منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم

آموزش نصب آسان نصب جاجیم

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم

آسان نصب طرح جاجیم بزرگ ترین محصول در دسته آسان نصب می‌باشد. نصب آن مانند برادرانش کاری ساده، اما به خاطر زیاد بودن تعداد قطعات کمی زمان‌بر است. با ما باشید تا به صورت تصویری آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم را ببینیم.

مجموعه آینه آسان نصب متشکل از ۱۳ محصول که قطعات تایل آینه‌های آن از پیش بریده و آماده شده‌اند. هر جعبه آسان نصب دارای دو بسته سلفون‌پیچ شده از تایل‌های آینه و چند ابزار لازم برای نصب این محصول روی دیوار یا کد دیواری مورد نظر می‌باشد. اکثر طرح های آسان نصب شامل قطعات آینه مربعی، آینه مثلثی، آینه ربع دایره و غیره هستند. اما طرح آسان نصب جاجیم از قطعات مربعی و مثلثی تشکیل می‌شود.

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم

آینه آسان نصب طرح جاجیم

آموزش تصویری نصب آینه آسان نصب جاجیم

برای نصب آینه روی دیوار ابتدا باید بستر را بررسی کرد. در صورتی که دیوار مورد نظر دارای ترک و یا برآمدگی/فرو رفتگی باشد، ابتدا باید آن را ترمیم کرد. در صورتی که دیوار با کاغذ دیواری پوشیده شده باشد، برای نصب آینه آسان نصب روی آن، باید کاغذ دیواری را برش زد. طوری که چسب به طور مستقیم به گچ دیوار بچسبد.

بعضی از چسب های کاغذ دیواری قدیمی‌تر هستند. و یا نصاب کاغذ دیواری از چسب نامرغوب استفاده کرده است. در صورتی که شما چند قطعه آینه را روی کاغذ دیواری بچسبانید، ممکن است کاغذ دیواری وزن قطعات را تحمل نکند. این امر در مورد آسان نصب جاجیم که متشکیل از قطعات آینه زیادی است، حیاتی‌تر می‌باشد.

آینه آسان نصب جاجیم، دارای ۲۱ قطعه مربع و ۳۶ قطعه مثلث تراش خورده، در مجموع ۵۷ قطعه آینه می‌باشد. در پک ارسالی آینه آسان نصب جاجیم، این تعداد قطعه آینه و باقی لوازم مورد نیاز برای نصب قرار دارد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با این آینه و چگونگی خرید آن هستید، کلیک کنید.

 

در ویدئو آموزش نصب جاجیم خواهید دید

آینه آسان نصب جاجیم از ۵۷ قطعه آینه کوچک‌تر تشکیل می‌شود. در واقع این طرح آسان نصب، بزرگ‌ترین و باشکوه ترین آینه آسان نصب تولیدی مهجام شیشه هست. علاوه بر آن، در این ویدئو تمام نکات مورد نیاز برای نصب آسان نصب‌ها را خواهید دید.
مثل همه کارها این ویدئو هم با جعبه گشایی آغاز می شود. و همزمان زدن چسب دو‌طرفه به قطعات آینه، برای افزایش سرعت کار را خواهیم دید. سپس…
– با کمک متر و خط کش یک خط تراز برای کار در نظر می‌گیریم. نصاب ما متر لیزری هم داشت. اما برای اینکه ویدئو صورت آموزشی خود را حفظ کند، از آن استفاده نکرد. شما می‌توانید با یک متر مهندس یا حتی متر پارچه‌ای خیاطی هم این کار را انجام دهید.

توضیحات نصاب آینه

– توضیحات نصاب که مدل چیدمان را توضیح می‌دهد. همانطور که می شود هر طرح آسان نصب را حداقل به ۴ مدل چید، می‌توان آن را افقی و یا عمودی هم نصب کرد. بستگی دارد بستر نصب شما ارتفاع زیادی داشته باشد یا طول آن بیشتر باشد.

– آموزش بریدن کاغذ دیواری. چون در صورتی که چسب زیر کاغذ دیواری خوب نباشد و وزن آینه ها روی آن زیاد شود، کل کار از جا کنده می‌شود.

برای همین بخشی از کاغذ دیواری را می‌کنیم و چسب دو‌طرفه و چسب سیلیکونی وسط آینه را مستقیم به گچ دیوار می‌زنیم.

به صورت مفصل در ویدئو ببینید. در این ویدئو به خاطر رنگی بودن کاغذ دیواری، مراحل برش آن و برداشتن چسب خود کاغذ دیواری روی گچ را با وضوح بیشتری خواهید دید.

– نصب قطعات روی دیوار با کمک شابلون یا الگو آسان نصب
سرعت ویدئو را در بعضی جاها بالا بردیم، و چند جایی هم پرش داریم که زمان ویدئو زیاد نشود. همانجور که گفتیم، تعداد قطعاتی که باید چسبیده شوند ۵۷ تا هستند.
کار کمی زمان‌بر هست، ولی در انتها آینه آسان نصب جاجیم شکوه زیادی به خانه می‌بخشد. این کار در منزل مشتری عزیز مهجام شیشه، آقای حکیمی نصب شد.

و اما ویدئو آموزش نصب جاجیم

این ویدئو با کیفیت بالا فول‌اچ‌دی می‌باشد.

در صورتی که به خاطر حجم بالای ویدئو فوق موفق با تماشا آن نشدید می‌توانید روی آپارات کیفیت های پایین‌تر آن را نیز ملاحظه کنید:

 

محتویات جعبه آسان نصب

در تمام جعبه ها ابزار و لوازم مورد نیاز برای نصب آینه خریداری شده قرار دارد. به طور خلاصه از این ابزار در جعبه جاجیم نام می‌بریم:

۱. شابلون آسان نصب

از این شابلون برای مشخص کردن فاصله قطعات آینه از هم استفاده می‌شود. در واقع با کمک این شابلون یا الگو آسان نصب دیگر نیازی به نصاب نیست. شما خودتان می‌توانید به راحتی با کمک آن آینه خود را نصب کنید.

 

۲.چسب دو‌طرفه

چسب دو‌طرفه به صورت نوارهایی در جعبه قرار دارد. یک طرف آن یک لایه پلاستیکی است و سمت دیگر آن روکش قرمز رنگ. البته این رنگ قرمز در چسب دو‌طرفه این ویدئو است و شاخص چسب دو‌طرفه نیست.

 

۳. راهنمای نصب آسان نصب

در هر جعبه آسان نصب راهنمای نصب قرار می‌گیرد. این راهنما به صورت یک کاتالوگ تصویری در اندازه کاغذ آ۵ می‌باشد. که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ترجمه می‌شود. روی این راهنما ابزار و چسب ها معرفی می‌شود. و به صورت مختصر روش استفاده از انها و نصب توضیح داده می‌شود.

در سمت چپ این راهنما ۴ طرح پیشنهادی برای چیدمان مناسب با آن تعداد قطعه آینه که سفارش داده‌اید چاپ شده است.

آینه آسان نصب طرح جاجیم

۴. چسب تیوپی سیلیکونی

این چسب به صورت تیوپی در جعبه آسان نصب قرار می‌گیرد. در واقع چسب اصلی آینه برای نصب روی دیوار این چسب است. اما به خاطر زمان لازم برای خشک شدن آن، به صورت مکمل آن از چسب دو‌طرفه استفاده می‌کنیم. زمان مورد نیاز برای سفتی چسب سیلیکونی ۱۲ تا ۲۴ ساعت می‌باشد.

 

۵. ضربه گیر های آینه

کارخانه مهجام آینه های آسان نصب را به سراسر نقاط ایران ارسال می‌کند. به همین منظور می‌بایست به کمک فوم و سلفون های ضربه گیر جعبه را ایمن کنیم. آینه به ضربه، فشار و حرکت های ناگهانی حساس است.

 

۶. پک های قطعات آینه:

پک به طرحی که انتخاب کردید، در هر جعبه دو یا سه پک قطعات آینه سلفون پیچ قرار می‌گیرد. عموما یکی مربعی و یکی مثلثی، یا طرح دیگری. در طرح جاجیم در هر جعبه آسان نصب، یک پک آینه مربعی و دو پک آینه مثلثی قرار دارد. و از انجایی که تعداد قطعات اصلی ۵۷ تاست، برای یک نصب جاجیم سه جعبه آسان نصب برای مشتری ارسال می‌شود. یعنی سه شابلون، ۶ چسب تیوپی و… در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با خیال راحت نصب خود را انجام دهید و چیزی کم نیاورید.

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می‌توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *