منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آموزش نصب آینه آسان نصب پیچک

أموزش آینه آسان نصب پیچک

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آموزش نصب آینه آسان نصب پیچک

آموزش نصب آینه آسان نصب پیچک ، یکی از ویدیو هایی است که برای معرفی این محصول تهیه شده است. آینه آسان نصب پیچک مناسب فضاهایی است که ارتفاع کمی دارند.

این آینه ها، به دلیل نصب بسیار راحت شان، آینه آسان نصب نام گرفته‌اند. در پک های ارسالی این آینه‌ها، تمام ابزار مورد نیاز برای نصب قرار داده شده است. با دیدن راهنمای داخل جعبه، و یا این پست می‌توانید بدون نیاز به نصاب محصول خود را نصب کنید. برای آشنا شدن بیشتر با این آینه‌ها، به پست “آینه آسان نصب چیست؟” مراجعه کنید.

آینه آسان نصب طرح پیچک

نصب آینه آسان نصب پیچک

آینه آسان نصب طرح پیچک از ۳ عدد قطعه مربعی و ۱۰ عدد قطعه ربع دایره تشکیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول آینه آسان نصب طرح پیچک کلیک کنید.

آموزش تصویری نصب آسان نصب پیچک

آینه های آسان نصب، از جدیدترین آینه های تولیدی شرکت ایده پردازان مهجام شیشه می‌باشند. استفاده از آینه های آسان نصب، شما را از دردسرهای نصب آینه های بزرگ، کثیف کاری نصب، زمان زیاد برای طراحی و ساخت آینه، رنگ های ناجور یا اندازه های نامتقارن و موارد مشابه آسوده می‌کند. تمام آینه‌های آسان نصب، با لبه‌های تراش خورده و صفحاتی صیقلی و صاف عرضه می‌شوند. این آینه‌ها، در پک های آماده و بصورت پلمپ شده، خدمت شما عزیزان ارسال می‌شوند.

 

 

نصب آینه آسان نصب پیچک

 

این نصب آینه آسان نصب پیچک در منزل یکی از مشتری‌های عزیز مهجام شیشه، آقای سعیدی انجام شده است. در این ویدئو بعد از ورود به خانه خواهید دید:

– آنباکسینگ جعبه آسان نصب

– بررسی محتویات جعبه آسان نصب پیچک(شابلون یا الگو آسان نصب – چسب دو‌طرفه – چسب سیلیکونی – راهنمای نصب آسان نصب – قطعات آینه – ضربه گیرها)

– بررسی راهنمای نصب پیچک و انواع چیدمان آن که به سه زبان فارسی و عربی و انگلیسی در تمام جعبه‌ها هست.

– چیدن یکی از مدل‌های روی راهنما برای دیدن تنوع آسان نصب پیچک

– جیدن طرح های دیگر به صورت تفریحی با قطعات آینه آسان نصب پیچک. این کار مثل بازی پازل می‌باشد. می‌‌توانید با آن تعداد قطعات چندین طرح مختلف با آینه آسان نصب شکل دهید. البته دقت کنید در این چیدمان ها قطعات آینه با هم برخورد نکنند. احتمال لب پر شدن قطعات در ناحیه های صیقلی آینها بیشتر است.

– در نهایت بعد از بازی پازل آینه‌ای، چیدن طرح نهایی روی زمین

– استفاده از چسب به پشت قطعات آینه

– رسم خط تراز روی دیوار جهت صاف بودن کار

– نصب قطعات روی دیوار

– کلنجار رفتن با مشکل ترک دیوار و نچسبیدن یکی از قطعات

– در نهایت اتمام نصب

 

نکته مهم این نصب

در این ویدئو به طور خاص کلنجار رفتن با قطعه‌ای که به خاطر ترک دیوار خوب نمی‌چسبد را خواهید دید. در صورت مواجهه با چنین مشکلی، می بایست. با کمک استفاده از چسب دو‌طرفه بیشتر، و یا چسب تیوپی سیلیکونی، این شکاف را پر کنید. و یا در قسمت دیگری از آینه که سطح زیر آن صاف می‌باشد. چسب بیشتری استفاده می‌شود. تا کل قطعه توسط آن بخش حفظ شود.

به مدل استفاده از الگو یا شابلون آسان نصب هنگام نصب در ویدئو دقت ویژه به عمل آورید.

 

ویدئو نصب آسان نصب

این ویدئو با کیفیت بالا فول‌اچ‌دی می‌باشد.

در صورتی که به خاطر حجم بالای ویدئو فوق موفق با تماشا آن نشدید می‌توانید روی آپارات کیفیت های پایین تر آن را نیز ملاحظه کنید:

محتویات جعبه آسان نصب

1. چسب سیلیکونی اختصاصی نصب آینه

پشت آینه های آسان نصب جیوه اندود می‌شود.  به دلیل حساسیت این فلز، به بعضی از مواد و اسید‌ها، نمی‌توان از هرگونه چسبی برای نصب‌شان استفاده کرد. چسب ارسالی ما، بدون داشتن مواد اسیدی  آینه را مانند عضوی جدا ناپذیر به دیوار، متصل می‌کند. بعد از نصب آینه به دیوار ۱۲ تا ۲۴ ساعت زمان به این چسب بدهید تا خشک شود و قطعه را محکم نگه دارد.

 

2. چسب دو‌طرفه

این چسب به صورت رول های گرد می‌باشد که قطعات آینه را بر دیوار نگه می‌دارد. چسب اختصاصی آینه(چسب سیلیکونی)، کمی طول می‌کشد که خشک شود. در این میان، چسب دو‌طرفه، قطعه آینه آسان نصب را، در سطح دیوار نگه می‌دارد تا زمانی که چسب اصلی، کاملا خشک شود.

 

3. راهنمای نصب، نقشه و چیدمان های پیشنهادی

مهجام شیشه در جعبه های آسان نصب نقشه ای به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی قرار می‌دهد. در این راهنما، مراحل نصب و استفاده از شابلون یا الگو آسان نصب را مشاهده می‌کنید. در کنار این راهنما، ۴ طرح پیشنهادی برای نصب مشاهده می‌کنید. که اگر تمایل داشتید، می‌توانید آینه تان را به شکل این طرح ها بچینید. البته فراموش نکنید که خلاقیت، همیشه حرف اول را می‌زند.

 

4. شابلون نصب یا الگو آسان نصب

و اما آخرین وسیله ای که در پک های آسان نصب قرار دارد، شابلون آسان نصب است. شابلون‌ها، مهم ترین ابزار در نصب آینه های آسان نصب می‌باشند.

شابلون ها، با اندازه و شکل استانداردشان، به گونه‌ای طراحی می‌شوند. که قطعات آینه با یک فاصله واحد از یکدیگر قرار بگیرده. و در نصب منظم آینه، بسیار کمک خوبی هستند.

 

5. محافظ و ضربه گیر

آینه های آسان نصب، با وجود اینکه بسیار مقاوم و با کیفیت هستند. ظریف بوده و به ضربه و فشار حساس هستند. از همین رو، در بسته‌بندی آینه‌ها، تمام قسمت‌ها حساس، توسط نایلون و فوم و مقوا و … ایمن سازی می‌شود. و احتمال هرگونه شکستگی، تقریبا به صفر می‌رسد.

 

۶. قطعات آینه سفارشی

در هر جعبه آسان نصب دو دسته آینه قرار می‌گیرد. هر پک شامل تعداد مشخصی آینه مربعی، آینه مثلثی، آینه ربع دایره و طرح دیگری که مورد سفارش شما بوده، می‌باشد. قطعات به صورت منظم سلفون‌پیچ می‌شود. و برای جلوگیری از اصطکاک بین خود قطعات، یک عدد کاغذ بین هر یک قرار می‌دهیم.

در نتیجه احتمال شکستگی قطعات آینه بسیار کاهش پیدا می‌کند. تمامی موارد فوق در تمام پک های آسان نصب قرار می‌گیرد. و روش استفاده از آنها نیز در نقشه راهنمای آسان نصب، توضیح دارد.

 

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید:

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *