منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

تغییر دکوراسیون برای عید

تغییر دکوراسیون برای عید

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

تغییر دکوراسیون برای عید

عیدی دیگر و تغییر دکوراسیون برای عید . دوباره روز های پایانی سال فرا رسید و پیرزن زمستان، کم کم شال و کلاه کرده و جای خودش را، به بانوی بهار می دهد.

بانویی زیبا و خوش قد و قامت که با قدم زدنش در هر کوچه ای، شادی و سرزندگی را به همراه می آورد. شادی او، شامل کوچک ترین موجودات تا بزرگ ترین آن ها می شود. در نهایت، همه از حضور او خوشحال می شوند. مخصوصا ما انسان ها و ما ایرانی ها.

 

یک عید دیگر و یک حاجی فیروزه دیگر!

از قدیم الایام، در تاریخ ما ثبت شده است که آغاز سال نو را، با آغاز بهار و شروع فصل جدید، یکی گردانیم. آغاز بهار، یعنی آغاز سر زندگی و آغاز سال جدید، یعنی آغاز یک زندگی نو. زندگی که ما باید خود و اطرافیانمان را، به نسبت سال گذشته، در هر مسئله ای، بهتر گردانیم. علاوه بر خود و اطرافیانمان نیز، باید محیط اطرافمان را نیز تمیز و در صورت نیاز، تعویض کنیم. به همین دلیل است که یک ماه آخر هر سال را به تمیز کاری عیدانه و یا همان خانه تکانی می پردازیم. زیرا بعد از تمیز کاری درونی، نیاز است که محیط اطراف را نیز کمی سر و سامان دهیم. در همین تمیز کاری بیرونی، گاهی پیش می آید که نیاز است وسیله ای را تعویض گردانیم. حتی نیاز است که برای تنوع، وسیله ای تازه به دکور منزل یا حتی محیط کاری مان اضافه کنیم. اما با شرایط و قیمت های امروزی، تقریبا انجام دادن هر نوع تغییری، بسیار سخت و دشوار می باشد. حتی بعضی از این دسته تغییرات، بسیار کثیف کاری به دنبال خود دارند. پس چه می شود برای حل این دو مسئله انجام داد؟

گرانی، دشمن زیبایی…

از بزرگترین مشکل هایی که در شب های عید همراه با کرونا گریبان گیر مردم شده است، گرانی می باشد. گرانی هایی که یک سال اخیر، مشکل ساز جامعه شده و خیلی ها را از انجام یکسری از کار ها باز داشته است. اما نباید بگذاریم که یکسری از محدودیت ها، ما را از لذت بردن از زندگی و محیط اطرافمان، باز دارد. مهجام گلس نیز، با اعتقاد بر این عقیده، دست به تهیه انواع مدل های آینه، در اندازه ها و قیمت ها برای رفع سلیقه های مختلف زده است. آینه های مهجام گلس، به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، نسبت به محصول تولیدی، از بهترین گزینه ها برای استفاده در تغییر دکوراسیون منازل و محل های کار می باشند. ما این امکان را فراهم کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی در عید، محل زندگی یا دفاتر کاری تان را با هزینه ای کم، و به راحتی دیزاین کنید.

 

کثیف کاری، بهانه ای خوب، برای تغییر ندادن دکوراسیون!

عموم ما، از تغییر دکوراسیون، بیزاریم. زیرا زمان دیزاین اولیه، و تمام مشکلات بعد آن و زمان های زیادی که برای تمیزکاری گذاشتیه ام را فراموش نخواهیم کرد. اما امروزه، دیگر برای تغییر دکور، نیاز به تعویض وسایل خانه نمی باشد. شما می توانید با استفاده از آینه کاری، به راحتی و بدون جابه جایی وسایل سنگین منزل تان، دکور محیط را به کلی تغییر و رنگی دیگر ببخشید. راحت ترین نوع از آینه کاری، استفاده از آینه های آسان نصب می باشد.  آینه های آسان نصب، آینه هایی می باشند که بسیار در نصب راحت بوده و بدون حضور نصاب و با استفاده از چسب اختصاصی ارسالی، قابل نصب می باشند. آینه های آسان نصب، به قدری در نصب و نگهداری و دیزایین راحت می باشند که حتی نامشان را هم بر گرفته از این صفت قرار داده ایم.

آینه آسان نصب چیست؟

 

نمونه هایی از آینه های آسان نصب:

تغییر دکوراسیون برای عید

آینه آسان نصب فرفره

 

تغییر دکوراسیون برای عید

تغییر دکوراسیون برای عید

رنگ ها و چیدمان های متفاوتی برای هر یک از طرح های آینه آسان نصب وجود دارد. در فیلم زیر می توانید انواع رنگ های این دو طرح از آینه های آسان نصب را مشاهده کنید.

در آخر

تغییر دکوراسیون، به معنای خرج کردن زمان زیاد و هزینه زیادتر نمی باشد. تغییر دکوراسیون، تغییر محیط اطراف حتی با کوچک ترین وسایل،در جهت بهبود حال دل و روحمان می باشد.

 

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

instagram

telegram

contact us