منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آموزش نصب آینه آسان نصب نگین

آسان نصب نگین

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آموزش نصب آینه آسان نصب نگین

آموزش نصب آینه آسان نصب نگین یکی از ویدویو هایی است که برای معرفی و سهولت نصب این محصول برای شما عزیزان تهیه شده است. آینه های آسان نصب، آینه هایی می باشند که نصب آن ها راحت بوده و نیاز به نصاب ندارند.

این آینه ها، در قطعات جدا از یکدیگر با اشکال و اندازه های متفاوت، و بنا بر نوع محصول سفارش داده شده، تهیه و ارسال می شوند. از بزرگترین ویژگی آینه آسان نصب این است که می توانید بدون نیاز به نصاب آن را در منزل و یا محل کار خود نصب کنید. این آینه ها در کنار زیبایی و طراحی منحصر بفردی که دارند، بسیار ساده و ظریف هستند.

آینه آسان نصب طرح نگین
آینه آسان نصب طرح نگین

 

معرفی آینه اسان نصب نگین

آینه آسان نصب نگین از نمونه های جدید آینه های دکوراتیو شرکت ایده پردازان مهجام شیشه است. آینه کاری منزل یک ایده جذاب و مدرن است.

شما می توانید بنا به فضای مورد نظر خود طرح های مختلفی را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید. بعضی از طرح های مهجام شیشه به صورت افقی، و مناسب فضاهایی هستند که ارتفاع کوتاهی دارند.

بعضی دیگر مناسب دیوار های با عرض کم، یا ستون های داخل خانه یا محل کار هستند. شما با کمک این محصول می توانید قناصی های مکان مورد نظر خود را زیبا جلوه دهید.

اما از همه این مدل ها بگذریم، آینه طرح نگین تلفیقی از همه سلیقه ها می باشد. محصولی که هم قرینگی و گوشه دار بودن را برای شما دارد، و هم به کمک دو قطعه ربع دایره ای خود، می تواند روحیات لطیف شما و مهمانانتان را راضی نگه دارد.

آسان نصب مدل نگین نمونه زیبایی از آینه دکوراتیو تولید شرکت ایده پردازان مهجام شیشه است. مدل نگین از ۷ عدد آینه مربعی و 2 عدد آینه ربع دایره تشکیل شده است. برای دیدن این محصول روی فروشگاه اینجا کلیک کنید.

 

مواد به کار رفته در این آینه از مواد اولیه درجه یک و ۲ لایه رنگ و ابزار لبه کار تراش ۱.۵ سانتیمتر می باشد. به دلیل ترکیب آینه صاف و آینه فرم (ربع دایره) تراش زنی قطعات در دو مرحله انجام می شود.

در مرحله اول قسمت های راسته به وسیله دستگاه تراش راسته زن، تراش زده می شود و سپس قسمت های قوس دار با دستگاه تراش فرم زن تراش داده می شود.

آینه آسان نصب طرح نگین

 

آموزش تصویری نصب آینه آسان نصب نگین

آینه آسان نصب طرح نگین یکی از پرطرفدار ترین طرح های آسان نصب ما است. به دلیل ظرافت، انعطاف و قرینه بودن سلیقه های بیشتری را به خود جلب می کند. این نصب در منزل آقای افشاری، مشتری خوب مهجام شیشه انجام شد و اقای محمدی مارو در این فیلم آموزشی همراهی کردند.

در این ویدئو خواهیم دید:

– آنباکسینگ یا جعبه گشایی جعبه آسان نصب نگین

– بررسی محتویات جعبه(قطعات آینه – شابلون یا الگو آسان نصب – الگو و راهنمای نصب به سه زبان فارسی و عربی و انگلیسی – چسب سیلیکونی – چسب دو طرفه – ضربه گیرها)

– چیدن الگوهای مختلف نگین روی زمین

– با کمک خط کش یا متر و یک مداد یک خط تراز روی دیوار می کشیم تا کار روی آن نصب شود

– سپس قطعات آینه را در جای خود بر می گردانیم و چسب می زنیم.

– در مرحله آخر می بایست قطعات را روی دیوار گذاشته و با فشاری ملایم آنها را بچسبانیم.

 

این ویدئو با کیفیت بالا فول اچ دی می باشد.

در صورتی که به خاطر حجم بالای ویدئو فوق موفق با تماشا آن نشدید می توانید روی آپارات کیفیت های پایین تر آن را نیز ملاحظه کنید:

 

محتویات جعبه آینه آسان نصب نگین

۱. قطعات آینه

اینه اسان نصب نگین از 7 عدد اینه مربعی و 2 عدد اینه ربع دایره تشکیل می‌شود. بسته‌بندی موجود برای این پک ها از تا حد زیادی از آسیب های احتمالی جلوگیری می‌کند.

۲. شابلون آسان نصب

این دسته از شابلون ها، از مهم ترین ابزار نصب اینه آسان نصب هستند. شابلون ها با شکل و انداز استاندارد خود به گونه ای طراحی میشود که فاصله اندازه بین آینه ها یکسان باشد. و در نصب منظم آینه، بسیار کمک خوبی هستند.

 

۳. الگو و راهنمای آسان نصب

برای سهولت شما در نصب این آینه های جذاب، نقشه ای به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی طراحی کرده ایم که مراحل نصب را به شما آموزش     می دهد.

در کنار این نقشه راه، ۴نمونه الگو نصبی پیشنهادی قرار دادیم. که اگر تمایل داشتید، می توانید آینه تان را به شکل این طرح ها بچینید. البته فراموش نکنید که خلاقیت، همیشه حرف اول را می زند.

الگوی چیدمان پیشنهادی آینه نگین

 

۴. چسب سیلیکونی

آینه های آسان نصب، توسط جیوه اندود می‌شود. و به دلیل حساسیت این فلز، به بعضی از مواد و اسید ها، نمی توان از هرگونه چسبی برای نصب شان استفاده کرد. چسب ارسالی ما، بدون داشتن هیچ گونه مواد اسیدی یا پایین آورنده کیفیت آینه، آینه را مانند عضوی جدا ناپذیر به دیوار متصل می کند.

 

۵. چسب دو طرفه

چسب اختصاصی آینه، کمی طول می کشد که خشک شود. در این میان، چسب دو طرفه، قطعه آینه آسان نصب را در سطح دیوار نگه می دارد تا زمانی که چسب اصلی کاملا خشک شود.

 

۶. ضربه گیر ها

این ضربه‌گیر ها باعث ایمن بودن آینه های داخل جعبه می‌شود. و از ضربات احتمالی جلوگیری می‌کند.

 

شما عزیزان برای دیدن ویدئو مراحل نصب آینه آسان نصب طرح نگین بر روی مشاهده فیلم نصب آینه طرح نگین کلیک کنید

برای آشنایی بیشتر با آینه آسان نصب طرح نگین پست اختصاصی این آینه را ملاحظه نمایید.

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *