منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آموزش نصب آینه آسان نصب پنجره

آسان نصب پنجره

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آموزش نصب آینه آسان نصب پنجره

آموزش نصب آینه آسان نصب پنجره ، از نمونه آموزش‌های تهیه شده توسط شرکت ایده پردازان مهجام شیشه می‌باشد. مجموعه آموزش نصب آینه آسان نصب با هدف نمایش سهولت نصب هر یک از این محصولات تهیه شده است.

آینه و جهان مدرن

عموم مردم به دیزاین و طراحی دکوراسیون محیط اطراف خود اهمیت می‌دهند. گاهی برای پیدا کردن یک وسیله تزئینی، ابتدا ساعت‌ها وقت می‌گذارند تا بتوانند آن‌را با ست منزل خودشان، هماهنگ کنند. از همین رو، لوازم دکوری در اندازه و طراحی متنوعی ساخته می‌شوند. سپس موردی را پیدا می‌کنند تا دکور منزل خود را به صورت کاملا خاص و متفاوت بچینند. اما در طراحی دکور‌های خاص، کسی برنده است که از انواع مدل‌های آینه استفاده کند.

 

مزیت استفاده از آینه در دکوراسیون منزل

  1. استفاده از آینه، به خاطر انعکاس و پخش نور محیط منزل شما را بزرگتر نشان می‌دهد.
  2. تنوع رنگی خاص آینه‌ها، قابلیت ست کردن با انواع دیزاین‌ها را دارد.
  3. اندازه و اشکال و چیدمان های مختلف آینه‌ها، آن ها‌را در رقابت با لوازم دکوری دیگر پیروز می‌گرداند.
  4. برخی از نمونه آینه‌ها، تولید شده‌اند که در نصب و استفاده بسیار راحت و کم هزینه باشند.

 

در این پست قصد داریم تا آینه‌ای را به شما معرفی کنیم که در کنار 3 مورد اول، بر روی مورد چهارم بسیار تاکید دارد.
آموزش نصب آینه آسان نصب پنجره

آموزش نصب آینه آسان نصب پنجره

 

آینه آسان نصب چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر شما را به خواندن پست “آینه آسان نصب چیست؟” دعوت می‌کنیم. به عنوان تعریف ساده محصول آینه آسان نصب مهجام شیشه، عدم نیاز به نصاب و خرید آسان این آینه دکوراتیو را می‌توان بیان کرد. آینه‌های آسان نصب، دارای قطعاتی از پیش تولید شده و آماده می‌باشند. پس از ثبت سفارش روی فروشگاه، قطعات آینه و لوازم مورد نیاز برای نصب آن در یک یا چند بسته بسته برای شما ارسال خواهند شد.

 

آینه آسان نصب پنجره، دارای ۱۰ قطعه مربع و ۱۲ قطعه مثلث تراش خورده می‌باشند. در پک ارسالی آینه آسان نصب پنجره، این تعداد قطعه آینه و باقی لوازم مورد نیاز برای نصب قرار داده شده است. اگر علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با این آینه و چگونگی خرید آن هستید، کلیک کنید.

 

آموزش تصویری نصب آینه آسان نصب پنجره

آینه آسان نصب طرح پنجره تا حدی شبیه به جاجیم هست. اما تعداد قطعات آن کمتر و کمی متفاوت‌تر است. در این ویدئو این طرح آسان نصب در منزل مشتری خوب مهجام شیشه، آقای داداشی نصب شده است. اقای محمدی نیز ما را در این فیلم آموزش آسان نصب همراهی می‌کنند.

در ویدئو خواهیم دید:

– آنباکسینگ یا جعبه گشایی آسان نصب پنجره

– بررسی محتویات جعبه آسان نصب(الگو یا شابلون آسان نصب – چسب دو‌طرفه – راهنمای نصب آسان نصب به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی – چسب سیلیکونی – محافظ و ضربه‌گیر – قطعات آینه به تعداد طرح سفارش داده شده)

– چیدن طرح آسان نصب پنجره روی زمین با کمک شابلون آسان نصب

– برگرداندن قطعات آینه و زدن چسب دو‌طرفه و سیلیکونی در پشت آن

– با کمک متر یا خط کش و یک مداد خط تراز کار را روی دیوار رسم می‌کنیم. این خط به ما کمک می‌کند تا همه قطعات را موازی با‌هم و در یک خط روی دیوار بچسبانیم.

– قرار‌گیری قطعات آینه به کمک شابلون یا الگو آسان نصب.

– اندازه‌گیری وسط اضلاع و فاصله‌ها برای نصب آینه لوزی وسطی.

– در نهایت لذتی که از انعکاس رنگ و نور تازه‌ای که به دیوار خانیتان اضافه می‌شود.

دقت کنید با کمک شابلون یا الگو آسان نصب، فاصله قطعات را تنظیم می‌کنیم. قطعات ردیف اول روی خط تراز رسم می‌شود و روی دیوار قرار می‌گیرد.

در آخرین مرحله نصب، قطعات لوزی داخلی را نصب می‌کنیم. در این مرحله راه‌های مختلفی برای تنظیم کردن وجود دارد. می‌توان با کمک خط‌کش فاصله معینی را از هر قطعه در نظر گرفت.(مانند نصب در ویدئو) در این مرحله وسط همه اضلاع و فاصله ها را مشخص می‌کنیم و آینه را روی دیوار قرار می‌دهیم.

این ویدئو با کیفیت بالا فول اچ دی می‌باشد.

در صورتی که به خاطر حجم بالای ویدئو فوق موفق با تماشا آن نشدید می‌توانید روی آپارات کیفیت های پایین تر آن را نیز ملاحظه کنید:

 

لوازم داخل جعبه آسان نصب پنجره

1. الگو یا شابلون نصب

در تمام بسته‌های آینه آسان نصب، الگو یا شابلون نصب قرار می‌گیرد. الگو نصب، ابزاری برای تعیین فاصله و موقعیت آینه‌ها، نسبت به یکدیگر می‌باشد. دلیل اصلی بودن این ابزار در بسته‌ها، سهولت و نظم در نصب و چیدمان قطعات می‌باشد. جنس این قطعه از چوب mdf به قطر ۳میلی متر می‌باشد.

2. چسب دو طرفه

شاید از خودتان بپرسید که چرا چسب دوطرفه؟ چسب دو‌طرفه، به تنهایی استقامت چندانی برای نگهداری قطعات آینه ندارد. دلیل استفاده از این چسب، نگهداری آینه و ایجاد استقامت بر دیوار تا زمان خشک شدن چسب اصلی یا همان چسب اختصاصی می‌باشد.

3. راهنمای نصب

در پک‌های آسان نصب، راهنمای نصب قرار می‌گیرد. از ویژگی های این راهنما، می‌توان به 3 زبانه بودن، آسوده و ساده بیان کردن اشاره کرد. در کنار این راهنما، 4 چیدمان پیشنهادی مهجام گلس نیز وجود دارد که خیالتان را از تکراری بودن احتمالی چیدمان ها، راحت می‌کند.

4. چسب سیلیکونی

برای چسبیندن آینه‌های آسان نصب از چسب های سیلیکونی یا همان چسب اختصاصی آینه استفاده می‌کنیم. این چسب ها، هیچ گونه مواد خورنده یا اسیدی نداشته و جیوه پشت آینه را از بین نمی‌برند. مدت زمان خشک شدن این چسب ها 12 تا 24 ساعت می‌باشد. اگر بعد از خشک شدن چسب قطعه آینه را از دیوار جدا کنید. به احتمال خیلی زیاد آینه شما خرد می‌شود. پس حتما قبل از سفت شدن چسب جای آن را تنظیم کنید.

 

5. محافظ و ضربه گیر

بسته‌های آسان نصب، نیازمند بسته‌بندی مقاوم و مطمئن می‌باشد. آینه از جمله لوازم تزیینی است که به ضربه و فشار حساس می‌باشد. هر چه قطر یک آینه کمتر باشد، حساسیت آن بیشتر می‌باشد. به همین منظور برای تضمین ارسال و اطمینان از خطرات احتمالی هنگام حمل و نقل، مهجام شیشه از ضربه‌گیرها و فوم های مناسب استفاده می‌کند.

 

6. قطعات آینه

قطعات آینه بنا بر نوع سفارش شما به صورت سلفون پیچ‌شده قرار می‌گیرد و بسته‌های سفارشی خدمت شما عزیزان قرار می‌گیرد.

 

 

معرفی آینه آسان نصب طرح پنجره را در پست اختصاصی آن نیز می‌توانید مطالعه کنید.

 

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *