منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آموزش نصب آینه آسان نصب روبیک

آموزش نصب آسان نصب روبیک

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آموزش نصب آینه آسان نصب روبیک

آموزش نصب آینه آسان نصب روبیک، از مجموعه ویدئوهای آموزشی آینه های آسان نصب شرکت ایده پردازان مهجام شیشه است. با کمک این ویدئوها می‌توانید آینه‌های دکوراتیو در طرح‌های خاص را به راحتی نصب کنید.

آینه آسان نصب

آینه‌های آسان نصب یکی از دسته‌های تولیدی توسط شرکت ایده پردازان مهجام گلس می‌باشد.

مهم‌ترین مزیت این دسته از آینه‌ها سهولت و سرعت در نصب آن‌ها است. آینه کاری با استفاده از طرح‌ها و مدل‌های آسان نصب بسیار جذاب و متنوع است. روبیک یکی از طرح های ساده و شیک در مجموعه آینه آسان نصب است. روی این طرح همه قطعات آینه مربعی هستند. شخصیت درونی هر کسی به یکی از اشکال هندسی نزدیک است. بعضی هستند اجسام دایره‌ای حس بهتری به آنها می‌دهد. و بعضی هستند منظمی و گوشه‌دار بودن اجسام اطرافشان امواج بهتری در ذهنشان شکل می‌دهد. آینه روبیک مناسب این دسته از افراد می‌باشد.

آیینه آسان نصب طرح روبیک
آیینه آسان نصب طرح روبیک

برای نصب آینه آسان نصب چقدر زمان بگذاریم؟

زمان نصب آینه‌های آسان نصب با توجه به نوع طرح آن متفاوت است. در این پست، ویدئوی آموزشی نصب روبیک و زمان لازم برای نصب را خواهیم دید.

آینه آسان نصب روبیک یکی از نمونه های شیک و مدرن آینه های دکوراتیو است. این طرح از 10 قطعه مربع آینه ای تراش خورده تشکیل می‌شود. با کنار هم قرار گرفتن این 10 قطعه آینه مربعی، شکل های متفاوتی از آینه روبیک را می‌توان ساخت.

 

از آینه آسان نصب روبیک می‌توان در تغییر دکوراسیون منازل، محل کار، لابی ها، مزون ها و… استفاده کرد. همچنین می‌توانید از این آینه برای آینه کاری روی کمد دیواری، ستون ها، تی وی روم و … نیز استفاده کنید.

روبیک

بسته بندی آینه روبیک

آینه های آسان نصب در پک‌های آماده و به صورت پلمپ شده، برای مشتریان عزیز ارسال می‌شوند.

مواردی که در بسته بندی آینه های آسان نصب وجود دارد، به شرح زیر است:

  • قطعات آینه‌ای تراش خورده
  • چسب دوطرفه
  • چسب سیلیکونی مخصوص آینه
  • شابلون
  •  نقشه و چیدمان های پیشنهادی
  • فوم و ضربه گیرهای محافظ آینه

موارد فوق در تمام بسته بندی آینه‌های آسان نصب به منظور راحتی و سهولت کار شما قرار دارد. حال نگاهی به لوازم داخل جعبه داشته باشیم :

 

محتویات جعبه آینه آسان نصب

چسب دو‌طرفه

این چسب ارسالی، به صورت رول های گرد می‌باشد که کاملا جواب گوی نگهداری قطعات آینه بر دیوار است. چسب سیلیکونی آینه، کمی طول می‌کشد خشک شود. در این میان، چسب دو‌طرفه، قطعه آینه آسان نصب را، در سطح دیوار نگه می‌دارد تا زمانی که چسب اصلی، کاملا خشک شود.

 

چسب اختصاصی نصب آینه

آینه های آسان نصب، توسط جیوه اندود می‌شوند و به دلیل حساسیت این فلز، به بعضی از مواد و اسید‌ها، نمی‌توان از هرگونه چسبی برای نصب‌شان استفاده کرد. چسب ارسالی ما، بدون داشتن مواد اسیدی یا پایین آورنده کیفیت آینه، آینه را مانند عضوی جدا ناپذیر به دیوار، متصل می‌کند.

 

شابلون نصب

این شابلون یا الگو آسان نصب، مهم‌ترین ابزار در نصب این آینه‌ها می‌باشند. شابلون‌ها، با اندازه و شکل استانداردشان، به گونه ای طراحی شده‌اند که قطعات آینه را با یک فاصله واحد از یکدیگر قرار دهند و در نصب منظم آینه، بسیار کمک خوبی هستند.

 

نقشه و چیدمان های پیشنهادی

برای سهولت شما در نصب این آینه‌های جذاب، نقشه راهنمایی به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی طراحی کرده‌ایم که مراحل نصب را به ترتیب به شما آموزش می‌دهد. در کنار این نقشه راه، ۴ نمونه الگو نصبی پیشنهادی قرار دارد که اگر تمایل داشتید، می‌توانید آینه‌تان را به شکل این طرح ها بچینید. البته فراموش نکنید که خلاقیت، همیشه حرف اول را می‌زند.

آموزش نصب آینه آسان نصب روبیک

آموزش تصویری نصب‌ آسان نصب روبیک

تمام موارد بالا در تمام پک‌های آسان نصب قرار دارد. و در نقشه موجود در باکس توضیحات لازمه را دارد. اما برای سهولت شما عزیزان، ویدئویی از نصب آینه آسان نصب پیچک تهیه کرده‌ایم که می‌توانید 0 تا 100 نصب آن را ملاحظه کنید. این آینه در منزل مشتری مهجام شیشه، آقای شکری نصب شد.

برای افزایش سرعت کار در حین آنباکسینگ چسب قطعات را می‌زنی تا زمان لازم برای نصب آینه آسان نصب عادی(نه به اندازه جاجیم بزرگ) را ببینیم.        و دیدیم می‌شود در عرض نیم ساعت یک آسان نصب را نصب کرد.

در این ویدئو خواهید دید:

– آنباکسینگ کردن جعبه و همزمان زدن چسب به قطعات

– با کمک خط‌کش خط تراز را روی دیوار رسم می‌کنیم.(اگر هم متر لیزری داشته باشین می‌شه خط لیزری انداخت روی دیوار)

– قرارگیری قطعات آینه روی دیوار و چسباندنشان در جای خود، با کمک شابلون یا الگو آسان نصب

– . و در نهایت اتمام طرح آینه آسان نصب.

این ویدئو با کیفیت بالا فول اچ دی می‌باشد.

در صورتی که به خاطر حجم بالای ویدئو فوق موفق با تماشا آن نشدید می‌توانید روی آپارات کیفیت های پایین‌تر آن را نیز ملاحظه کنید:

 

برای آشنایی بیشتر با آینه آسان نصب طرح روبیک پست اختصاصی این آینه را نیز مطالعه کنید.

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید:

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *