منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچک

آسان نصب جاجیم کوچولو

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچک

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچک ، در جهت معرفی آسان نصب و البته روش نصب آن می‌باشد. آینه‌های آسان نصب، به آینه‌هایی گفته می‌شود که بدون نیاز به حضور نصاب و به راحتی قابل نصب‌اند. از ویژگی های آینه آسان نصب می‌توان به راحتی در نصب، قیمت مناسب، رنگ های خاص، قابلیت چیدن فانتزی گونه و موارد مشابه، اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دسته از آینه‌های جذاب، به پست”آینه آسان نصب چیست ؟” مراجعه کنید.

جایگاه آسان نصب در دنیای مدرن

امروزه علاقه مندان به صنعت مد، چه در لباس و فشن و چه در لوازم دکوری و دکوراتیو، روز به روز بیشتر می‌شوند. زیرا زندگی آپارتمان نشین در حال گسترش و موازی با آن، تکنولوژی در حال ارتقا هست. از همین رو، وسایل تزئینی تازه‌ای، در حال ورود به بازار و پیدا کردن علاقه مندان خود می‌باشد. یکی از لوازمی که از قدیم تا به امروز، در منازل ایرانیان جایگاه والایی داشته، آینه است.

 

آینه در قدیم

آینه ها در قدیم، به صورت مستطیل و با قاب هایی سفید رنگ استفاده می‌شدند. بعد ها با ورود رنگ و پدید آمدن هنرهایی مانند معرق کاری، آینه‌ها روز به روز از شکل ساده خود بیرون آمدند. بعضی از آن ها، قاب هایی با اشکال هندسی متفاوت پیدا کرده‌اند. بعضی از آنها نقاشی شدند و به عنوان اثر هنری به فروش رسیدند. و بعضی از آنها هم خرد شده و در هنر های تجسمی، استفاده شدند. از همین رو، امروزه، آینه یکی از عضو های اصلی هردکور و هر خانه‌ای است. اما موردی که یک آینه را بسیار خاص و محبوب می‌کند و چشم ها را، به خود مجذوب می‌کند، چه چیزی است؟

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچک

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچک

 

آینه آسان نصب و دکوراسیون

این دسته از آینه‌ها از بهترین گزینه ها برای انتخاب به عنوان ابزار دکوراسیون می‌باشند. آینه آسان نصب، محصول جدید شرکت ایده پردازان مهجام شیشه می‌باشد. این آینه‌ها، به صورت پک  و با تمام لوازم مورد نیار برای نصب، خدمت شما ارسال می‌شوند. آینه های آسان نصب، بعد از سفارش به دستتان می‌رسد و قابل نصب بر روی سطح مورد علاقه تان می‌باشد.

آینه آسان نصب طرح جاجیم از ۵۷ قطعه، ۲۱ قطعه مربعی و ۳۶ قطعه مثلثی تشکیل شده است. اما این تعداد در بسیاری از منازل قابلیت نصب ندارند. چرا که اساس خانه نیز فضای لازم را می‌خواهد. برای همین مهجام شیشه طی یک سری تصمیم از طرح جاجیم به صورت های کوچک‌تر نیز سفارش می‌پذیرد. ما اسم این طرح را جاجیم کوچولو گذاشته‌ایم.

 

این ویدئو از مراحل نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچولو در منزل مشتری خوب مهجام شیشه، خانم حاتمی می‌باشد.

در این ویدئو خواهیم دید:

– آنباکسینگ یا جعبه گشایی آسان نصب جاجیم کوچولو

– بررسی محتویات جعبه آسان نصب(شابلون یا الگو آسان نصب – چسب دو‌طرفه – راهنمای نصب آسان نصب جاجیم – قطعات آینه به تعداد لازم – چسب سیلیکونی – ضربه‌گیر برای محافظت از آینه‌های سلفون پیچ شده)

– زدن چسب دو‌طرفه به پشت قطعات آینه

– به کمک یک متر یا خطکش و یک مداد خط تراز را روی دیوار رسم می‌کنیم.

– آموزش بریدن کاغذ دیواری و زدن چسب دو طرفه به گچ دیوار به صورت مستقیم

– آموزش استفاده از شابلون آسان نصب

– و در نهایت آموزش زدن قطعات لوزی وسط، که با کمک خط کش و مشخص کردن وسط اضلاع و کشیدن خط های تراز انجام می‌شود. آینه جاجیم حتی در این ابعاد هم می‌تواند جلوه خاصی را به منزل شما اضافه کند.

 

این ویدئو با کیفیت بالا فول اچ دی می باشد.

در صورتی که به خاطر حجم بالای ویدئو فوق موفق با تماشا آن نشدید می‌توانید روی آپارات کیفیت های پایین تر آن را نیز ملاحظه کنید:

 

اقلام همراه آینه های آسان نصب:

1. شابلون یا الگو آسان نصب

برای نصب قطعات آسان نصب، ابزاری را قرار دادیم. که کار شما را راحت کند. کار اصلی این ابزار، تعیین فاصله یکسان قطعات از یکدیگر می‌باشد. با کمک شابلون می‌توانید قطعات را در جایگاه مناسب و اصلی شان قرار دهید.

 

2. چسب دوطرفه

چسب های دوطرفه، عموما هرچقدر هم پهن یا ضخیم باشند، استقامت بالایی در نگهداری قطعات نسبتا سنگین ندارند. اما دلیل قرار داشتن چسب دوطرفه در پک های آسان نصب چه چیزی است؟ چسب سیلیکونی یا همان چسب اختصاصی، حدودا 12 تا 24 ساعت طول می کشد تا خشک شود.

طبیعتا شما تا زمان خشک شدن چسب، نمی توانید قطعات آینه را ثابت نگهدارید. از همین رو، در پک‌های آسان نصب، چسب های دو‌طرفه قرار دارد، تا آینه را تا زمان خشک شدن چسب، در سطح دیوار ثابت نگه‌ دارد.

 

3. راهنمای نصب

 

در پک های ارسالی آینه های آسان نصب، راهنمای نصب آینه، به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی قرار می‌گیرد. این راهنما، از 0 تا 100 نصب را به شما آموزش می‌دهد. در کنار این راهنما 4 چیدمان پیشنهادی برای نصب قرار دارد. این چیدمان ها بازه انتخابی بیشتری برای چینش آینه را برای شما فراهم کرده‌اند.

 

4. چسب سیلیکونی

چسب سیلیکونی یا همان چسب اختصاصی آینه، چسبی برای نصب آینه های آسان نصب است. پشت آینه‌های آسان نصب با جیوه اندود می‌شود. و به بعضی مواد و اسید‌ها حساس می‌باشد. چسب های ارسالی، بدون داشتن ماده خورنده یا آسیب زننده، آینه را به دیوار می‌چسباند.

 

5. ضربه گیر و محافظ آینه ها

آینه های آسان نصب، به صورت قطعات جداگانه ارسال می‌شوند. به همین دلیل، در بسته‌بندی کردن و ارسال بسیار محافظت می‌شوند. زیرا این آینه ها مستعد لب پریدگی و شکستگی می‌باشند. ازاین رو، آینه های داخل جعبه را با فوم و نایلون مخصوص بسته‌بندی می‌کنند، و خدمت شما عزیزان ارسال می‌کنند.

 

6: قطعات آینه

در نهایت قطعات آینه طبق سفارش شما عزیزان، در بسته‌بندی مخصوص خود قرار می‌گیرد. برای مثال:

 

آینه آسان نصب جاجیم کوچک، دارای 10 عدد مربع و 8 عدد مثلث می‌باشد. طرح کلی این آینه به نام آینه آسان نصب جاجیم در سایت مهجام شیشه قابل خرید می‌باشد. برای خرید این آینه، اینجا کلیک کنید.

 

و کلام آخر، لزوما چینش آینه های آسان نصب، نباید عینا مانند راهنما باشد. فراموش نکنید که خلاقیت همیشه حرف اول را می‌زند.

 

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از آخرین محصولات و آخرین اخبار مطلع شوید:

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه‌ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *