منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه آسان نصب طرح نگین

آینه آسان نصب طرح نگین

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آینه آسان نصب طرح نگین

آینه آسان نصب طرح نگین از جذاب ترین های دسته آسان نصب ها  می‌باشد. این آیینه می‌تواند جایگزین تابلوهای کوچک و متوسط شود و با قیمتی مناسب، علاوه بر زیبایی، محیط خانه را بزرگتر کند و می‌تواند برای اتاق خواب مناسب باشد.

آیینه آسان نصب طرح نگین را کجا استفاده کنیم؟

از آیینه های آسان نصب می‌توان در راهرو های کوچک یا دیوار هایی با فضای کم استفاده کرد. زیرا هم نصب آن ها آسان است و هم با انعکاس نور، فضا را بزرگتر نشان می‌دهد.

در روزهای کرونایی برای نیازهای مختلفی مانند خرید مواد غذایی و ختی خرید لوازم تزیینی دیگر راه امنی برای خرید حضوری وجود ندارد. و حتی در مواقع عادی نیز وقت کمی برای ما جود دارد تا آن را به جای مصرف برای خانواده خود، صرف خرید حضوری و دردسر هایشان بگذاریم. پس پیشنهاد ما این است که این وقت را به جای خرید حضوری در این شرایط، به خرید آنلاین بدهیم. زیرا دارای چندین مزیت است.

اول اینکه زمان بسیاری ذخیره می‌شود. دوم اینکه از محیط های شلوغ و آلوده در امان هستید و سوم اینکه توانایی مقایسه و انتخاب بهترین کالا با برترین کیفیت و خدمات را در دستان خود دارید.

در روزهای فعلی که عموم وقت ما در منازلمان می گذرد، گاها خلق و خوی مان را کمی نامساعد می‌شود. زیرا صبح تا شب با یک محیط تکراری مواجه‌ایم. اما چاره چیست؟ اول از همه می‌توانید با انجام سرگرمی های محتلف خاطرات خوبی را در کنار خانواده بسازید. سرگرمی از جنس آیینه.

چرا آینه های آسان نصب؟

آینه آسان نصب نگین ، از جاذبه های آینه های آسان نصب مهجام گلس می باشد. کم جا است، راحت و بدون هیچ گونه هزینه نصابی، نصب می‌شود و به دلیل قطعات جدا از هم می‌تواند در هر فاصله‌ای و هر دیزاینی، در هر مکانی که بخواهید نصب شود. اما یک روش برای سرگرمی با آینه آسان نصب وجود دارد.

در اوقات فراغت خود می‌توانید با استفاده از قطعات برهم ریخته آیینه و چسب مخصوص و الگوی پیشنهادی مهجام گلس، دست به دیزاین آیینه خود در شکل مورد نظر خود بزنید. با هم دیگر مشورت کنید، بخندید و با کمی چسب و شوخی های خانوادگی آینه را با دیزاین مورد علاقه جمع، بچینید. تفریحی سالم و شاد و با قیمتی مناسب که در طول کار، حال دلتان را خوب و در پایان کار روح تازه‌ای به محیط منزلتان می‌بخشد. متذکر شوم که می‌توان از این بازی نیز در محل کارتان، در کنار دوستان نیز لذت برد. البته فراموش نکنید که از چسب مخصوص که مشکلی با جیوه پشت آینه ندارد، استفاده کنید. در چسب های عادی مواد موجود ریسک از بین بردن جیوه و افتادن آینه را در پی دارد.

بنابراین تنها از چسبی که داخل بسته بندی وجود دارد استفاده کنید.

 

نکته:

پیشنهاد مهجام گلس به شما این است که از آیینه های آسان نصب در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی و مکان هایی با رطوبت بالا استفاده نکنید. زیرا این آیینه ها برای این مکان ها طراحی نشده‌اند.

پیشنهاد ما به شما بررسی دیگر محصولات یا مشاوره با پشتیبانی ما می‌باشد.

برای مشاهده آینه آسان نصب طرح نگین در فروشگاه مهجام شیشه، کلیک کنید.

 

محصولات مرتبط

آینه آسان نصب جاجیم

آینه آسان نصب پنجره

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *