان خودمان و عزیزانمان مورد تهدید قرار می‌گیرد. پس باید دنبال ایجاد تغییر باشیم تا شاید کمی به خودمان و اطرافیانمان انرژی بدهیم.

آینه آسان نصب طرح پنجره

در روزهایی که همه مردم به نحوی از اوضاع تکراری روزانه خود خسته شده‌اند، می‌توان از ایده های جدید برای گذران وقت استفاده کرد. تغییر دکوراسیون می‌تواند حال دلتان را خوب کند. خرید از فروشگاه های اینترنتی می‌تواند سلامت شما را تضمین کند و اعتماد به فروشنده خوب، می‌تواند سلامت کالا و اصالت آن را برای شما نیز تضمین کند. یکی از همین عواملی که می‌تواند هر سه گزینه قبل را شامل شود، برند مهجام گلس و کالای اینه آسان نصب می‌باشد. آیینه های آسان نصب به آن دسته از ایینه های گفته می‌شود که به قدری نصب آن ها آسان است که شما را از نصاب و یا هزینه های نصب بی‌نیاز می‌کند.

 

آینه آسان نصب پنجره یکی از جذاب ترین آینه های مهجام گلس می‌باشد. این ایینه از 10 مربع و 12 مثلث تراش خورده تشکیل شده است که همراه جعبه و بسته بندی اختصاصی آیینه همراه با مقدار چسب لازم و طرح پیشنهادی مهجام گلس، برای تان ارسال می‌شود. این آیینه فوق‌العاده در دو رنگ جذاب مسی و سفید عرضه شده و دارای قیمت مناسبی می‌باشد.

 

ایده نو

باید متذکر شوم که از آینه های آسان نصب در هرکجایی که شما دلتان بخواهد می‌توانید با هر طرحی که دوست دارید، استفاده کنید. فراموش نکنید که مهجام گلس عاشق ایده های نو هست و دوست دارد که شما از خودتان طرح هایی را پیاده کنید و حتی از آن برای ما تصاویری ارسال کنید. مطمئن باشید که با این کار قوت قلبی بسیاری به تیم ما می‌دهید.

 

 

برای مثال، عکس بالا یکی از طرح هایی می‌باشد که شما می‌توانید با آیینه طرح پنجره دیزاین کنید. فراموش نکنید که برای نصب آیینه حتما از چسب مخصوص آیینه استفاده کنید. اما دلیل این تاکید چه چیزی است؟

در چسب های معمولی، یک سری مواد شیمیایی وجود دارد که با جیوه پشت آیینه ترکیب می‌شوند و آن را می‌خورند. خورده شدن این جیوه علاوه بر پایین آوردن عمر آیینه می‌شود. همچنین ریسک افتادن و صدمات جانی و مالی را نیز افزایش می‌دهد. پس حتما از چسب ارسالی مهجام گلس استفاده کنید. در ضمن می‌توانید از الگوی پیشنهادی ما نیز در چینش این آیینه استفاده کنید.

 

نکته:

پیشنهاد مهجام گلس به شما این است که از آیینه های آسان نصب در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی و مکان هایی با رطوبت بالا استفاده نکنید. زیرا این آیینه ها برای این مکان ها طراحی نشده‌اند.

پیشنهاد ما به شما بررسی دیگر محصولات یا مشاوره با پشتیبانی ما می‌باشد.

برای مشاهده آینه آسان نصب طرح پنجره در فروشگاه مهجام شیشه، کلیک کنید.

 

محصولات مرتبط

آینه آسان نصب نگین

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *