منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه آسان نصب طرح فرفره

آینه آسان نصب طرح فرفره

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آینه آسان نصب طرح فرفره

آینه آسان نصب طرح فرفره یکی از کوچکترین و جذاب ترین آیینه های دسته‌ی آسان نصب مهجام گلس می‌باشد. یکی از جذابیت این آیینه به دیزاین خاص آن همراه با رنگ و طراحی فوق‌العاده آن می‌توان اشاره کرد.

در این روزها، که عوامل مختلفی در کوچک تر شدن خانه ها تاثیر گذاشته است. می‌توان با استفاده از یکسری وسایل تزئینی، متراژ ظاهری منازل را همراه با زیبایی آن افزایش می‌دهد.

آینه آسان نصب

امروزه، تمامی افراد به دنبال خلق ایده های جدید و نو می‌باشند. یک نفر از این خلاقیت محصولی را اختراع و یک نفر توسط خلاقیت خود، لبخند را به لب مردم می‌آورد. در این دنیای پر از خلاقیت، روش های مختلفی برای تغییر محیط پیرامون و زیباتر کردن آن وجود دارد. یکی از همین روش ها ، استفاده از آیینه های دکوراتیو می‌باشد. آیینه های دکوراتیو در انواع مختلف و در اندازه های متفاوتی وجود دارند. یکی از جذاب ترین های این دسته، آیینه های آسان نصب می‌باشد. آیینه های دکوراتیو آسان نصب به آن دسته از آینه هایی گفته می‌شود که انقدر نصب آن ها ساده می‌باشد که شما را از هرگونه هزینه های نصب و یا هزینه های جانبی آن، بی‌نیاز می‌کند.

 

آینه آسان نصب فرفره

یکی از جذاب ترین های مهجام گلس می باشد. این اینه دارای ویژگی های متفاوت و جذابی است. از خصوصیات مختلف این آینه می‌توان به زیبایی و کوچک بودن آن اشاره کرد. این آینه دارای 8 قطعه مثلثی تراش خورده می‌باشد که تمامی لبه های تیز آن گرفته شده و صیقلی شده است. این ایینه جذاب مناسب فضاهای کوچک می‌باشد که بتواند در فضای کم ، زیبای خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

 

 

بسته بندی

در بسته‌بندی های اختصاصی مهجام گلس، علاوه بر قطعات آیینه، چسب و الگوی پیشنهادی مهجام گلس نیز موجود است. اما دلیل وجود چسب چیست؟

در قسمت های پشتی آیینه ها، معمولا از جیوه استفاده می‌کنند. در چسب های عادی، مواد شیمیایی وجود دارد که اگر با جیوه یا ترکیب های مشابه آن ترکیب شوند، باعث کاهش کیفیت آیینه می‌شود. و حتی ریسک سقوط و شکستگی آیینه را زیاد می‌کند. فراموش نکنید که استفاده از چسب معمولی چیزی جز خطر در پی‌ندارد پس فرامش نکنید که استفاده از چسب آیینه به اندازه‌ی استفاده از آیینه با کیفیت مهم است. فقط فراموش نکنید که مهجام گلس عاشق ایده‌های نو است و بی‌اندازه منتظر تصاویر ارسالی شما عزیزان از چیدمان های خلاقانه شما همراهان همیشگی است.

 

پیشنهاد ما به شما بررسی دیگر محصولات یا مشاوره با پشتیبانی ما می‌باشد.

برای مشاهده آینه آسان نصب طرح فرفره در فروشگاه مهجام شیشه، کلیک کنید.

محصولات مرتبط

آینه آسان نصب طرح ناهید

و آینه آسان نصب طرح پنجره

آینه آسان نصب طرح نگین

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *